čtvrtek

NEW IN: Ať žijí slevy :)


Miluju slevy. Často to končí tak, že si koupím něco se slovy:"Tak za tu cenu bych to tam nemohla přece nechat." Jenže mnohdy se pak stane, že mi daná věc doma leží nepovšimnutá, dokonce ani jednou na sobě nenošená. Jako na příklad puntíkatá košile z F&F, ta tedy se slevou nebyla, ale řekla jsem si, že tu tam nemůžu nechat a jelikož je průhledná a já nejsem kost a kůže, tak mi hezky visí na věšáku a pokaždé si říkám, kdybys nežrala, mohla bys ji nosit. :D
P.S.: oba kousky z HMka.


A co vy a slevy? Nakupujete ve velkém nebo Vás tohle slovo nechává chladnými? :)
SHARE THIS POST

36 komentářů:

  1. Jé, super věci! :-) Tu už jsou slevy v HM? To abych se tam vypravila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. skvělé úlovky! já osobně - tam kde vidím slovo sleva, tak to na mě působí jako magnet :D v tomhle jsem fakt hrozná :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám pár zlevněných kousků z H&M za 70kč a vůbec si nestěžuji :). Takhle bych chtěla nakupovat pořád! To tričko nemá chybu, hrozně se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat
  4. Have the same top and love it :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tomu říkám super ulovky !

    OdpovědětVymazat
  6. Slevy mě rozhodně chladnou nenechají :-D Slevy miluju! Vždycky si úplně libuju, když něco ve slevě ulovím :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Oba kousky jsou super, za tu cenu :) I když šortky bych letos už nevynosila. Já slevy miluju a dá se říct, že prakticky nakupuju jenom ve slevách, málokdy si koupím něco za plnou cenu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Neúmyslně si skoro všechno kupuji ve slevách :D

    OdpovědětVymazat
  9. ten top je super! teď z hmka jo??.)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné! Zrovna jsem dnes o tom přemýšlela, jak to, že jsou v ČR slevy mimo slevovou sezonu...? To je teď všude?

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  11. Jee,oba kousky moc závidím ;) Od té doby co jsem se přestěhovala z Prahy mě tyhle slevy vždycky minou :( Grrr!

    OdpovědětVymazat
  12. Nee měla sis koupit ty modrý, hrozně by ti slušely jako zrzce :) Ale nevadí, ty béžový jsou taky fajn a dají se lépe kombinovat.

    OdpovědětVymazat
  13. ja vetsinou nakupuji za plnou cenu, pak si tech veci vazim vic nez ze slev:)))
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to si ulovila super věci :)! Já nakupuji zásadně ve slevách :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Proč sis nevzala ty modrý? Slušely ti :)

    OdpovědětVymazat
  16. páni skvělé úlovky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jéé,to tričko je vážně krásné :) Já tedy nenakupuji nějak ve velkém zrovna ve slevách,ale když si něco koupím,tak jsem pak na sebe nesmírně pyšná,že jsem ušetřila nevím kolik..:D :) Slevy jsou fajn,ale mnohdy je to na nepoužitelné a neunositelné věci... :)

    OdpovědětVymazat
  18. jee v jakym hmku? To triko chci :D byla jsem v pondeli v hm na vaclavaku, ale tam ho nemeli...

    OdpovědětVymazat
  19. Já nakupuju co nejvíc ve slevách :D Mám z toho nějaký "lepší" pocit :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ja vo velkom! Naposledy House, kde boli 50% takze nakup jedna radost :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jenom tak málo ? Kraťásky jsou skvělý

    OdpovědětVymazat
  22. super! možná vím o jaké košili mluvíš, mám jí doma :D

    OdpovědětVymazat
  23. Já slevy vítám s otevřenou náručí :D Pěkné věci si pořídila, zvlášť ty kraťasy se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  24. To tričko vypadá krásně. Tak... silvestrovsky! :D

    OdpovědětVymazat
  25. Slova "sleva" a "akce" mi způsobují chvění a zrychlený puls :D Jsem hrozná, ale vím, že to tak nemám sama :D A dělám to přesně, jako Ty: "No za tu cenu jsem to tam nemohla nechat" :D

    OdpovědětVymazat
  26. Slevy jsou hrozná věc :D a obě dvě věci se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  27. tak já například nakupoju jen když jsou slevy,příjde mi že za ty plné cenyto oblečení rozhodně nestojí,myslím si že sleva odpovídá přesně jejich hodnotě :)

    OdpovědětVymazat
  28. kdo by slevy nemiloval??
    krásné věci sis pořídila..

    Tínka :)

    OdpovědětVymazat
  29. Co dát pod košili tričko na ramínkách?

    OdpovědětVymazat
  30. Teda, tak to jsou úlovky ;)

    OdpovědětVymazat
  31. jojojo, mám ráda slevy, vždycky v nich najdeš něco pěknýho. :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Jak už jsem psala včera na FB mám to triko v růžové a je super ... jinak já když vidím slevy (konkrétně v H&M to na mě platí nejvíce:D) tak se také nemůžu udržet :D a momentálně tenhle týden jsem se docela vyžívala v H&M v Ústí (doplňky za 20,- a 70,-) ty tam přece nemůžu nechat!!! :D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Musím říct, že obojí vypadá úžasně. Doufám, že to seženu i v Ostravě. :D

    OdpovědětVymazat
  34. Na věci který nenosíš nebo už nechceš nosit,ale jsou naprosto Ok dopručuju stránku votocvohz.cz ;) ;) Můžeš tam prodávat svoje věci a kupovat od ostatních něco co se ti zalíbí a tak ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©