středa

DÁREK PRO BABIČKU aneb jak se zbavit pigmentových skvrn


Když mi Bioderma nabídla na otestování řadu WHITE OBJECTIV byla jsem zaskočena. Protože co bych s ní tak asi dělala? Pihy mi nevadí, právě naopak a jiné pigmentové skvrny nemám. Ale nakonec jsem přišla na to, jak produkty využít, abych je mohla zrecenzovat. Babičce se zrovna blížily narozeniny a dárků není nikdy dost. O to více jsem byla ráda, že babička byla právě z tohoto dárečku tolik nadšená. Je to taková parádnice, a tak se snaží vypadat i v sedmdesáti dobře a mladší než je :). Nosí kostýmky, barví si vlasy, používá drahé protivráskové krémy. Taková moderní babička, kterou bych taky chtěla jednou být.

Ale teď něco k samotné řadě. Celá řada White Objectiv obsahuje produkty pro zesvětlení pleti, zbavuje pokožku pigmentových skvrn a přitom bude vyhovovat i té nejcitlivější pokožce.
Já osobně takovým zázrakům nikdy moc nevěřila, ale díky babičce vím, že tato řada tří produktů za to stojí. Nezačne účinkovat v první minutě, ale postupem času, při dlouhodobém a hlavně pravidelném používání se výsledky dostaví.
Účinky vnímala tak, že se pigmentace začala jakoby tříštit a drobné skvrny nakonec ustoupily. Což mohu potvrdit.


CENA DENNÍHO KRÉMU: 729korun
CENA NOČNÍHO SÉRA: 729korun


WHITE OBJECTVI H2O
Tahle micelární voda je klasicky využitelná na čištění pleti, pro zbavování pleti makeupu z tváře a řasenky z očí. Není třeba poté pleť nijak oplachovat. Neřekla bych ani tak, že by právě tahle samotná voda docílila úbytku pigmentových skvrn. Ale jako doplněk ke krémům, které účinkují, není vůbec špatná.
Co se srovnání ceny u klasické micelární vody a této z řady W.O. týče, je tato dražší. Protože klasické malé 250ml balení micelární vody od Biodermy stojí 399korun, zatímco tohle je o 50ml menší a o 30korun dražší.
CENA: 429korun

P.S.: Babička si nechtěla nechat vyfotit tvář. Což je velká škoda. Ale pro příště bych mohla mohla výsledky této řady dokázat na babiččině ruce, protože řada obsahuje i krém na ruce.
SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. chtěla bych vidět babičku:D
    koukni ke mě na blog, je tam Giveaway na jídlo v Praze. Třeba by se ti to líbilo:)

    OdpovědětVymazat
  2. také miluju fotky před/po užívání nějakého produktu. Alespoň malý kousek pleti, samozřejmě nemusí být celý obličej.

    Jinak to vypadá pěkně, ty produkty, ve stáří taky asi nakoupím! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak alespoń si někomu udělala radost :) Věřím, že i starší dámu kosmetické dárky vždycky potěší!

    OdpovědětVymazat
  4. Šik babička! Ta moje je spíš taková ta pohádková, na parádu neni :-) Jinak hezký blog!

    http://andy-and-her-weight-loss-journey.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. a zosvetľuje to pleť aj celkovo? ja som síce biela až priesvitná, ale chcela by som byť ešte bledšia :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. skvele clanky a blog! :) Musim sledovat!:D

    OdpovědětVymazat
  7. Super nápad na dárek pro babičku, kterou pozdravuji :-)

    OdpovědětVymazat
  8. to bych využila až bych brečela :) pigmentové skvrny po akné mě trápí ze všeho nejvíc :/

    OdpovědětVymazat
  9. O této řadě už jsem něco četla a rozhodla jsem se, že krém na ruce pořídím mámě, tak uvidíme, jak pomůžou...těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©