pátek

EVENTS: Showroom Lindex spring/summer 2013


Včera jsem měla možnost podívat se na jarní a letní kolekci 2013 značky Lindex. Musím říct, že tahle kolekce mě mile překvapila a řadu kousků bych si ráda pořídila. Podle mě mnohem zajímavější kolekce než ta předešlá. :) Mám tady z ní malou ochutnávku. Fotila jsem tentokrát minimálně a užívala si večer s holkami, jak jinak než povídáním a jedením nejrůznějších dobrot :D.
Asi jsem se včera tak vypovídala, že nevím, co bych Vám dnes řekla.
Jsem ráda, že jsem se konečně viděla s Klárkou. Ale na Klárčiny fotky si budete muset počkat. :)


Nejlepší ze všeho byla ta rajčátka :).
P.S.: Myslím, že jsem se včera "nabaštila" na týden dopředu :D.


Doufám, že se Vám fotky líbí. :)
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Super fotky, příště taky obětuji zoom pro světlo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,

    některé ty věci vypadají i z fotek moc pěkně. Mě zaujaly ty kalhoty s květovaným vzorem.

    Měla bych ale k Lindexu jinou otázku. Mají na webu nádherné věci - svetry, ponožky a jiné. Chtěla jsem si to objednat, ale měla sem tam jen možnost platby kartou přes internet. Nejde to nějak jinak? 1) to nemám povolené a za 2) na účtu peníze na osobní útratu mít nemůžu. Ale ten svetr bych šíleně moc chtěla!

    OdpovědětVymazat
  3. Kolekce vypadají pěkně, jsem si jistá, že bych si něco vybrala :D. A tobě to převelice sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lindex mám ráda, i když teď ta podzimní kolekce mi příjde moc pochmurná a tmavá.. :( ale už se tedy těším na tu jarní a letní..

    Mňám to jídlo :D:D
    Sluší Ti to :) Máš stejně dokonalý vlasy..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní fotky, určitě jste si večer užily. Mě se kolekce líbí a hlavně ty kousky do růžové barvy. Už aby bylo léto :)
    V.

    OdpovědětVymazat
  6. Makronky nejlepší, za mě rajčátka ne :D!
    Ráda jsem tě zase viděla :)

    OdpovědětVymazat
  7. ááááá!!! To vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  8. jéé ty barvy! stejně nejradši nakupuju na jaře a v létě už jen kvůli těm barvám. Ty plavky na první fotce jsou parádní :)

    OdpovědětVymazat
  9. ještěže máma neslduje tvůj blog.jinak vim co by mě na jaře čekalo! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Oblečení vypadá pěkně, mě ale nejvíc zaujaly ty krásný tulipány ve váze :D

    OdpovědětVymazat
  11. je divný se dívat na léto, když ještě nezačala zima :-D

    OdpovědětVymazat
  12. ten poslední svetřík vypadá úžasně:)

    OdpovědětVymazat
  13. No to ses musela mít :)!

    OdpovědětVymazat
  14. úžasné, moc se mi to líbí!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ceady, teda mě by tam nejvíc asi zajímalo to jídlo!:D Až mám z těch fotek hlad:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky, že jsme u něj strávily s holkami většinu času. :)

      Vymazat
  16. Krásne fotky, A POZÝVAM TA NA MOJ GIVEWAY http://alexandrak-fashion.blogspot.sk/

    GIVEWAY,GIVEWAY,GIVEWAY, a vážne sa oplatí :)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný fotky, určitě sis to užila :) Moc se mi líbí ten svetr na tý poslední fotce, a pak taky ten na tý třetí od spodu, ten barevný :) A to jídlo vypadá skvěle, hnedka bych si dala! <3

    OdpovědětVymazat
  18. Už víš kdo vyhrál giveavay? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://thelifeofceady.blogspot.cz/2012/11/outfit-vanocni-leginy.html

      Vymazat
  19. mám moc ráda Lindex, ale je na mě, drahý :-/

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to vypadá úžasně a plus jim dávám i za makronky a jiné pochoutky, co podávali ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Barvičky mají na jaro/léto krásné, ale jinak lindex není zrovna můj styl. Sem tam nějaký kousek super, ale většina mě nebaví :) Občas mi lindex přijde takový... pro starší nebo přímo vintage fanoušky.

    OdpovědětVymazat
  22. Ach jo, dost mi mrzí, že jsem se tam nedostala a nemohla jsem se zúčastnit... Muselo to být fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ty se ode mně učit? Vždyť máš nejhezčí fotky, se za ty svoje teď pěkně stydím ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©