úterý

AFFINITONE by MAYBELLINE: Foundation with vitamin E PLUS VIDEO

Dnes mám tady pro Vás slibovanou recenzi. Ale protože bych Vám ráda představila oba produkty a doplnila je jak o podrobné fotografie, tak i video, uveřejním jeden článek dnes a druhý zítra. A vše zakončím srovnávací recenzí s videem :).  
 
Dnes mám tady první recenzi na jeden z produktů z řady AFFINITONE od Maybelline.

Tento makeup je konzistencí řidší, takový jakoby vodnatý. Stačí malé množství na to, abyste jím "pokryli" celou pleť. Sjednotí nesrovnalosti pleti jako je červenání nebo rozšířené póry, na akné už bude potřeba kvalitního korektoru. Jeho výhodou je to, že není vůbec těžký, právě naopak, pleť nezatěžuje a zdá se být lehounký.
Přesto na něm naleznu i chybičky. Po prvním použití, tedy natření jsem byla spokojená... asi i proto, že nemám problematickou pleť. Ale to jsem se spletla. Dočetla, že by měl zabraňovat akné, s čímž nemohu souhlasit, protože právě po jeho třídenním používání jsem měla neuvěřitelně zhoršenou pleť a větší tvorbu akné v oblasti tváří a dokonce i čela...Pleť tak reagovala hned po několika hodinách, co jsem měla na pleti makeup. Ale pravděpodobně to bude tím, že mám citlivější pleť.
Normálně mě trápí spíše sušší. Trápí-li i Vás doporučuji kromě hydratačního krému nanášet i podkladový rozjasňující krém od M.A.C...a ještě než by se krémy do pleti vsákly, začnu nanášet makeup, protože bez použití dvou krémů by byla má pleť vysušená jako sušenka a šupinkám bych se jednoznačně nevyhnula. Onou nevýhodou je to, že mi zvýraznil vrásky okolo úst, nezakryje pupínky a při špatném nanesení může udělat na pleti oranžové fleky. Ty mi sice nedělá, ale jednoduše doporučuji nanášet jej za denního světla prsty a nanést jej i na uši, pokud budete mít v plánu vyčesané vlasy. :)  
Nedávno jsem četla, že odstín 14 bude ideální pro bledule. Autorka tvrdila, že má hodně světlou pleť, ale že i tak bude potřebovat tmavší odstín. A tak jsem zvolila právě onu 14ku, která se mi v první moment zdála příliš oranžová. Říkala jsem si, že já vždy někomu věřím a pak bez rozmyslu sahám (nebo v tom případě objednávám) po něčem, aniž bych si to pořádně vyzkoušela. A proč objednávám, produkt jsem dostala ke zrecenzování zdarma. Na pleti je tmavší, pro mou bělostnou pleť by to chtělo namísto naoražovělého tónu makeupu spíše takový, který by měl žlutý tón. :)
Ale teď jsem pátrala v pražském DMku, kde jsem objevila dokonce dva světlejší odstíny :D. No ostuda :D. 
Takže mu mohu dát 4body z 10možných :). Už jen za tu cenu. Ale v zimě jej používat nebudu (právě kvůli odstínu), využiju ho zase až v létě, kdy budu mít opálenější obličej. :)
CENA: 199korun

 

Přikládám video. Myslím, že hned na první pohled zbystříte, protože je makeup opravdu hooodně oranžový, zvláště na mé pleti. Ale když jej nenanesu mnoho, dodá mi barvu a ani nemám na pleti přechody ve smyslu oranžový tvář a bílý krk. :) Jen mě mrzí, že mám po tomto makeupu zvýšenou tvorbu akné. :(
Jinak na oblast očí používám poté korektor, makeup bych na něj zrovna neaplikovala :). Proto mi na videu zbyly bílé pandí kruhy okolo očí :D. 

Máte s tímto makeupem zkušenosti? 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Produkt jsem dostala ke zrecenzování. Nerada bych, abyste si mysleli, že produkty, které dostávám musím vychválit. Snažím se psát za každých okolností objektivně.
Zároveň bych chtěla poděkovat za přízeň, protože nebýt Vás, tak bych tento produkt nemohla zrecenzovat. Děkuji


CHCETE SE O TÉTO ŘADĚ DOČÍST VÍCE?
RECENZE NA KOREKTOR A PUDR TADY

SHARE THIS POST

38 komentářů:

  1. máš vražednej psměv. jako všechny malé roztomilé holčičky v horroru a ty tam nevěstěj nikdy nic dobrého! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší :D. Od malička od sestry slýchám, že vypadám jak panenka Chucky, od přítele ze začátku, že když jsem si žehlila vlasy, tak jsem vypadala jako Samara z kruhu a teď tohle :D.
      Tomu říkám hororový vývoj. :)

      Vymazat
  2. mám ho v odstínu 17 a sem s nim spokojená!:) už ho používám rok a nevyměnila bych, mám odstín 17 rose beige

    OdpovědětVymazat
  3. achjo, a tuhle když jsem ho zkoušela v DMku, tak mi připadal skvělý i odstín mi seděl( a to je co říct!!) a říkala jsem si, že jsem možná konečně našla ten ''prevý'' make-up, ale jestli se po něm tvoří akné, tak to není nic pro mě, takže pátrám dál a nevzdávám se :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla sranda pozorovat tu změnu, celý den bez makupu, bb cream nebo čehokoliv na pleti, jak jsem měla pleť jemnou a pak jsem si nanesla odpoledne makeup a vypadám teď přesně jak na začátku videa. :(
      Ale třeba na něj mám takovou reakci pouze já, protože co jsem pročítala recenze, tak si jej v zásadě všichni chválí.

      Vymazat
    2. Měla jsem a byla jsem spokojená. Nemám úplně bezchybnou pleť, ale žádné větší škody nenapáchal:) Teď jsem odzkoušela BB cream od Garnieru a na ten můj pleť reaguje stejně jako Ceadyina na tento make-up:)

      Vymazat
  4. Když jsem si kupovala můj nynější make up - Rimmel London Wake me up - uvažovala jsem ještě nad tímto, protože byl ve slevě a k němu zdarma pudr. Pročetla jsem si několik recenzí různých bloggerek a převážně ho kritizovaly. Když jsi ho ve videu začala nanášet, úplně jsem se lekla, jak je moc oranžový :O. V obchodě se mi taky moc nezdál. Řekla bych, že patří mezi ty make upy, u kterých se nedá trefit správný odstín pro svou pleť, protože jsou ty odstíny úplně mimo. Jsem ráda, že jsem si ho nekoupila a vsadila na dražší, ale za to lepší Wake me up :). Kdybych tuto recenzi četla před koupí, určitě bych neustoupila, protože mi vážně nepřijde moc dobrý :/. Vydrží na obličeji nebo po pár hodinách to vypadá jako by jsi ho ani nikdy nenanesla? Taky jsem ráda, že jsem ho nezvolila z důvodu, že mám mastnější pleť se sklonem k akné. Zjevně by mi nepomohl, když píšeš, že se ti po něm pleť zhoršila. Takže chci poděkovat za to, že díky další recenzi nelituji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on na pleti je stále i po 8hodinách je na pleti tak jak jsem ho nanesla. Ale taky v zásadě nejsem spokojená.

      Vymazat
  5. Za mě rozhodne ne!! Měla jsem ho tak před rokem a jak mám plet uplne bezproblémovou udělalo se mi po nem strasne moc akné taková krupička, strasne zalezá do poru. Už NIKDY víc :)...

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám odstím 03 a nemůžu si stěžovat, už mám několikáté balení. Ale bez pudru se po něm docela lesknu.

    OdpovědětVymazat
  8. Přemýšlela jsem nad ním docela dlouho, takže ještě uvidím. Teď se rozhoduji mezi spoustou výrobků.

    OdpovědětVymazat
  9. Mě vyhovuje, mám odstín Light porcelain. Ale je pravda, že dost vysušuje a tak ho míchám s krémem Excipial, dobře se to vyrovná :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ja mam celkem problematickou plet (nerekla bych tomu akne, ale takova blba krupicka z ucpanych poru, zejmena na cele) a tenhle chlapec mi docela vyhovoval - zejmena svou "vodovou" konzistenci a proto, ze neni vubec mastny. Nemela jsem pocit, ze to bylo horsi (ale je fakt, ze ani lepsi)... Nemuzu jej za neco kritizovat, nicmene znovu uz ho asi taky nezvolim.

    OdpovědětVymazat
  11. kamarádka ho měla a dělal jí hrozný fleky na obličeji:/

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj. :-) Mohla bych tě poprosit o radu? :-)
    Potřebuji si momentálně koupit čistící pleťové přípravky (-pleť. krém, gel a voda). Řeším dilema mezi značkami a to: Bioderma, Vichy, La Roche-Posay, Neutrogena, Eucerin. Jejich cenová kategorie by mi vyhovovala. Můžeš mi toto rozhodování usnadnit?? :-D Máš ty s těmito značkami zkušenosti nebo jsi slyšela ohlasy? Já mám problematickou pleť, tak chci produkty zaměřené na ni.
    Děkuji za každou odpověď. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj měla jsem jak gel na akné od Biodermy Sébium Moussant, tak od La Roche-Posay. Od Biodermy je řidší a méně pění, ale co se účinků týče, tak mi oba vyhovovaly a na první pohled, asi naláká i více ta Bioderma :).

      A další produkt je od Biodermy, je na zmenšení pórů a hned po nanesení pleť zmatní a zjemní :). Zkus požádat v lékárně o vzorečky :).

      A vodu bych používala klasickou micelárku od Biodermy na citlivou pleť :).

      Vymazat
  13. Já makeup nepoužívám, ale kamarádka která má hodně akné a ostatní makeupy jí dělají potíže (jako že jí na pleti pálí atd.) tak si tenhle vychvaluje tak to je asi tím že ty máš jinou pleť :)
    Ale jinak moc pěkná recenze a video :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nevypadá vůbec špatně, já mám od něj vzorek a zatím jsem ho nezkoušela:)

    OdpovědětVymazat
  15. Já používám Wake me up a jsem s ním hrozně spokojená. :)
    Jinak Evi - máš hrozně krásný fotky. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíš u tohoto článku, tak nevím nevím. :D

      Vymazat
  16. Ty jo, nic moc teda. Usnadnilas mi rozhodování, váhala jsem mezi ním a Wake me up ;) Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  17. měla jsem ho a nijak mě nenadchnul, asi jsem od něj čekala více :))

    OdpovědětVymazat
  18. Já ho mám ve vzorečku tak jsem zvědavá jak dopadne u mě :).

    OdpovědětVymazat
  19. Mám ho a podle mě je suprovej:)

    OdpovědětVymazat
  20. Na mě byl popravdě docela hodně oranžový.

    OdpovědětVymazat
  21. Já ho zahodila, podle mě stojí za prd, ale ten korektor co byl k tomu zdarma jsem si zamilovala, mam už druhej - a to je snad první dekorativka, co jsem dopotřebovala opravdu do dna :)

    OdpovědětVymazat
  22. jejda, to je oranžáda.... já ho měla kdysi a je to hodně blbej make-up.

    OdpovědětVymazat
  23. používám už přes rok a spokojenost... vyzkoušela jsem už více make-upů od maybelline a tenhle zatím vyhovuje nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  24. Měla jsem vzoreček v Elle, ale zatím jsem ho nepoužila.. a vypadá to, že ani nepoužiji :/

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj! Já už několik let používám jen makeupy od Maybelline a jsem s nimi hodně spokojená. Měla jsem i ten, cos recenzovala, ale tmavší, a vyhovoval mi (pleť mám smíšenou, v T zóně se sklony k akné, ale nic negativního mi s ní nedělal). Teď mám od Maybelinne minerální makeup (takový ve skleněném flakonku s pumpičkou), odstín 21 Nude, a nemohu si ho vynachválit. Výborně kryje a dobře se roztírá. Výdrž je taková průměrná. Až mi dojde, chci si ho koupit zase.
    Jinak super recenze. Janča

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, já mám v odstínu 17, už 2 balení a jsem spokojená, pleť nemám citlivou,tak mi ani nic nevyskákalo. Ani se po něm nelesknu. Klára

    OdpovědětVymazat
  27. Pro mě nejhorší makeup jaký jsem kdy měla. Neskutečně dělal mapy, zvýrazňoval šupiny a horšil pleť. Nikdy víc.

    OdpovědětVymazat
  28. Ginger, blé.

    OdpovědětVymazat
  29. Já mám asi už třetí nebo čtvrtý balení za sebou, požívám ho už nějaký ten pátek (spíš pár let) a nemůžu si stěžovat, žádnou paseku mi na pleti neudělal. Je to tedy hodně individální, sedí mi i odstínem a to jsem bledule.

    OdpovědětVymazat
  30. môžem sa spýtať čo to je za pesničku vo videu?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©