pátek

FRIDAY MAKEUP: Chladné podzimní dny


Abych se přiznala, přes týden se moc nemaluji. Většinou vsázím jen na řasenku, bb cream a hurá do školy :). Nejvíce času mi nakonec stejně zabere žehlení vlasů, za které se celý den schovávám, protože mívám vlasy spadané v obličeji :D.
Ale jakmile jezdím v pátek domů za přítelem, líčení se alespoň trochu věnuji, protože se mu chci líbit a nechci mu zase až tak po 4letech zevšednět :).
A tak jsem se rozhodla, že bych mohla každý pátek věnovat líčení. Alespoň Vám představím dekorativku i mimo klasické recenze. Jinak když budete pátrat v pravém panelu blogu, najdete tam odkazy na jednotlivé sekce z dekorativní kosmetiky, kde naleznete recenze na všechny z těchto produktů, které jsem na líčení použila.
Netuším, jestli jsem ve skutečnosti takhle bílá jako na fotce, ale řekněme, že foťák nelže. Jinak fotky jsem nijak neupravovala, i když bych nejraději odsála tu šílenou bělobu :D. A protože je podzim, zvolila jsem klasické hnědé stíny a na podklad použila smoothie stíny od Clinique, které skvěle poslouží jako podkladová báze, díky které jsou klasické sypké stíny sytější :).

SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Běloba je aristokratická, hýčkej si ji!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě se to bude příteli líbit :) moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Výhoda výrazných typů, líčit se ani nemusíš. :-) Zrzavý vlasy a světlá pleť jsou samy o sobě natolik zajímavý, že klidně můžeš vyrazit ven nenalíčená a rozcuchaná a nebude to vadit. :-) Jinak mě těší, že potkávám někoho, kdo je stejně bledý, jako já. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Líčící pátky jednoznačně SUPER :)

    OdpovědětVymazat
  5. Běloba je super, začínám si ji taky pěstovat!:D

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. moc ti to takhle sluší,hodně jemné a něžné líčení,bílá pleť je přednost ,asi ta ksi to říkám,když na sebe koukám do zrcadla,a navíc mít tvoje zrzavé vlasy,tak si pískám :D já jsem taky běloba se stejnou barvou očí co máš ty,ale s hnědoměděnou barvou vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  7. ještě bys mohla zavřít oči, zajímaly by mě ty oči ... jak sis je vystínovala. Jinak, popravdě - asi se mi líbíš víc ne takto nalíčená (plus pro tebe) , jsem už tak na tebe zvyklá a navíc to líčení je tak trochu zvláštní .. moc se mi to nelíbí, působí to na mě, jako by ses neuměla namalovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to tak zda, ty barvy jsou divne. Navic nevidime cely oblicej, chybi kus cela, je to vyfocene moc zblizka... Fakt nic moc.

      Vymazat
  8. takéto líčenie ti podľa mňa veľmi pristane! Kočka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké líčení, já teda právě před přítelem nemám potřebu se malovat, protože to přece nedělám kvůli němu, ale kvůli sobě ;)

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí líčení očí, jen by to chtělo fotku se zavřenýma očima. Ale to je detail. Krásné :) A bílá pleť se mi líbí víc než opálená, zvlášť v zimě ;-)
    )

    OdpovědětVymazat
  11. toto líčenie ti sedí :)

    www.glamourroses.blogspot.sk potešil by nás každý nový člen alebo koment :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem taky bledulka a líbí se mi to! Tohle líčení ti skvěle sedne! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Super nápad - líčící pátky :).

    OdpovědětVymazat
  14. Jsi nádherně namalovaná, MOC Ti to sluší.
    Odstín rtěnky se mi líbí, je přirozená

    OdpovědětVymazat
  15. moc se ti líčení povedlo :) Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  16. právě zkouším novou věc od clinique, ale z pečující kosmetiky, je to to nejlepší, co jsem kdy na pleť měla :) asi časem zkusím i dekorativní :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tu ti to strašne pristane! Krásne! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Víš, jedna z mála věcí, který na sobě mám ráda, je moje bělost:)
    Podle mě je člověk s takovouto sněhovou pletí něčím jiný a originální.
    Važ si toho, protože tvoje překrásný vlasy a bílá pleť, to k sobě prostě jde:)

    OdpovědětVymazat
  19. tohle ti strašně sluší!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©