sobota

Balíček plný překvapení


Dnes bych Vám ráda ukázala svůj LADYBOX, který zrecenzovala na internetu už pěkná desítka bloggerek. Jelikož mám balíček doma už týden a já se domů dostala až včera večer, nemám šanci podělit se s Vámi o jednotlivé recenze produktů. Ale slibuji, že během měsíce určitě neopomenu produkty jednotlivě zrecenzovat.
Co se mého Ladyboxu týče, vypadal moc hezky. Je pravdou, že na černé krabici je znát každá šmouha a každé škrábnutí, ale z dálky černá v kombinaci s růžovou vypadá moc hezky :).
Docela mě nemile překvapilo to, že jeden produkt jsem měla otevřený a to mini šampón PURE FIJI, a tak mi z části vytekl do krabičky mezi ostatní produkty. :( Takže Vám jeden právě tento produkt nezrecenzuji. A zvláště na ten šampon jsem se těšila, protože stále hledám a hledám ideální šampon pro své vlasy. Ale myslím, že Vy to překousnete :).
Jinak bych chtěla říct, že i s menší (nebo podle mě i větší) chybou LB, jsem s balíčkem spokojená, zvláště když je měsíčně k dostání za 299korun (i s poštovným) a balíček obsahovuje celkem 7věcí, počítám-li kakaový nápoj a kosmetickou taštičku. :)


Přikládám foto jak krabičky z dálky tak detaily produktů. Na příklad řasenka od Yves Rocher stojí 155korun a tvářenka Fleur de Santé zase stává okolo 269korun.
Tělové mangové máslo, cestovní balení stojí 250korun a krém od Yves Rocher 159korun, Reniu krém 60korun.


A co vy? Máte svůj LadyBox? Jste s ním spokojené?
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Nice items!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. nejvíce mě zaujaly výrobky od Yves Rocher :)

    OdpovědětVymazat
  3. I já jsem měla balíček doma již minulý týden a musela jsem si počkat na pátek... :D tak jsem ráda rozbalovala ;)

    OdpovědětVymazat
  4. musím říct, že už mi články o Lady Boxu nebo Senza boxu lezou krkem,ale ten tvůj jsem si ráda přečetla a už se nemůžu dočkat recenzí :D:)

    OdpovědětVymazat
  5. to by mě dost naštvalo.. nesnáším, když se mi v balíčku (či v kabelce) něco otevře a všechno je oblemcané :)) jinak dost by mě zajímala vůně toho tělového mléka :)

    OdpovědětVymazat
  6. I ty si propadla ladyBoxu ? :D.. Kolik stojí celkově? :))

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych ocenila světlejší tvářenku. Jinak jsem spokojená. Oblíbila jsem si tělové máslo NIP+FAB Coconut Latte :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem s ním moc spokojená, akorát jsem dostala hnědou řasenku, ale to je tak jedinné mínus :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Lady box je pro mě o hodně sympatičtější než Senza Box a ani nevím proč. Tu tvářenku bych brala neustále sháním takovouhle barvičku.

    OdpovědětVymazat
  10. LB mám :) nejvíc jsem byla nadšená z mangového másla, protože vůni manga miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  11. a cena tohto lady boxu je aká?...škoda že ich nemáme aj na slovensku:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to v článku :).
      299korun

      Vymazat
    2. Timka Bartko: pozerala som teraz stránku a dá sa to objednať aj na Slovensko za 13,50€ :)

      Vymazat
  12. JÉÉ, asi si ten LB nadělím pod stromeček. Je to fakt super cena!! ;-) Jinak ta vyteklá lahvička by mě taky naštvala! :-/

    OdpovědětVymazat
  13. Zatiaľ som LB nepodľahla, ale už od toho nemám ďaleko :D

    PS: Pozývam všetkých na moju vianočnú giveaway o pierkové handmade náušnice s potlačou!!
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2012/11/22-vianocna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj :-) já jsem spokojená i nespokojená :-D některé věci jsou úžasné, třeba ten kokosový šampon nebo tělové máslo :-) ale řasenka mě moc neuchvátila, tělové mléko mi nevyhovuje a tvářenka je úplně mimo můj odstín pleti, ale to samozřejmě nemůžou vědět :-D jinak jsem ráda, že ho mám a doufám, že uděláš nějakou recenzi na výrobky, protože chci znát i tvůj názor :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá to, že máš stejný odstín tvářenky jako já (Rose..). Je skvělá, měla jsem jí na tvářích včera.
    Jednou, když jsem so objednala z jednoho eshopu šampon a kondicionér, přišel mi taky jeden z nich otevřený a vyteklý.. Od tý doby, když si objednávám něco tekutýho, jim do poznámky píšu, ať mi uzávěry přelepí izolepou. :D Mému požadavku vyhoví. Ale to je pro zajímavost... V LB určitě nic přelepovat nebudou, by se z toho zbláznili.

    OdpovědětVymazat
  16. Toto číslo Ladyboxu mám také a líbí se mi! Nejlepší je podle mě NIP + FAB tělové máslo, mám kokosovo - latté a je fakt úžasné! Jsem zvědavá, co budeš ty říkat na toto Mangové :)

    OdpovědětVymazat
  17. Chytla si moc pěknou barvičku tvářenky ;) koukala jsem, že některé blogerky dostaly podle mě docela příšernej tmavej odstín....

    OdpovědětVymazat
  18. Takhle krásně nafocený LB jsem ještě neviděla. Moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  19. Článků o Ladyboxu bylo všude plno, ale ten to se mi líbí, stručný a jasný:-) Dobré jsou fotky jednotlivých produktů, podle kterých je jasné, jak jsou jednotlivá balení velká, nebo spíš malá:-) Já jsem tento Ladybox neměla, ale láká mě vyzkoušet tělové máslo NIP + FAB.
    Eva

    http://hairbeautybyeva.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Ja som spokojna, spiralu mam uz odskusanu a teraz je moja najoblubenejsia :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já ho mám a jsem z něj tak nadšená, že už mám objednaný i prosincový :)

    OdpovědětVymazat
  22. taky jsem o něm psala.. potěšil mě, za ty peníze asi člověk nemůže čekat vzorečky od Diora, takže svůj účel to plní :) Yves Rocher mě potěšilo.

    OdpovědětVymazat
  23. Co to máš za vůni toho másla Reniu? Modré balení jsem ještě neviděla ;) A já mám taky LB a 100 % spokojenost! :))

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©