neděle

LIMITOVANÁ KOLEKCE od M.A.C


Chtěla bych Vám ukázat fotky aktuální limitované kolekce od M.A.C., ze které jsem si vybrala pár produktů. (FOTO TADY) Já jsem si ty své vybrala jako takový předvánoční dárek :). Takže snad brzy uveřejním recenzi, abyste věděli, jestli za to vůbec stojí.
Vyfotila jsem Vám i ceny. Od dlouhodobých kolekcí nebo řad se "limitky" odlišují cenou, kdy bývá kosmetika zdražena asi o 50korun. :)


Najdete zde i další limitované kolekce, na příklad vánoční kolekci štětců nebo paletek stínů.
Co se štětců týče, je na výběr ze tří provedení, kdy se cena pohybuje okolo sedmnácti set, pokud jsem dobře poslouchala paní, která se o štětcích bavila. Že prý výjde výhodněji koupit si vánoční set, než kdyby štětce kupovala jednotlivě. Přesto že bych do M.A.C štětců investovala, nelíbí se mi ony laciné zvířecí potisky s barevnými obaly a hlavně barevnými štětci. Ale ty přírodní růžové by nebyly k zahození. Jinak neoblíbenější jsou ty černo-růžové (ty, co jsou nejvýše). :)

Co říkáte na aktuální kolekce od M.A.C? Líbí nebo Nelíbí?
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. ty stetce jsou super!!.)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. nikdy nechápu, že někdy i obyčejné studentky, jakou jsi ty, si mohou dovolit nakupovat pořád takhle drahé kosmetické produkty :D limitka je nádherná a až dostuduji, u této značky asi utratím svou první opravdovou výplatu z opravdové práce doktorky. nic od MAC zatím nemám, ale jak já stále pozoruji ty tvé fotky tady, tak mám jasno :D

    OdpovědětVymazat
  3. Všetko by som si kúpila,lenže škoda že u nás na Slovensko nemáme Mac:/

    OdpovědětVymazat
  4. :O jak jsem si ten článek jen tak letmo prohlídla, tak jsem prvně myslela, že je ta slečna nahoře Adele :D potom by mě to ke koupi lákalo asi víc :D :P

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé fotky. Štetce se mi líbí nejvíce ty růžové ;)

    OdpovědětVymazat
  6. neskutečně se mi líbí ta světlá rtěnka! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se líbí ty štětce, akorát ta taštička na ně by mohla být jiná, zvířecí vzory se mi také nelíbí...

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju, krásný článek ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, jsi u mně označena v tagu, doufám, že budeš pokračovat :-* http://janniebel.blogspot.cz/2012/11/11-things.html

    OdpovědětVymazat
  10. Zaujala ma kolekcia štetcov.. Tým by som sa pod vianočným stromčekom veľmi potešila :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem zvědavá na tvou recenzi,protože to vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní4/11/12 11:52

    Ty stetce vypadaji dobre jsou i kvalitni jako ty normalni ?

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé, mě se ty štětce naopak moc líbí. Nevíš kolik stály ?

    OdpovědětVymazat
  14. Pardon, všimla jsem si až později, že je to tam napsané :D jsem slepoň.

    OdpovědětVymazat
  15. mac milujem:) ale presne:/ tie potisky štetcov..vyzerá to dosť lacne :/:)

    OdpovědětVymazat
  16. :-) mně se teda moc líbí, ale ty ceny mě docela děsí :-D i když věřím, že je to kvalitní. Ale nejvíc se mi stejně zalíbila ta slečna, která je jako tvář nové kolekce :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Nelíbí se mi ani barevně ani cenově :) Maximálně bych byla ochotná investovat do tužek na oči - zelená a zlatočerná vypadaly moc pěkně. Nicméně už v pátek to bylo docela probrané (hlavně single věci), tak nevím, jestli je ještě šance něco koupit.

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to senzačně, hlavně ty štětce a i tvářenky, těma bych určitě nepohrdla :X

    OdpovědětVymazat
  19. ty štětce se mi moc líbí,.to pouzdro na ně je hnusný,.ale jinak super ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Mě se kolekce hodně líbila, ale bohužel se do MACU nedostanu takže si nechám jen zdát. :)

    OdpovědětVymazat
  21. až na ty ceny, jsou pěkné:)

    OdpovědětVymazat
  22. uzasne ♥ bohuzial na Slovensku sa M.A.C nepredava (mozno ze aj nastastie pre moju penazenku :D)

    OdpovědětVymazat
  23. Z novej kolekcie by som určite vedela vybrať...škoda len, že na slovensku mac nemáme...asi budem musieť zavítať do čiech... :)

    OdpovědětVymazat
  24. Kolekce vypadá krásně, půjdu ji co nejdřív omrknout:) Ceady, nevíš, jestli má MAC i nějaké oficiální české FB stránky? Já jsem tam našla jen nějaké stránky eshopu, ale oficiální FB mi to nenašlo:(

    OdpovědětVymazat
  25. Hello Dear! I like your blog so much! Would you like to follow each other? :)

    OdpovědětVymazat
  26. Všechny výrobky vypadají opravdu velmi lákavě, ovšem ta světlá rtěnka mě zaujala ze všech nejvíce:-)!

    OdpovědětVymazat
  27. Proč to sem dáváš, já nemůžu pořád jen utrácet! :D Dost věcí mě tam zaujalo...

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní5/11/12 00:09

    Jsou jen barevne jine nebo jse kazdyset jiny ? Ale jinak skvela kolekce :)

    OdpovědětVymazat
  29. Jeee, ty máš fotky z obchodu?! Ordinary life psala, že tam nemohla fotit. Jinak kolekce se mi líbí, hlavně obaly, tak doufám, že nebude platit něco o tom, že hezký obal zakrývá nekvalitní kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
  30. Hned bych si tam něco koupila.. Jenže do Prahy se dostanu jen ztěžka.. takže zase nic :(

    OdpovědětVymazat
  31. Krasna kosmetika ale bohuzel financne dost narocna :(
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©