neděle

LAST WEEKend: Random 18.11.2012


Dnes mám tady pro Vás fotky z posledních dní :). Nevím, co k tomu dodat. Snad jen, že Vám přeji pěkný zbytek víkendu. Dnes mě čeká jako obvykle mnoho práce do školy. Takže se tu nebudu vykecávat a jdu rovnou na to, ať to mám co nejdříve za sebou :).
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. skvělý random :) miluju boxery!
    pěkný zbytek víkendu i tobě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty náš boxéra? Jé je miluju! To je můj sen, mít jednoho svého boxéra :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný zvířátka :) fotky působí úplně jako ta domácí pohoda, určitě to musí být skvělé, vypadnout ze školního stereotypu hezky takhle domů a k příteli :))

    OdpovědětVymazat
  4. jé:)to sis musela víkend užít;)
    i já toho mám hodně do školy:/

    OdpovědětVymazat
  5. Jéva ta tvoje čičina už je ale velká:)

    OdpovědětVymazat
  6. tyhle příspěvky budu nadále komentovat jen tím, že ten pejsek je fakt boží! :-) užívej si víkendu!

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že všichni chlapy jsou stejní :D.
    Máš úžasného pejska :).

    OdpovědětVymazat
  8. tá vaša mačka je už taká velkáá :) :) krásna je

    OdpovědětVymazat
  9. Číča už je teda pěkně veliká :) Ať Ti rychle utečou ty školní věci :)

    OdpovědětVymazat
  10. lol tie vyplestene ociska macicky

    OdpovědětVymazat
  11. tenhle článek se mi moc líbí! :-) ..není v něm žádný křeč a je v něm pohoda :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ježiš to je krásná číííča:) a ten pesan. No, díky za fotku jídla, jdu si objednat něco z restaurace, protože tu s přítelem nic nemáme:D:(

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, zajímalo by mě, co studuješ za VŠ? Jinak se Adélka vytáhla do krásy! Moc hezká kočička to je :-). Em

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Em,
      studuji Vyšší odbornou školu publicistiky v Praze :).

      Vymazat
  14. máte krásnýho psa<3 já mám fr.buldočka, tyhle rasy bez čumáku miluju:)

    L.

    OdpovědětVymazat
  15. Ta číča je boží :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,jaká je ta řada od Clinique? :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©