úterý

VIDEO: chubby stick by Clinique


Dnes mám tady pro Vás video na produkt/y, který jsem už tady recenzovala.  A to na známé kontroverzní chubby stick, které mají své milovníky, ale také naopak své odpůrce. 
Hned pro začátek bych chtěla zmínit, že se nejedná ani tak o rtěnku jako o balzám na rty, který barví a hydratuje Vaše rty.
Co se výdrže týče, není žádná nepřekonatelná. Jste-li zvyklé na rtěnku, která Vám vydrží po celý den na rtech, budete si u chubby stick připadat, že si rámujete rty v jednom kuse. Což i tak je, protože ona výdrž opravdu není nějaká výjimečná, jak bychom si některé přály.

Přesto si chubby stick získal nejednu z nás právě proto, že rty hydratuje a řada z odstínů má výraznou barvu, že si troufnu říct, že nahradí i rtěnku. Na videu si můžete všimnou, jak syté odstíny jsou.
Počítejte ale s tím, že pro sytý odstín nepostačí pouhé jedno přetažení rtů, ale bude třeba tahů několik. :)
Máte-li v plánu koupi, vyzkoušejte si odstíny na vlastních rtech :).Přestože znám zápory Chubby Sticků, mám je ráda a nikdy mi nechybí v kabelce (a k němu ještě zrcátko, abych si mohla pusu stále přetírat). :)
CENA:  490korun


p.s.: Omlouvám se za video, měla jsem druhou verzi, lépe zpracovanou, ale začalo mi blbnout youtub(ko).
p.s.1: VÝHERKYNÍ SOUTĚŽE O PRODUKT BIODERMY JE Zuzka (
Susy.H@email.cz). Musím říct, že bylo opravdu těžké vybrat jen jediného výherce, protože do užšího výběru postoupilo asi 5 z Vás a nejraději bych obdarovala všechny. A tak doufám, že jsem vybrala tu správnou osůbku, která bude za výhru ráda. A hlavně, že se na mě ostatní nebudou zlobit.

JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR NA CHUBBY STICK?


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Produkty jsem dostala ke zrecenzování. Nerada bych, abyste si mysleli, že produkty, které dostávám musím vychválit. Snažím se psát za každých okolností objektivně.
Zároveň bych chtěla poděkovat za přízeň, protože nebýt Vás, tak bych tento produkt nedostala. Děkuji
SHARE THIS POST

36 komentářů:

  1. pani ty mas divne zuby, chbby sticky mi prijdou jako vyhozeni penez .-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný. Líbí se mi moc zpracování videa i produkty. Ty odstíny jsou strašně fajn.

    OdpovědětVymazat
  3. Právě kvůli rozdílným názorům uživatelek se nemůžu rozhodnout, zda si jej taky pořídit, nebo ne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě z toho důvodu jsem udělala video, aby ses mohla rozhodnout. Ale koukám, že Ti to vůbec nepomohlo :D.

      Vymazat
  4. když se směješ tak ti to hrozně sluší :) moc se mi líbil fialový

    OdpovědětVymazat
  5. Už je mám nějakou dobu na seznamu věcí, které chci rozhodně vyzkoušet, slabá výdrž mě neodradí, pokud budou dobře hydratovat...navíc odstínů je spousta a nejsou tak výrazné jako rtěnky, což se v mnoha situacích prostě hodí :)
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. video je úžasně zpracované :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, tady ti to tak sluší, máš nádhernej úsměv :)

    OdpovědětVymazat
  8. ty odstíny jsou perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  9. Chubby Stick sice nemám, ale koupila jsem si jeho ruskou alternativu - a je stejná jako píšeš, taky potřebuju minimálně tři vrstvy, aby to na rtech bylo vidět. Ale jinak jsem spokojená moc:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám chubby sticky moc ráda, líbí se mi hlavně ten druhý:)

    OdpovědětVymazat
  11. Máš opravdu krásné oči ten oranžový ti sluší nejvíc podle mě :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ani jeden odstín mě nezaujal, tedy pro mou osobu. Tobě moc sluší první tři! Přijde mi to ale trochu náročná aplikace, ale to je asi o zvyku :-)
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Všechny odstíny vypadají zajímavě,nemohla bych se rozhodnout...
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Jé děkuji, mně jsi pomohla :) nějakou dobu jsem o něm přemýšlela.. Moc se mi na Tobě líbí ten druhý a třetí odstín. Až bude nějaká akce od Clinique, koupím si ho, myslím, že na aplikaci se dá zvyknout a líbí se mi, že teď na zimu budou snad hezky hydratovat :) Takže děkuju! ;)
    A těším se na další video, miluju Tvůj úsměv!

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou celkem fajn, škoda jen ty výdrž a cena, pro mě je to cenově nepřijatelný.
    Nechápu, proč by jsi měla mít divné zuby :D
    Jinak máš úžasý úsměv, ty tvářičkyy! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné barvy =) Ve videou se hezky usmíváš ;)

    OdpovědětVymazat
  17. ta oranžová je na tobě parádní :)

    OdpovědětVymazat
  18. nedávno jsem si koupila ten růžový a jsem s nim moc spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  19. omlouvam se za dotaz "mimo misu", ale co je to za pisnicku ve videu? moc se mi libi :D
    dekuju za odpoved, S.

    OdpovědětVymazat
  20. jé, máme stejné povlečení.. :D

    OdpovědětVymazat
  21. Je to trochu mimo téma, ale prosímtě, jak se jmenuje ta písnička ve videu??? Díky moc :-)
    P.S. pěkné video

    OdpovědětVymazat
  22. Jsou skvělé! Všechny ti moc sluší!:) Taky si chci nějaký pořídit, kéž by měly větší výdrž!

    OdpovědětVymazat
  23. vypadají skvěle :)
    tohle video se mi moc líbilo!

    OdpovědětVymazat
  24. Já o něm docela už dlouhou dobu přemýšlím...tohle je asi jedna z mála věcí do který bych takový nehorázný prachy investovala :D no uvidíme...
    Jinak ti musim pochválit zpracování videa a výběr písničky...paráda!

    OdpovědětVymazat
  25. Můj názor je, že jsi mě asi přesvědčila a půjdu ho omrknout.) Neustále u sebe potřebuju mít nějaký balzám a tónovaný má jednoznačně přednost! Jen si vybrat barvu - chtěla bych jich tak pět minimálně!:)

    OdpovědětVymazat
  26. neuvažuješ o rovnátkách? ty zuby ti hodně kazí jinak pěkný obličej

    OdpovědětVymazat
  27. pane na nebi jakto že to stojí tolik? neznáš nějakou levnější alternativu? .)

    OdpovědětVymazat
  28. Chubby sticks jsou podle mě vážně jeden z velice skvělých nápadů Clinique. Pořád je na světě hodně slečen, které by na rtěnku ani nesáhly, za to balzámů mají plnou kabelku :))) Jsem rád, že i někdo ukázal jak to vypadá následovně na rtech, i když to pro někoho je vyhození peněz do větru, stále věřím v to, že si ho po čase dost lidí oblíbí :)

    OdpovědětVymazat
  29. Anonymní3/1/13 23:37

    Cavko !
    Super, ze si urobila na to videjko. Rozmyslam, ze si ich tiez kupim, lebo uz mam plne zuby vsetkych tych leskov a ruzov. Ten fialovy Ti velmi ide :-) mozno si ho aj kupim, len sa chcem este opytat, ci po naneseni nie je az moc fialovy (kamera obcas skresluje) , a ci sa pocas dna nezhlukuje a aku ma vydrz :)
    Inak, nieco podobne ma aj Alverde, ale teda, nic moc. Daniela, Zilina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny barvy na kameře odpovídají realitě a po čase se barva nijak nezmění. :)

      Vymazat
    2. Anonymní4/1/13 19:53

      Vdaka za odpoved ;) poobzeram sa po nom teda. Len ma mrzi, ze na Slovensku su také predražené :(

      Vymazat
  30. Anonymní13/1/13 10:49

    Mozna mam takovou blbou otazku, ale oni jsou vysouvaci nebo orezovaci nebo jak? Z fotek to neni uplne patrne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale, vůbec to není blbá otázka. :)
      Chubby Stick funguje na principu balzámů, takže jsou vysouvací. :) Na konci (ona stříbrná část) se klasicky otáčí. :)
      Budu mít teď nové chubby stick, tak Ti můžu natočit nebo nafotit kolik náplně takový chubby stick obsahuje. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©