pátek

FRIDAY MAKEUP: Modré stíny


Je pátek a s ním i druhé líčení do rubriky FRIDAY MAKEUP. Včera jsem dostala nový bb cream od Marionnaud (Druhý měsíc, co jsem od této parfumerie dostala další novinku a zase bb cream :D, a to by se mi spíše šikla rtěnka. Ale jak se říká, darovanému koni na zuby nekoukej.)
A tak jsem ho vyzkoušela rovnou do toho líčení a kdo by to byl řekl, ale je na mě tmavý. První bb cream se shodovala a vypadal na mé pleti naprosto přirozeně. Tento je oranžovější, a tak jsem netušila, jak si s ním počít, ale odličovat se mi ho už nechtělo. A tak uveřejňuji článek s oranžovějším xichtíkem :D. Kamarádka to okomentovala fotky tak, že mám zase barvu a vypadám zdravěji a ne jako smrtka :D.
Jinak kdyby byl bb cream o odstín světlejší, hned bych ho používala, zvláště se mi na něm líbilo to, že pleť byla po aplikaci sjednocená a jemnější, jako dětská kůže, ani nebylo znát, že by byl na pleti, přesto zakryl začervenání a drobné akné. P.S.: Má ochranný faktor 15. :) 
CENA bb cream: 374korun

Co se líčení týče, v hlavní roli jsou linky (tuha) od Clinique v modré barvě. Poprvé jsem je nanášela příteli. Vždy ho chudáka zmaluji v zápalu nadšení... a on při tom pokorně drží a nechá se. :D I když kecy k tomu má taky, občas.
Ale chtěla jsem říct, že když měl linky doma celý den, tak se mu nijak neobtiskly. Jenže já mám víčka na nic.   Myslím, že je to znát z řady fotek, kdy mi víčka přetékají, nevím jestli je to nějakou vrozenou vadou nebo jestli bude stačit zhubnout :D. Ale prostě a jednoduše tyto linky nemohu nosit samotné, protože se mi obtiskávají... A tak je využiji vždy na modré stíny, kdy vytvořím tlustou linku, kterou druhým koncem (linek) rozmažu do ztracena. Na linku a zbytek pohyblivého víčka nanáším tmavě modrý stín a do vnitřního koutku nakonec světlý. :)

SHARE THIS POST

45 komentářů:

  1. I mě víčka přetékají, řekla bych ale, že váhou to nebude, štve mě to, protože pak žádné líčení nevypadá dobře,vlastně není ani vidět a pořád se jakoby mračím.. Jinak ty si krásná holka, hlavně osobnost a to se mi líbí, dost mám tuctovek..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že v tom nejsem zase až tak úplně sama :).
      Přesně tak to mám i já.

      Vymazat
  2. Moc hezké, neplánuješ udělat a některý pátek líčící video? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč ne? :)
      Ale právě se mi povedlo upustit na zem dálkovou spoušť pomocí které jsem z dálky ostřila, takže jakmile koupím novou, pustím se zase do točení :).

      Vymazat
    2. Super, už se těším :)

      Vymazat
  3. Rozhodně to není váhou, je to jen rys obličeje... Já mám zas pro změnu každý víčko jiný, takže linky na mně vypadají divně a nemůžu je kvůli tomu nosit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné :)) a kdybys třeba ten bb cream smichala s obyčejným kremem, nesedl by lépe? Já to tak občas dělám, protože mi pleť po létě trochu zesvetlala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Můj přítel má taky takové podobné víčka jako ty:D náhodou jsi krásná holka ty trdlo:-) :D modrá ti moc sluší a ten BB cream vypadá hezky dodal ti barvičku:-) Přeji krásný víkend

    OdpovědětVymazat
  6. tohle se mi na Tobě moc líbí, na nějaké večerní líčení ideální! :)

    OdpovědětVymazat
  7. da sa ta animacia nejak zastavit nech sa mozem pozriet na to licenie aj dlhsie ako zlomok sekundy? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je záměr, aby nešly vidět chybičky :D.
      Ale zastavit se nedá. Ale můžu uveřejnit foto se zavřenýma očima :).

      Vymazat
  8. Ako keby ti to pticky zvätšilo oči :)

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi pekné líčenie, tie oči vyzerajú božsky! :)

    OdpovědětVymazat
  10. moc ti to líčení sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky mám víčka na prd, ale každý má něco :) mám moc ráda modrou barvu a tobě hrozně moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. tak ten cream teda používej! vypadá to skvěle! opravdu ti to přidalo barvu, souhlasím s tvou kamarádkou! celkově se mi to dost libí. a to mám ůči modrým stínům nepřekonatelnou averzi.

    OdpovědětVymazat
  13. Líčení super, ale pokud můžu říct svůj vlastní názor, na který se vůbec neohlížej (:D), tak si myslím, že tobě tak výrazné oční stíny prostě nesedí. Asi proto, jak výrazná jsi sama o sobě, svými vlasy a podobně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že se líčím jen v pátek :D:).

      Vymazat
  14. moc ti tohle líčení sekne!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Mala inšpirácia aj ja si dm dneska farebný make up:)

    OdpovědětVymazat
  16. Nevim proč,ale tahle barva bb creamu mi k tobě jde a odstín je fakt super..A pravda,nevypadáš tak bledě:D :) A líčení je za jedničku,je fakt nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  17. I mně se ten BB na tobě líbí, přemýšlím o koupi, myslíš že bude dobrý i na mastnější pleť? :) a jinak líčení ti fakt sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsem k němu dostala PR informace, tak ti je sem do komentáře zkopíruji.

      "BB krém Marionnaud Skin Care je určen především ženám od 20 – 45 let, které nemají rády efekt make upu. Díky svému složení může BB krém nahradit klasickou denní péči o pokožku – obsahuje antioxidant vitamin E, o hydrataci se postará kyselina hyaluronová a provitamin B5."

      Takže je krém spíše určen po sušší pleť :).
      Ale mám bb erborian taky z Marionnaud. Psala jsem o něm a ten bude na mastnou pleť ideální :).

      Vymazat
  18. Krásný! miluju modrou barvu a tobě to vážně sluší:)
    A bb creamu bych se nebála,vypadáš skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  19. Taky mám takový oči a když si je namaluju, tak jsou stejně pak vidět jenom řasy :D

    OdpovědětVymazat
  20. Veľmi ti to pristane, krása :))

    OdpovědětVymazat
  21. :) a mě se oranžovější BB na tobě líbí :D. Nejsi pak taková bledulka. Ale samozřejmě, jestli je to až moc vidět, tak ho nenos nu ;). A oči jsou krásně namalované, moc ti to sluší. Na mě modrá vypadá lacině :(.

    OdpovědětVymazat
  22. Tyhle stíny Ti moc sluší :) Jsi kočka :)

    OdpovědětVymazat
  23. Přetékaj ti víčka? Jak tomu mám rozumět? :)
    A místo toho gifu bych dala normální dvě fotky, páč takhle si to nemůžeme prohlídnout!

    OdpovědětVymazat
  24. Modrá je dobrá.... :) velmi pěkné, decentní... páčí sa mi ! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Mas važne užasně nalíčené oči.. a promin že se ptam ale v cem si udelala ten tvz pohyblivý obrazek?.:) predem dekuji za odpověď

    BLOGSPOT: http://evzuu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za to se neomlouvej! :)
      Je to upravováno ve PhotoFiltre :).

      Vymazat
  26. mě naopak přijde, že ti tyhle stíny sluší :)

    OdpovědětVymazat
  27. Zhubnout? :-D :-D Oční víčka přece nezhubneš. :-D Ne, to je geny, někdo to tak má, že mu víčka "padají", obvykle se to horší s nevyspáním a s věkem (pak už by se to dalo uhrát i na plastiku víček, s tím, že kvůli tomu špatně vidíš a namáháš příliš oči). Plastikou se to napravit dá, ničím jiným asi ne. Ale pokud tě to neomezuje, tak to neřeš, nejsi sama.

    OdpovědětVymazat
  28. Wowo :OO Úplne úžasné líčenie :) Fakt po dlhšiej dobe sa mi dajaké líčenie páči :) Tie farby sú úplne úžasne zladené :)
    Pozívam vás na svoju VIANOČNÚ GIVEAWAY http://adorablediary.blogspot.sk/ :))

    OdpovědětVymazat
  29. Anonymní8/1/13 23:01

    pěkné líčení a moc ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní17/1/13 19:29

    I am really grateful to the holder of this website who has
    shared this wonderful post at at this place.
    Take a look at my web site - home remedies stretch marks

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©