středa

Jak se vypořádat s rozšířenými póry a mastnou pletí?


Ráda bych Vám představila řadu Pore Refining Solutions od Clinique, která byla uvedena na trh v říjnu tohoto roku. Měla jsem možnost vyzkoušet celou řadu. Testovala jsem ji téměř dva měsíce a po dvou měsících si troufám napsat své hodnocení na jednotlivé produkty. :) Nedávno už jsem se o jednom z produktů zmínila ve videu s mými oblíbenci předešlého měsíce :).

Vždycky mě trápily rozšířené póry, teď mám sice suchou pleť, ale právě v oblasti nosu mě póry trápí, a tak jakmile mi byly produkty nabídnuty, byla jsem opravdu šťastná. Do té doby jsem vždy rozšířené póry maskovala makeupem nebo korektorem. Jenže díky tomu se póry tak akorát ucpávaly a černé tečky byly na světě.


INSTANT PERFECTOR
Tento korektor je nejprodávanějším produktem této řady. Byl k dostání ještě před říjnem v předchozí kolekci, akorát nyní se změnil obal produktu a trochu i složení.
Poprvé, když jsem produkt použila, pleť byla taková sametová. Hodně mi to připomnělo rádoby zázračný produkt od Maybelline, který se měl používat pod makeup. Pokud jste jej měli, tak alespoň teď máte ponětí o textuře tohoto korektoru. Ale právě ta textura bude asi jediná, co má tento produkt od Clinique s tím od Maybelline společného. Protože tento produkt mi pomohl. Jakoby léčil ihned při nanesení (jako jediný produkt této řady). Ihned po nanesení se póry skryjí. Je to až neuvěřitelné. Zvláště proto, že je korektor bezbarvý.
Věřím, že mezi Vámi bude mnoho skeptiků. Já také byla. Ale pokud váháte, doporučuji zajít do jedné z Clinique prodejen a požádat si o vzoreček. Kamarádka to tak udělala a tento okamžitě působící korektor jí nakonec vydržel něco okolo 3týdnů. V Clinique totiž na vzorečcích nešetří... A navíc (a to je podstatnější), není třeba velké množství krému, stačí opravdu mini množství, takže ho zase tak rychle nevypotřebujete. :)
Po aplikaci se sníží množství mazu a póry se vyhladí. Doporučuji používat na T-zónu. Dá se používat jak pod makeup, tak já jej používám i bez makeupu :).
Dočetla jsem se, že produkt obsahuje speciální síťové silikonové polymery, které vytvoří film na pleti. Dalé obsahuje vitamin E a stearyl glycyrrhetinát (šílené slovo), který má protizánětlivé účinky.
CENA: 640korun
PERFECTING MAKEUP
U většiny makeupů dochází k ucpávání pórů, zvláště proto, že snažíme-li se je zakrýt, máme tendenci používat těžké makupy, aby všechno zamaskovaly. To nakonec způsobí zanícení a následnou tvorbu akné.
Tento makeup jsem měla možnost na pleti vyzkoušet pouze párkrát, protože byl odstín na mou pleť příliš tmavý. A tak testování probíhalo doma mezi zdmi, abych někoho nevyděsila. A potom jsem makeup raději věnovala na mamince, které tento odstín IVORY sedí jako ulitý. A jak s ním byla maminka spokojená?
Tento makeup obsahuje stejné složky jako Correcting Serum. Makeup má tedy jak velice dobré krycí účinky, tak má pleť také léčit.
I maminku trápí póry, a tak jsem jí dala tento makeup. Přesto si nemyslím, že by Vám černé tečky díky tomuto makeupu vymizely. Stáhnou se, ale nezmizí. Proto bych ho  doporučila v kombinaci ještě s jedním produktem z této řady, abyste byli 100% spokojeni.
Co se konzistence týče, připomíná na první pohled hutný krém, jakmile jej ucítíte mezi prsty, bude Vám připadat neuvěřitelně jemňounký a po nanesení na pleť zjistíte, že první zdání může klamat, protože pleť nijak nezatěžuje, ani nevíte, že byste jej měli na pleti :).
A abych nezapomněla. Maminka mi potvrdila to, že se tento makeup stal jejím nejoblíbenějším makeupem v poslední době, žádné šupinky, žádné viditelné tečky a pleť byla sjednocená.
Krycí schopnosti: střední až vysoké
CENA: 820korun


CORRECTING SERUM
Tohle sérum neúčínkuje tak jako korektor, tedy že by v první moment byla pleť dokonalost sama. Sérum je určeno pro dvoutýdenní kúru, kdy je pleť zbavena všech větších pórů.
Přestože není pleť po prvním nanesení dokonalá, je stejně tak sametová jako u korektoru. Pleť je po dlouhodobém používání vyhlazená, jemnější a méně mastná.
Dočetla jsem se, že sérum podporuje zrání buněk tím, že využívá extrakt z máchaličky paví, která aktivuje přirozený enzym obsažený v kůži. Má bránit vzniku drsné pleti (což mohu potvrdit), také má zamezit tvorbě rozšířených pórů a oslabení kožní bariéry.  Nakonec má zajišťovat vyváženou produkci kožního mazu díky výtažku z hnědých mořských řas, hydralizovaným sojovým proteinům a kyselině kosové. 
CENA: 1290korun

STAY-MATTE HYDRATOR
Tento produkt má hydratovat pleť. Řada hydratačních krémů, které jsem používala, mi vyvolávala akné. Nevím jestli to bylo tím, že by krémy obsahovaly olej, ale produkce mazu byla vždy zvýšená. Proto jsem hydratační krémy používala jen lokálně a nebo vůbec ne, abych náhodou neměla mastnou tvář. Díky tomu mi bylo při poslední diagnostice v Clinique řečeno, že mám silně dehydratovanou pleť. Mohu říct, že tohle je první produkt, se kterým jsem byla v hydrataci spokojena, protože při používání nebyla po akné ani mastné pleti ani stopa! :)
Možná proto jsem si tento produkt z této řady tolik oblíbila. Doporučila bych ho všem, kteří chtějí pleť hydratovat, ale přesto mají strach používat hydratační krémy právě kvůli vzniku akné. :)
Produkt jsem zejména kombinovala s korektorem Instant Perfector. Nejprve jsem nanesla tenoulinkou vrstvu korektoru a poté tento hydratační přípravek o množství 1-2zmáčknutí pumpičky.
CENA: 1450korun



Na závěr bych chtěla říct, že jsem byla spokojená se všemi produkty, ani jeden z nich mě nezklamal. A neříkám to proto, že bych se Clinique chtěla nějak zavděčit. To určitě ne! Ale přesto bych chtěla říct, že z těchto čtyř se mými srdcovými staly dva z nich. Dva, ke kterým se 100% vrátím. A to hydratační přípravek Stay-Matte Hydrator a  korektor Instant Perfector, na které v boji proti černým tečkám a mastné pleti nedám dopustit! :)

Trápí Vás rozšířené póry? Jaké produkty v boji proti pórům používáte? 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Produkty jsem dostala ke zrecenzování. Nerada bych, abyste si mysleli, že produkty, které dostávám musím vychválit. Snažím se psát za každých okolností objektivně.
Zároveň bych chtěla poděkovat za přízeň, protože nebýt Vás, tak bych tento produkt nemohla zrecenzovat. Děkuji

SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. Bezvadná recenze! Láká mě ten korektor, ta cena už méně - ale za kvalitu se holt platí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to vypadá perfektně.
    A díky za radu s těmi vzorky, určitě do Clinique naběhnu a o všechny produkty požádám, ať můžu vyzkoušet, porovnat si a koupit produkt, který mi bude sedět.
    A je možné nechat si tam na místě poradit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      určitě, od toho tam ty Clinique konzultantky jsou. :)
      Udělají Ti diagnostiku a podle toho Ti řeknou, které produkty Ti budou vyhovovat, ať už přímo z této řady nebo celkově :).

      Vymazat
  3. Perfektní recenze, zrovna něco podobného jsem potřebovala slyšet! Já nemám až tak mastnou pleť, ale rozšířené póry-černé tečky mě trápí. Nedávno jsem si koupila make-up od Rimmelu a ten mi ještě podpořil tvorbu těchto neduhů, jaká škoda, jinak je na pleti moc příjemný. Od Clinique jsem používala jeden vzorek make-upu a nemohla jsem si ho vynachválit. Z této řady bych si ráda vyzkoušela jak make-up, tak korektor. Mohu se zeptat, kde jsou obchody Clinique nebo jaká parfumérie tyto produkty prodává? Děkuji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Clinique prodejny jsou v Praze
      A to v Palladiu (naproti H&M, vedle LUSH)
      na Novém Smíchově (http://www.novysmichov.eu/clinique_56)
      na Zličíně (http://www.metropole.cz/en/stores/clinique.html)

      Co se parfumérií týče, je k dostání jak v Douglas, tak v Marionnaud.

      Vymazat
  4. Tak ten makeup vypadá skvěle,
    máš ještě nějakou fotku s rozetřeným makeupem? Buď na bradě před a po nebo i klidně na ruce? :)
    Snad Tě tím neotravuji, vydržím i den než to uveřejníš. :D

    Díky Ceady

    OdpovědětVymazat
  5. WOW :O
    Ten článek Ti musel dát zabrat.
    CHVÁLÍM

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda cen :( Ale recenze super :)

    OdpovědětVymazat
  7. fajn tipy, škoda jenom, že ceny jsou trochu mimo mojí "finanční hranici" :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pleť mám velmi suchou,ale na nose rozšířené póry..
    http://fashionorlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Super! Jen škoda, že to jsou jen produkty od Clinique (ne každý si to může dovolit :( ). Nicméně o tom INSTANT PERFECTOR bych asi i uvažovala. Zkusím až budu v Praze ukecat přítele aby mě tam vzal :)

    OdpovědětVymazat
  10. Clinique má vžddycky super výrobky

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za rady
    A fotky jsou boží

    OdpovědětVymazat
  12. díky za užitečný článek:)

    OdpovědětVymazat
  13. skvely! Ty perfectory jsou fakt dobra vec, mam jeden od avonu, takze stal asi okolo 250,- s delaji fakt hezkou plet

    OdpovědětVymazat
  14. Tak já nevím, Clinique nebo Bioderma. Mám dilema.

    OdpovědětVymazat
  15. Instant Perfector mohu taky jen doporučit :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  16. ta cena je drsná, to abych rok šetřila na jeden produkt, ktery mi ve finale nesedne :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a co požádat o vzorky..?

      Vymazat
  17. Pěkná recenze, opravdu! Tyhle všechny výrobky mám na wishlistu :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Hezký článek, ale Clinique je nam mé možnosti, možná až na vánoce :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je skvělej článek.
    Je vidět, že sis s ním vyhrála.
    Určitě naběhnu na ten makeup, ten je hoodně zajímavej

    OdpovědětVymazat
  20. ceady ti tie veci dostavaš zadarmo na recenziu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, všechny ne,
      ale s Clinique jsem nedávno navázala spolupráci. Psala jsem to u několika článků. Ale teď koukám, že u této recenze jsem to neuvedla. Hned to napravím. :)

      Vymazat
  21. Tak tohle je super recenze a ty produkty jsou božíí :) Asi budu prosit Ježíška,že jsem byla hodná..:D Ale ten Instant Perfector vypadá fakt suprově... :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©