úterý

VIDEOrecenze: PODZIMNÍ TIPY PRO MASTNOU PLEŤ


Odhodlání veliké, ale výsledek jako vždy rozklepaný. Stále a dokola si opakuji v hlavě, že není třeba se bát. Jenže druhý hlásek je urýpaný a opakuje mi, jak neumím mluvit a jak moc jsem hrozná a že stejně budu na videu vypadat, jako by mě do něj někdo nutil, jak posledně poznamenala jedna z Vás čtenářek. :( Chjo. Když já se tak snažím. A doufám, že jednou to vytrhnu a budu skvělý řečník. Protože z těchto tragických videí mám chuť se zahrabat. Jenže jdu s kůží na trh, abych si dokázala, že aspoň nejsem zase takový posera. A  tak Vám ukážu i své slabší stránky a podělím se s Vámi o své video s Podzimními tipy pro mastnou pleť.
 

Jaké produkty používáte na akné Vy? Máte s těmito produkty zkušenosti?

INFO K PRODUKTŮM, o kterých mluvím.
1) RYOR AKNESTOP tonikum - 79korun
psaná RECENZE: http://thelifeofceady.blogspot.cz/2011/10/review-ryor-aknestop.html

2) RYOR AKNESTOP krém - 97korun
psaná RECENZE: http://thelifeofceady.blogspot.cz/2011/11/review-ryor.html

3) BIODERMA Sébium Pore refiner - 369korun 

4) CLINIQUE jílová maska 
"Anti-Blemish Solutions Oil-Control Cleansing Mask" - 730korun
psaná RECENZE: http://thelifeofceady.blogspot.cz/2012/08/tip-na-masku-proti-akne.html

5) CLINIQUE gel
"Anti-Blemish Spot Treatment Gel" - 530korun


Máte-li nějaké dotazy, můžete mi je položit na formspring, kde je na rozdíl od komentářů snadno dohledáte. :)

SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Krásné video. :)Krém sébium také občas používám. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ryor,to je pro me na zimu zaklad. Od biodermy mam akorat miceralku, od Clinique zatim nic nevlastnim,ale uvidim,mozna si diky tvym tipum neco poridim :)

    OdpovědětVymazat
  3. pred pár rokmi keď som zvykla mať akné mi vždy pomáhali výrobky L´Oreal.. teraz sa mi nejaké nedokonalosti objavia len občas a vtedy ma dá dokopy zinková masť a poriadny spánok :)

    tvoje minulé video som nevidela, ale na tomto si veľmi zlatá, ako elfka:) určite sa nehanbi natáčať ďalšie..

    OdpovědětVymazat
  4. Tu si pekná, inak HAPPY HALLOWEEN :)

    PS: Dneska je posledný deň sa zapojiť do našej prvej giveaway.
    http://glamourroses.blogspot.sk/2012/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Nemluv, když to neumíš.

    OdpovědětVymazat
  6. scary video :D Aja

    OdpovědětVymazat
  7. Podle mě jsi šikovná. nechtěla bych tam vidět sama sebe a to jsem už natáčela na kameru mnohokrát. Taky jsi moc hezká, jde ti to, publikuj dál:) Markét

    OdpovědětVymazat
  8. Tvoje řečnění by mi až tak nevadilo, ale to sestříhání je hrozný. Chápu, že chceš mít video dokonalý a bez přeřeků. Ale je ošklivý, až odrazující, když to tam často tak viditelně přeskočí.

    Ovšem držím ti palce v tomhle boji. :) A ať všechno brzy vychytáš. Jde vidět, že se nevzdvášt. To je dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš hodně roztomilý hlas :)
    Ale tedy, Tvoje slovní zásoba je dost šílená - omezená, výrazy "když nemáte dost peněz" a neustále se opakující "V šesnácti.... asi v patnácti...". Takže bych radila, vyhnout se kdekoliv mluvenému projevu, neb ty neustále opakující, a ani těch málo není vhodných, výrazy jsou dost uši drásající :)

    Jinak máš ale vážně bezva hlas a ve videu působíš jaksi "lidštěji", než-li v prezentaci na blogu a FS ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyhnout se mluvenému projevu? Co je to za nesmysl? Jediný lék je přece mluvit, mluvit a mluvit. Když Ceady trochu zrychlí a víc se rozmluví, bude to fajn :)

      Vymazat
    2. Nemyslím si, že by byl ten projev tak hroznej.
      A vyhnout se tomu? To jako zalepit si pusu izolepou nebo jak? :D

      Vymazat
    3. Dante: Příště něco takového vymyslím :)
      bakterie_: Přítelova maminka mi radila, že když mám problém vystupovat před lidmi a mluvit, tak jakmile bude příležitost, tak ji za každých okolností využít, abych se to naučila. A po pár výstupech už je to ve škole lepší. Tak snad se zlepší i videa.
      Normálně nemluvím jak zpomalená film, vážně :D.

      Vymazat
    4. Rozšířit slovní zásobu doporučuju i v psaném projevu. Škoda, že patrně čteš jen srágory typu Elle (je to znát), ty ti slovník moc neobohatí :-/

      Vymazat
    5. Já si prohlížím jen obrázkové knížky pro děti :).

      Vymazat
    6. Anonymní24/1/13 09:08

      takovej ster :D.. mam rada lidi, co kritizuji, ale sami by frnak nevystrcili na verejnost..

      Vymazat
  10. Seš moc sympatická, hezké video, určitě natoč další :) Ten gel od Clinique mě fakt láká!

    OdpovědětVymazat
  11. moc pěkné video :) s Ryorem mám vcelku skvělé zkušenosti, za málo peněz hodně muziky ;) v poslední době se ale snažím "přesedlat" na Biodermu, tak třeba se někdy dokopu ke koupi výrobků od CLINIQUE :))

    OdpovědětVymazat
  12. náhodou je to fajn :) ... a RYOR je super, budu muset doplnit řadu ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Náhodou si myslím, že děláš pokroky v těch videích! :) Já teda na akné používám řadu Aknestop od Ryoru a také si jí nemůžu vynachválit! Je vážně super, za tu cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Mohu říct, že z mých zkušeností se levný Ryor hravě vyrovná Biodermě :).

      Vymazat
  14. Video se mi moc líbí, působíš příjemně a navíc máš vážně roztomilej hlas :) Že ti pár lidí anonymně napíše že neumíš mluvit nic neznamená :) ty jsi oproti nim schopná takhle vystupovat, navíc beru tyhle videa jako příjemný zpestření blogu, takže jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  15. já bych to neviděla tak tragicky, jak tu mnozí rejpalové prezentují...

    OdpovědětVymazat
  16. sebium take doporucuji, ten pore refiner je bozi a vysledek je lepsi nez jakykoliv podklad pod make-up

    OdpovědětVymazat
  17. Taky to nevidim tragicky :) Občas mi přijde, že je to hrozně umělé, ale chce to jen grif a ačasem to půjde :) Určitě s videy nepřestávej :) ... Jinak ty produkty od Ryoru jsou super, někdy bych ráda vyzkoušela ty krémy od Biodermy. A ještě jedna malá poznámka, to halloweenské líčení bylo úžasný!

    OdpovědětVymazat
  18. Nevzdávej se a určitě pokračuj s videi! Máš moc roztomilý hlas :))

    OdpovědětVymazat
  19. Není to pravda,a jsi moc sympatická:)

    OdpovědětVymazat
  20. video vyborne! obcas jej citit nervozitu z toho aby to dopadlo podla tvojich predstav, ale nevadi mi to..prave naopak..vidim ze ti na tom zalezia to sa mi velmi paci :)
    rada by som vyskusala nieco od znacky RYOR.. u nas sa da kupit v bratislave, v martine alebo objednat z netu.. myslim ze napisem jeziskovi ..a aj napriek tomu ze uz mam pubertu daaavno za sebou..poprosim si celu radu Aknestop..biodermu ani clinique som neskusala..su trosku cenovo mimo mna..na akne nepouzivam nic specialne..snad iba zinok

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©