čtvrtek

NEW IN: Calzedonia Ripped Tights


Stříhací legíny, tak na tuhle novinku jsem přišla nedávno. A to rovnou u Zuzky TADY na blogu, která dokázala legíny využít i jako rockové tričko! :) Klobouk dolů. Já jsem se držela spíše při zdi a legíny jsem prostříhala pouze tak, aby vypadaly puntíkatě a pod ně použila vínové silonky.
Tyhle legíny mají výhodu v tom, že můžete vystříhat otvory tam, kde se Vám zlíbí a látka se přitom vůbec netřepí, snad jen kdybyste legíny stříhali tupými nůžkami... navíc na první pohled vypadají spíše jako silonky. :)

SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Páni tak o tomhle (stříhacích leginách) slyším poprvé :) ale ten nápad se mi líbí, s těmi silonkami to vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavý nápad :)jinak ty vínové silonky jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
  3. já nevím.. tohle podle mě může vypadat dobře jen na opravdu hodně štíhlých nohách, jaké nemá 90% holek, už proto, že pod to bereš ještě jedny punčochy... ale nápad je to zajímavý. Mirka

    OdpovědětVymazat
  4. A kolik stojí, prosím tě?

    OdpovědětVymazat
  5. hm, to je zajímavý, slyším o tom poprvé :)

    OdpovědětVymazat
  6. a co je na nich specialniho? to by se daly prostrihat jakykoli silnejsi leginy,ne?:D nebo to je nejakej jinej material?

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,boys&drama)


    OdpovědětVymazat
  7. tiež som to u zuzky videla prvý krát,je to skvelý nápad

    OdpovědětVymazat
  8. o něčem takovém jsem předtím neslyšela, každopádně skvělý nápad!

    OdpovědětVymazat
  9. Wow... vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  10. o.O Dost drsné, o tom slšyím poprvé!

    OdpovědětVymazat
  11. ... něco takového vidím poprvé, ale já bych si je nekoupila, protože punčochy žádné nenosím, haha :D takže pro mne zbytečná věc :) každopádně je to zajímavá věc a věřím, že někdo se při jejich "zkrášlování" dobře vyřádí :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Vyzerajú skvele:)Ďakujem za typ:)

    OdpovědětVymazat
  13. toužim po rozthaných černých riflích, který by mi byly perfektně na tělo. že bych zkusila tohle??.)

    OdpovědětVymazat
  14. Nemáš i celkovou fotku, abychom viděli, jak to vypadá z dálky? Půl stehna je pro představu docela málo... S čím se to dá kombinovat? Jak to budeš nosit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do new in článku outfity nepřidávám.
      Stránky jsou vedeny tak, že novinky nafotím, stejně tak jako tuto. A následně je nějak kombinuji a fotím v jednotlivých outfit. článcích. :)

      Vymazat
  15. nezlob se, ale podle mě vyhozené peníze. zaprvé mi to nepřijde, že by to vypadalo nějak skvěle (opravdu si to může dovolit málokdo) a zadruhé za tu cenu si zkusim rostříhat nějaký za stovku, ne za skoro 400,-. Jen můj názor..

    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nezlobím. Jen se dá vždy použít neutrálnější tón :).
      A nic takového jsem nenapsala Lko.

      Vymazat
    2. Anonymní1/12/12 14:06

      nepsala sem to nijak hnusně, aspoň ne úmyslně.) btw. může se zeptat, na co bylo mířené to tvé 'nic takového jsem nenapsala'? Děkuju.

      L.

      Vymazat
    3. Tak to jsem ráda :).
      Jsem už na anonymy přecitlivělá, takže většinou počítám s nepříjemným tónem.
      Ta reakce měla být na tvé zaprvé. :)

      Vymazat
    4. Anonymní2/12/12 14:50

      to chápu, taky mě občas štvou "názory" anynonymů, ale nechce se mi kvůli tomu zakládat profil, abych mohla napsat komentář. Jinak to mé zaprvé, sice si nenapsala "jéé to vypadá skvěle", ale očividně se ti to líbí, když sis to koupila a nosíš to:)

      Ale už to uzavřeme, měj se hezky, tvůj blog mám ráda, hl. roztomilá videa, a užij si svátky!;)

      L.

      Vymazat
  16. JE TO SUPER NÁPADITÉ :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Veľmi sa mi niečo takéto páči a rozmýšľam už dlhšie, že obetujem nejaké z mojich legín:D

    Budem rada, ak prídeš pozrieť-práve u mňa prebieha prvý giveaway:)
    nati

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©