sobota

KOSMETIKA VŠEHO DRUHU: měsíc listopad

Jelikož nemám mezi články odkazy na to, co jsem za celou dobu na blogu napsala (jako to mají jiní blogeři), rozhodla jsem se vrátit se ke staršímu nápadu, který mi moc dlouho nevydržel. A tím nápadem bylo uveřejňovat každý měsíce článek, ve kterém bych uváděla odkazy na články, které jsem právě během měsíce uveřejnila. A tak doufám, že mi to protentokrát vydrží a tento článek Vám pomůže zorientovat se a najít si recenzi, kterou jste náhodou prošvihli. :)


1) BB cream La Roche-Posay TADY
2) Makeup od Clinique plus recenze na protipórovou řadu TADY
3) podzimní LAKY z Marionnaud s videem TADY
4) Řasenka od M.A.C 2v1 TADY


5) srovnání 7odličovadel TADY
6) protivrásková řada od Biodermy TADY
7) Jak se zbavit pigmentových skvrn? TADY
8) Růstová řada od Lee Stafford TADY


9) Mí oblíbenci posledního měsíce  TADY
10) Vánoční tipy na kosmetické balíčky TADY
11) Podzimní tipy pro mastnou pleť  TADY
12) M.A.C vánoční kolekce TADY
SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. super nápad, jdu si zase pustit nějaké video! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super, určitě je to skvělý nápad! :)
    http://4ever-styles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Robíš úžasné videá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to super nápad a hezky si to zpracovala :).

    OdpovědětVymazat
  5. to je skvělý, že sem dáváš tohle shrnutí článků :)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, tvůj blog je moc hezký :)kdy vyhlásíš výherce giveaway?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :).
      Úplně mi došlo, že jsem na facebooku nenapsala, že výherce jsem informovala přes email a navíc jsem ho uvedla do článku níže :). (k outfitu)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©