čtvrtek

M.A.C vánoční kolekce GLAMOUR DAZE


Fotografie i ceny aktuálních limitovaných kolekcí od M.A.C jsem Vám před pár dny ukázala. Dnes bych Vám chtěla v krátkosti zrecenzovat 3produkty z kolekce GLAMOUR DAZE, a to kajálovou tužku, bronzer a stíny. :) Doufám, že Vás videem neunudím a představím Vám produkty, co nejlépe :).
A jak mi vyhovovaly? Byla jsem opravdu se všemi produkty spokojená? To se dozvíte ve videu. :)

Říkala jsem si, že by to chtělo co nejrychleji zrecenzovat aktuální limitku, aby vůbec recenze k něčemu byla, protože bude co nevidět vyprodaná. Ještě v pondělí jsem viděla dostupné všechny tři produkty, o kterých se tady ve videu zmiňuji. Ale netuším, jak je tomu dnes. Takže mohu jen doufat, že pokud někdo na základě videa naběhne do M.A.C, tak na jeden z výrobků ještě narazí. A tak bude má recenze ještě k něčemu platná.
Co se limitek od M.A.C týče, tak bývají vždy zdražené nežli stále dostupná kosmetika. Většinou bývá zdražení okolo padesáti korun. :)
Tahle limitka je zajímavá svým reliéfem a označkováním M.A.C. Nevím, jak lépe to popsat, ale pochopíte při sledování videa, kdy Vám produkty ukážu zblízka. :) Nejsem si tedy moc jistá, že by povrch produktů vypadal vánočně, ale dejme tomu, že jsou to sněhové vlny :D.

Jinak bych Vám chtěla poděkovat za všechny Vaše připomínky, hodnocení a i chválu k videu. Zejména jsem ráda za připomínky, protože vím, v čem se mám zlepšovat. Takže hurá do toho :D. Třeba se zase polepším. :)
 
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. Mě se ta kolekce líbí:-) Hlavně rtěnky a ty tvářenky :-) Ale úplně nejvíc se mi líbí ten jakoby reliéf co je na stínech a bronzerech:-) To se jim podle mě moc povedlo!

    Tvůj projev ve videu je super:-) Máš moc příjemný hlas a dobře se na tebe dívá! jsi kočka!! Mám moc ráda zrzky ;-)

    www.nickysbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní8/11/12 10:46

    Ceady, neuvěřitelně se na těch videích lepšíš, už nepůsobíš afektovaně:)) Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že to píšeš. Já se bála, že tohle video bude zase krok zpátky od toho pondělního. :)

      Vymazat
  3. Moc povedené video! Jis lepší a lepší..
    Možná mi tam chyběla cena, ale to je fuk. :)
    Tínka

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní8/11/12 11:51

    Video se ti povedlo a to křeslo ti vážně závidím :).

    Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až mě jednou omrzí a budu se ho potřebovat zbavit napíšu o tom na blog, tak se potom ozvi :D.

      Vymazat
  5. Pěkná recenze:)stíny se mi moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
  6. tato kolekce se mi líbí:-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní8/11/12 15:38

    Děkuju za inspiraci, jinak opravu povedené video! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji :). Jsem ráda, že se Ti líbí.

      Vymazat
  8. máš příjemný hlas! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :)
      A já myslela, že mám takový ječák.

      Vymazat
  9. Mluvíš líp - je ten trénink znát. Určitě budeš brzo mluvit zcela uvolněně. :) Mám takovou otázku - mluvíš i normálně spisovně?
    Jinak já mám od MAC dvoje stíny, tužku a bázi pod stíny, přijde mi ta značka lehce nadprůměrná, ale ne nejlepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi bych se měla příště vyjádřit lépe a říct namísto nejlepší, "nejlepší značka, se kterou jsem zatím měla zkušenosti" :).
      Jinak takhle mluvím normálně. Ale nemyslím si, že bych zrovna ve videu mluvila spisovně :).
      I když musím říct, že se mě posledně na rétorice dotklo, když mě profesorka špatně slyšela a po mém proslovu řekla, že mluvím typickou pražskou mluvenou, když pocházím z Moravy, kde se mluví zásadně spisovně. :D

      Vymazat
    2. Nakonec pro každýho je nejlepší něco jinýho, tak proč bys to tak nemohla říct.. :)
      Spisovně opravdu mluvíš. Gelové linky, nejvíce, obtiskávají, také, zlatavý shimmer... To je spisovně. Já bych řekla gelový linky, nejvíc, obtiskávaj, taky, zlatavej shimmer. :D Ale nekritizuju, jen mi přijde neobvyklý, že mladej člověk mluví spisovně. :) To se moc nevidí.
      Ale ta pražština se mi nezdá nijak výrazná. Možná je to tim, že jsem Pražák a neslyšim to. :D

      Vymazat
  10. a já myslela, že se v MAC fotit nesmí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Přidávám se k pochvalám videa k ostatním, i na mě Tvůj projev působil podstatně sebevědoměji, než jsme mohli zaznamenat ve videích starších. :-) Je daleko svěžejší a svižnější. :-) Držím palce, aby jsi vše dotáhla až tak daleko, kam až dosahují Tvé ambice, ne-li ještě dál! ;-)
    Mohla bych se zeptat ke tvářence, zdali sedí i Tvé sněhurkovské pleti? Podobný tón pleti je viditelný i na mně a musím říci, že jsem se bronzeru vždy obávala z důvodu, zdali nepůsobí nepřirozeně oproti růžovým tvářenkám..
    Děkuji předem za odpověď na nepříliš jasnou otázku. :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©