neděle

NEW IN: Rozhodla jsem se být šatičková



Dnes bych Vám ráda ukázala své poslední úlovky. Všechny šatičky jsou z obchodu Gate, kde teď byly opravdu slušné slevy, takže i kdybych je měla nosit na doma, za těch 150korun nebo kolik stály, bych je tam nenechala. Ty poslední už byly o něco dražší, ale do tří set jsem se taky vešla :D. Ale všechno není z Gate, svetr mám z Tezenis, nemohla jsem odolat infantilním srdíčkům. Na první pohled mě zaujal a řekla jsem si, že ho musím mít. Ale teď najednou přemýšlím, s čím bych ho tak mohla zkombinovat :D. Třeba něco vymyslím a nebo budu muset zajít znovu na nákupy a koupit si k němu něco, co by s ním ladilo. Nemáte radu?


SHARE THIS POST

45 komentářů:

  1. Já bych si ten svetr dokázala představit třeba k vínovým skinnům. Jinak všechny kousky jsou opravdu moc pěkné :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šatičky to budou určitě slušet. Ten svetr okouzlil i mě.

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš ten svetr je boží! Škoda, že v tom našem zapadákově Tezenis není :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsou naprosto parádní kousky! Jak je možné, že mi takové skvosty unikly, když do Gatu chodím každý týden? :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Tie prvé šaty sú krásne, asi sa do Gate skočím pozrieť :) a ten svetrík je rozkošný :)

    OdpovědětVymazat
  6. no teda! nádherný kousky!

    OdpovědětVymazat
  7. joo! šatičky jsou nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  8. Také jsem měla období, kdy jsem si koupila šaty, nikdy předtím jsem je nenosila a v jeden den jsem si pak koupila hnedka dvoje :)

    OdpovědětVymazat
  9. V Terranově jsem teď kupovala ve slevách krásný šaty (obyčejné, jako dlouhé triko ale hezky tvarované se zipem na zádech) v barvě toho tyrkysového srdíčka.. ten svetr by k nim opravdu seděl :-)

    OdpovědětVymazat
  10. tie modré mám tiež,sú úžasné ten strih sa mi páči najviac
    teším sa na outfit s tými poslednými vínovými

    OdpovědětVymazat
  11. No tak to je paráda, nedivím se, že jsi je tam nemohla nechat. To jsi jako já :D A ten svetr je parádní :) Já bych pod něj vzala třeba jednobarevné triko aby hezky vynikl :)
    V.

    OdpovědětVymazat
  12. ty vinove jsou krasne!oboje ti ale budou sluset
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  13. T první dvoje šty jsou nádherný, za 150 bych je taky hnedka brala! :D Sice u nás ve městě je Gate, ale ža daleko tak nevím jestli se tam dostanu ... a ty poslední šaty jsou taky krásný, stejně jak ten svetřík :) Už mám podobný z croppu, akorát je celý modrý s bílými srdíčkama :)
    http://4ever-styles.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. tie kráľovskomodré a vínové šaty chceeeeem!:) sú veľmi pekné, taktiež aj svetrík:) tie posledné už niesô môj štýl, ale ty vnich budeš isto úžasná, ako vo všetkom:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty vínový na tý první fotce jsou dokonalý! Závidím! :)

    OdpovědětVymazat
  16. krásné čatičky, nejvíc se mi líbí ta vínová barva! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. brala bych všechno a zkombinuj nemožné, to je má rada :D

    OdpovědětVymazat
  18. mě se líbí ty modré! :) do Gatu chodím nejčastěji pro doplňky, mají je tam hezké a levné :) ale občas si odnesu i nějaké oblečení, hlavně chlupaté plyšákové pyžamo se mi tam hrozně líbí :D

    OdpovědětVymazat
  19. krásný! ani se mi nechce věřit té ceně ´O-O´

    OdpovědětVymazat
  20. saty jsou pekny, budou delat peknou postavu a tobe i barvy budou sluset, ale svetr mi prijde jak na 60+

    OdpovědětVymazat
  21. Ty šaty na první fotce jsou suprový a ještě k tomu za krásnou cenu !)

    OdpovědětVymazat
  22. Tie vinove na prvej fotke mam tiez :)

    OdpovědětVymazat
  23. :) Taky začínám propadat šatům a to sem šatová nikdy nebyla. :D Jinak mám podobný svetr, ale je béžový miluju vše co je se srdíčky. :D Jinak super nákupy asi taky dneska vyrazím nakupovat... :)

    OdpovědětVymazat
  24. Týjo, parádní úlovky, chválím ! A ten svetr se srdíčky je vážně kouzelnej ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  25. ty první vínové šatičky jsou úžasné, těším se až je na Tobě uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  26. zaujali ma najmä tie posledné šaty, krásna farba :)

    http://secrets-of-wonderland.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  27. Krásne šaty a ten svetrík ani nehovorím.. nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ty šaty jsem si v Gatu kupovala už létě, akorát mám bílé :) Moc mi ale nesedí jak jsou řešený vzadu, nevim jakou pod ně vzít podprdu :D

    OdpovědětVymazat
  29. Oh, dobře, moc dobře jsi nakoupila, už se těším na outfity :)

    OdpovědětVymazat
  30. ňu aký svetrík :) a tie šaty sú božské, ach :)

    OdpovědětVymazat
  31. Já také miluji šaty, ale bála bych se je pořídit, že do nich přes zimu ztloustnu (nebo třeba zhubnu a padaly by ze mě :D :D).

    OdpovědětVymazat
  32. Ty první šaty jsou božské.

    OdpovědětVymazat
  33. Ty vínové mně zaujaly, jsem zvědavá, jak je zkombinuješ :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  34. Svetřík nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  35. sveter vyzerá fakt krásne :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ty poslední šatky jsou moc krásný.

    OdpovědětVymazat
  37. Super výběr ;) Určitě ti svetr i šaty sluší =) Brala bych taky =D

    OdpovědětVymazat
  38. ty poslední se mi moc líbí a ten svetřík je parádní :)

    OdpovědětVymazat
  39. ty poslední šaty se mi moc líbí a svetřík je parádní :)

    OdpovědětVymazat
  40. Já bych ten svetřík zkombinovala klidně s těma šatama...

    OdpovědětVymazat
  41. ty první dvoje šatičky jsou skvělý, obzvlášť v té vínové :) jsem zvědavá, jak vypadají na postavě.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©