pondělí

BB cream od LA ROCHE-POSAY


Dlouho jsem váhala, zdali vyzkoušet BB cream od La Roche-Posay. Zvláště proto, že mi na první pohled hodně připomínal bb cream od Garnier, který mé pleti nevyhovoval. Ale přesto mě lákal právě díky dobré pověsti této značky.
A tak jsem si řekla, že do toho půjdu a uvidím, zdali budu spokojená nebo ne.

Hodně mi konzistencí připomínal Garnier bb cream, který má podobný vzhled i velikost tuby balení.
Přesto tento bb cream není, co se účinků týče, s tím od Garnier totožný. Po Garnier si řada žen stěžovala na mastnou, lesknoucí se pleť, ucpané póry a malé krytí. Já jsem s tím od Garnier také moc spokojená nebyla. A tak jsem hodně přemýšlela nad tímto.
Co se krytí týče, je opravdu slabší, ale ne tak úplně slabé jako u Garnieru. Trápí-li Vás akné, asi bych Vám tento bb cream nedoporučila, a zejména proto, že podle mě nebude a není moc krycí. Spíše bych ho doporučila těm, které trápí nejednotná pleť (lokální červenání, černé tečky apod.). Pleť je po krému jemně sjednocená a zároveň rozzářená, přitom není mastná, ale také není vysušená, právě díky tomu že obsahuje termální vodu La Roche-Posay, která vyhovuje i hodně citlivé pleti.
Chtěla bych říct, že po prvním nanesení jsem nebyla příliš nadšená. Zdálo se mi, že musím použít velké množství krému, které ani nic nezamaskuje. Ale druhé a třetí použití už se můj názor postupně měnil a po měsíci jsem mu přece jen přišla na chuť. Možná to bylo i tím, že se mi zase zlepšila pleť, a tak mi šlo opravdu jen o sjednocení tónu.



"Nejprve Vás překvapí nádherná vůně krému. Ihned jsem po otevření krému dostala chuť na meruňkový jogurt :D." 



ODSTÍNY: pouze dva odstíny, a to oranžový a růžový
Já mám růžový, který je světlejší a více odpovídá mé pleti, přesto při nanesení na ruku vypadá až oranžový.  Ale krém se do pleti vsákne a sjednotí se, takže pleť nijak šíleně nezabarví. :) Což dokazuje i foto před a po nanesení níže. :)
KRYTÍ: spíše nižší, nedoporučuji pro ty, které trápí aknózní pleť
KDE KOUPIT? V lékárnách, kde je možné požádat si i o vzorečky, abyste zjistili, který odstín Vám vyhovuje. Což doporčuji, já jsem vzorečky měla :).
IDEÁLNÍ PRO: suchou a citlivou pleť, spf20

CENA: cca 380korun
MOJE HODNOCENÍ: osm bodů z deseti možných

Myslím, že jsem na blogu recenzovala již několik bb krémů, a tak se můžete příště těšit na srovnávací recenzi několika z nich. :)
S jakým bb krémem jste spokojené? Máte zkušenosti s tímto bb krémem?
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Vypadá moc dobře :) Já s tímto bb creamem zkušenost nemám, nejvíce asi používám bb cream od garnier nebo klasicky make-up, momentálně od Astor :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám tento od La Roche, taky odstín Light. Pod něj teda dávám normální hydratační krém Bioderma, pak použiju korektor MAC, pak teprve BB a následně přepudruju. A zatím jsem spokojená. Mám smíšenou pleť a na zimu jsem hledala něco nemastného, ale víc hydratačního. A myslím, že jsem se trefila. Za sebe mohu doporučit! :-) Pěkná recenze

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla bych ho vyzkoušet, ale četla jsem na něj spíš negativní recenze. Např.když se nanese více vrstev, tak okamžitě na pleti "hrudkovatí". Je to pravda? A opravdu se po něm pleť neleskne? S Garnier mám kvůli tomu totiž trochu potíž ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nikdy bb krémy nevrstvila, takže tohle posoudit nemůžu.
      Pleť se mi po něm opravdu neleskne :).

      Vymazat
  4. Já jsem spokojená se Skin78. U tohoto bych tedy nevěděla, jaký odstín zvolit:-)Jinak moc pěkný článek. Eva

    http://hairbeautybyeva.blogspot.cz/2012/11/giveaway-baze-pod-make-up-dermacol-30ml.html

    OdpovědětVymazat
  5. to vypadá dobře, byla jsem moc spokojená z makeupem od nich..
    ale zrovna jsem si objednala
    http://www.bbcreamshop.sk/product/81/missha_m_signature_real_complete_bb_cream_20ml

    OdpovědětVymazat
  6. hm, nevím, moc mě tento bb nezaujal...přemýšlím o koupu nějakého od skin 79 ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně právě ty asijské vůbec nevyhovují. :(

      Vymazat
  7. Vypadá moc dobře:) asi si koupím

    OdpovědětVymazat
  8. Čekala jsem trošku lepší výsledek. Není úplně špatný, ale vyloženě ke koupi mě nezlákal :/

    OdpovědětVymazat
  9. od této značky zrovna testuji kuličkové deo. zatím jsem velmi spokojena.. tak proč nezkusit i BB? :)

    Tínka

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá senznačně, koupím si ho a dám vědět

    OdpovědětVymazat
  11. Tak já si myslím, že kryje moc hezky. Mám ho a koupím si ho znovu, jsem ráda, že má někdo totožný názor.
    Kosmetiku La Roche-Posay miluju a nedám na ni hold dopustit. Skvělá volba-

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten se mi líbí.
    A ta cena je suprová, kde jsi ho koupila přesně?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©