středa

NEW IN: Jak si zahřát nohy?


Pomalu ale jistě se blíží Vánoce, mrazivé počasí, sníh a hlavně nošení ponožek :D, které doma více jak polovinu z roku nenosím. Ale jakmile nastane pořádná zima, přijdou vhod a já hledám nějaké epesní ponožtičky, se kterými udělám doma parádu. :D Zvláště tady v Praze, kde máme na bytě buď přetopeno a nebo zase naopak, pořádně chladno.

Musím říct, že jsem se zpočátku hodně bála, jaké vlastně ponožky budou, aby náhodou nekousaly, ale strach přešel při prvním vyzkoušení, kdy jsem zjistila, že jsou naprosto bezkonkurenční a v zimě je zaručeně z nohou nesundám, protože hřejí až až. :D

Možná si někdo ťuká na čelo, že už tady mluvím o Vánocích, ale já jsem jimi posedlá už více jak měsíc, kdy poprvé na Národní třídě vyzdobili Tesco :D. I když... myslím, že ho vyzdobili už pomalu koncem září. :D O to více jsme se s přítelem divili, když jsme byli tento víkend na nákupech v Ústí nad Labem ve Fóru (obchodní centrum), kde jsme žádnou výzdobu neobjevili. :D No není to zvláštní? :D



Jste taky vánoční maniaci nebo jenom ponožkoví?
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Jsem vánoční maniak a veřejně se přiznávám a ty ponožky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem taky vánoční maniak :D Vánoce miluju a hrozně se na ně těším, jen se s absencí sněhu nějak ne a ne trefit do správný vánoční nálady... snad během prosince :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejsi sama, i já se v tom pořádně vyžívám (už mám měsíc zabalené dárky..:D)

    OdpovědětVymazat
  4. Vánoce zbožňuju! Dárky už mám také skoro všechny nakoupené a nejvíc se těším, až je všechny zabalím, dám na hromadu a budu se kochat tím, jak sjem to krásně zvládla nakoupit a vymyslet:) Taky jsem si letos dala předsevzetí, že všechny dárky nachystám a nakoupím do konce listopadu. A v prosinci se pak chystám péct, dělat likéry a punče a zdobit byt:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem taky vánoční maniak, už někdy od září mám nakoupenou polovinu dárků :-D Strašně se těším!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsou skvělé :) já na zahřátí nožek používám zásobu chlupatých ponožek nebo papučky :) ovšem plánuji si k vánocům pořídit nové bačkory, asi v haemku, tam mají spoustu krásných :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jů, ty jsou krásný, můžu se zeptat kolik stály?
    Jinak já jsem vánoční maniak, miluju tu atmosféru a těším se na ní skoro celý rok :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já obecně ponožky miluju,nenosím je maximálně v létě.. Jinak tyhle jsou supr,já mám třeba takový ty vyloženě tlustý s velkym Grinchem,ale už mi z nich trošku upadá.. :D A Vánoce zbožňuju,už jen kvůli tý atmosféře,dlouhým nocím,vaření čaje,požírání sladkostí.. :D :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám zase období, kdy v zimě nenosím ponožky vůbec a pak zase jo a to samí v létě. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem dřív řešila Vánoce už v září a občas měla během září a října nakoupené dárky :D, teď jsem se tedy zkrotila, ale už se také moc těším :).

    OdpovědětVymazat
  11. jéé ponožky :D to je TOP článek do té zimy co je za oknem :D

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné a já miluju nadkolenky. Strašně ráda je nosím. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hehe super ponožky! A já Vánoce vždycky řešila dopředu, letos na to nějak prcám a začíná mě to děsit :D

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem maniak na ponožky i na Vánoce. Blázen prostě :) Ty šedý jsou krásný :)
    V.

    OdpovědětVymazat
  15. užasný :)
    odkud jsou a kolik stály? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou z Calzedonie a ceny jsou od 79korun, kupovala jsem jich více, takže teď si nejsem s cenami úplně jistá, ale plus mínus to bude reálná cena :).

      Vymazat
  16. lovely! would you like to follow each other? let me know!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©