středa

Do it Yourself: Advent calendar


Pro děti je snad adventní kalendář samozřejmostí, ale chudáci rodiče nic nedostanou, akorát jim ubudou peníze a nic z toho, tak maximálně dětská radost. :)  Já už poslední čtyři roky adventní kalendář nedostala a vždy jej užírala příteli :D. Ale rozhodla jsem se zužitkovat hromadu vzorečků, které se mi v poslední době nastřádaly a rozhodla jsem se udělat po všech těch letech mamince radost tím, že jí vytvořím triviální adventní kalendář, kdy si každý den rozbalí balíček se 2-3vzorky. Je to taková blbůstka, ale doufám že i ta ji potěší. :)
Navíc tahle blbůstka nic nestojí. Pro vzorky si můžete zajít na příklad do lékárny :).


TRANSLATION EN:
Children usualy get Advent Calendar, but perents recieve nothing. They have only childrens happiness  I am older, not child...I don´t get my advent calendar. :( But I eat chocolate calendar of my boyfrined :D. (I am so clever.)
I would like to give an advent calendar to my mum too. i used a lot of cosmetic samples, tape and paper.


CO BUDETE POTŘEBOVAT?
papír, spoustu vzorečků (minimálně 48, obálky plním po 2-3vzorcích, zvláště od Ryoru jich dostávám požehnaně), nůžky, černou fixu a hlavně ozdobnou izolepu ze světpasek.cz.

POSTUP naleznete na fotografiích níže. :)
TIP: Adventní kalendář můžete plnit i dobrůtkami (čokoládou, bonbony, oříšky, čajem). :)



Dostáváte adventní kalendář nebo jej taky jen dáváte?
SHARE THIS POST

42 komentářů:

  1. Tada tohle mamku 100% potěší. Super nápad:)

    OdpovědětVymazat
  2. to jí určitě potěší :) já si kupuji čokoládový a každý den poctivě :)

    OdpovědětVymazat
  3. to je super nápad! :) já chtěla vyrobit něco podobného (jen s mňamkama a vzkazy) pro přítele, ale bohužel to do 1. vůbec nestíhám :/

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to je supr nápad. Maminka bude mít jistě radost :))

    OdpovědětVymazat
  5. skvelý nápad, mama bude mať určite radosť :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý nápad ;-) jen bych teda nevyměnila čokoládu za vzorečky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já dostávám adventní kalendář od mamky i teď ve 22 letech :D A letos vyrábím pro přítele - poskládala jsem z papíru 24 taštiček, nalepila na ně čísla a dovnitř dávám různé bonbony, čokolády, tyčinky, ovoce a tak. Nakonec všechny taštičky zavěsím ke stropu!

    OdpovědětVymazat
  8. to je moc pěkná pozornost pro maminku:) Mirka

    OdpovědětVymazat
  9. Je to velice originální a finančně dostupné :o)

    OdpovědětVymazat
  10. PRO VŠECHNY:

    Holky, adventní kalendář s čokoládou a sladkostmi budu dělat pro přítele, ale sleduje můj blog a tak už by to nebylo překvápko :). Takže jsem se raději pustila do toho pro maminku :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a komentáře nečte?:) Mirka

      Vymazat
  11. Super nápad, já dostávám každý rok čokoládový:))

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký nápad. :)
    Jako díte jsem pravidelně adventní kalendář dostávala. Letos vyrábím přítelovi, doufám, že to do soboty stihnu. Bude o tom určitě článek na blogu. :)

    OdpovědětVymazat
  13. To je krásnej nápad:)) popřemýšlím nad podobným,ale budu muset vymyslet jinou ,,náplň" :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ti je super nápad, kdybych měla tolik vzorečků tak ho udělám taky :) Jsem teďka nemocná takže bych měla i ten čas na to :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super nápad! Já letos přítelovi adventní kalendář peču ze sušenek ale tenhle vzorečkovej mě opravdu nadchnul, škoda, že teď nemám tolik vzorečků ale možná zajdu do lékárny :)

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělý Ceady určitě to mamku potěší:)
    Za prvé je to moc hezké a za druhé..Maminky a vyrobené dárky jejich dětmi:D.. :)
    Jen bych chtěla říct, že podle mě dětská radost není 'jen' :)

    OdpovědětVymazat
  17. Super nápad,originální i praktický-lepší než hnusná čokoláda(v adventním kalendáři nikdy není tak dobrá jako tabulka):-)

    http://fashionorlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. jeee to je super! Jsid moc sikovna!

    OdpovědětVymazat
  19. Jé to je krásné a originální! :) to by mě vážně nenapadlo :)

    OdpovědětVymazat
  20. to je nádhera, skvělý nápad, moc se mi líbí! ještě nikdy jsem o něčem podobným neslyšela ani neuvažovala:)

    OdpovědětVymazat
  21. jsem tu jediná kdo má radost tak z toho 1 vzorečku co měsíčně splaší? :D kde jich mám pro boha vzít 48 :D jinak skvělej nápad, pro mě stejně nepoužitelnej, vyplácám/sním všechno moc předem.

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. To je super nápad, bohužel nemám tolik vzorečků, ale určitě by mě kalendář moc bavil :)!

    OdpovědětVymazat
  24. dostávám adventní kalendář

    OdpovědětVymazat
  25. Wow, to je naprosto luxusní nápad! Škoda, že nemám tolik vzorečků, hned bych to mamce vyrobila :) Tu tvoji to zajistě straaašně moc potěší.

    OdpovědětVymazat
  26. Opravdu super nápad! Takový adventní kalendář by se mi také líbil :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Krásný nápad. Já miluju adventní kalendáře, loni jsem vyráběla jeden manželovi a měl velký úspěch. Tak doufám, že z něj bude mít mamka radost

    OdpovědětVymazat
  28. super nápad!! :) asi se příští rok inspiruju :)

    OdpovědětVymazat
  29. super napad, snad si nan spomeniem pred vianocami 2013 :D skoda, ze som na tvoj blog narazila az dnes...ale razdsej neskor ako vobec °°

    OdpovědětVymazat
  30. Super nápad. Jdu na to.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©