pátek

OBLÍBENÉ PODZIMNÍ LAKY (top5)


Miluju barevné nehty. Ale spíše neutrálnější a chladnější barvičky, ne nijak křiklavé tóny. Nevím proč, ale ke mně se mi prostě nehodí. Snad kdybych byla drobná a měla větší sebevědomí, nosila bych i neonové laky.
Chtěla bych Vám ukázat své oblíbené laky podzimního období. Mám ráda podzimní tóny a právě tyhle laky jsem si zamilovala. Jak píšu, svítivé laky, které frčely v létě, nebyly nic pro mě. Dva z těchto laků jsou z nové řady od Maybelline (RECENZE TADY) a zbylé tři jsou značky Marionnaud, také novinky (koupíte pouze v parfumérii Marionnaud), které jsem dostala zdarma.

Teď by Vás určitě zajímalo, jak jsem s laky byla spokojená a jak je hodnotím.
Dva jsou lesklé a jeden z nich je navíc perleťový. V popisku jsem se dočetla, že onen perleťový má zlatavou barvu, ale v porovnání s tou zlatavou od Maybelline, bych řekla, že se jedná spíše o stříbrno-šedo-zelenou, takový kov, ale přímo zlato ne. Právě tento lak s perletí se mi nanášel nejhůře. Mám právě s perletí mnohdy problém, protože nezasychá tak rychle. U klasických lesklých laků jsem zvyklá nanášet druhou vrstvu ihned, ani moc nečekám na úplné zaschnutí. Jenže u tohoto laku je třeba vyčkat, abyste neměli na nehtech proužky. Určitě to znáte.
S těmi dalšími laky bez perleti už jsem byla spokojená. Zasychaly velice rychle a rýhy na nehtech nevytářely.

Co se výdrže týče, je to taková ta slušná klasika, nic převratného, ale ty dva až tři dny Vám na nehtech vydrží. Jak už jsem psala kdysi, laky na nehtech ve skvělém stavu vydrží jen 2dny, aspoň mi to tvrdilo více manikérek. Zejména také záleží na tom, kolik vrstev na nehty nanesete. Na ten korálový odstín (33) postačí pouze jedna vrstva, o to delší dobu vydrží, zatímco na ten zlatý (35) jsou třeba dvě vrstvy a na pudrově růžovou (36) jsou ideální také dvě vrstvy. (viz. video)
CENA laků: 119korun

SHARE THIS POST

52 komentářů:

  1. krásné podzimní barvičky :-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pudrově růžový vypadá dobře :).

    OdpovědětVymazat
  3. Najviac sa mi páči korálový lak.. Korálová farba je jedna z mojich najobľúbenejších.. Takisto nemám rada neónové farby, prídu mi príliš výrazné a nejako sa s nimi neviem stotožniť.. Mám rada jemné farby, také príjemné a prirodzené, nič extravagantné.. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. všetky sú krásne,najviac sa mi páči ten posledný :) a video fakt skvelé,dobrý nápad

    OdpovědětVymazat
  5. poslední dobou na lakování kašlu a upřednostňuji buď "holé" nehty nebo klasiku červenou;)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné barvičky :)
    Škoda že moje nehty jsou tak na prd. Když už nějak vypadají tak se ulomí. :(
    Jinak teď mají v Tescu výprodej na kosmetiku F&F. Ty laky co tam byli vypadali krásně, metal barvy.

    Tínka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi hodně lámou nehty, proto si je taky stále lakuji, abych je zpevnila. :)

      Vymazat
  7. První fotka je skvělá ! :)
    Pěkné video ! :)
    Můžu se zeptat ? Jak dlouho lak vydrží ? :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju.
      Psala jsem to v článku. Je to taková ta střední výdrž, 2-3dny ve skvělém stavu.
      Déle mi snad na nehtech nic nevydrželo. Asi moc myju nádobí. Takže někomu určitě vydrží i týden. :) Protože často slýchám, že holkám vydrží laky i 7dní :).

      Vymazat
  8. Tohle video se Ti moc povedlo! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle video se Ti moc povedlo! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní2/11/12 16:40

    Ahoj,mohla bych se zeptat,jak dlouho ti lak na nehtech vydržel? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, psala jsem to v článku, ale kvůli Tobě zvýraznila začátek věty, aby sis toho všimla :).

      Vymazat
  11. Anonymní2/11/12 16:41

    kráásné barvičky :))a k tobě se hodí!:)

    OdpovědětVymazat
  12. tyhle zemité podzimní barvy miluju:)

    OdpovědětVymazat
  13. Majú úžasné farby, hlavne teda tá posledná <3

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se mi líbí tyhle tvá krátká videa. Skvěle to doplní tu recenzi :)) Ten pudrově růžový si určitě koupím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se videa líbí! :)

      Vymazat
  15. všetky sú skvelé :) ako tak si prezerám samé posty o lakoch je mi ľúto, že som natoľko lenivá aby som si lakovala nechty pravidelne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám :).
      Já mám kamarádku, která má denně jinou barvu na nehtech. Vedle ní si připadám hrozně :D.

      Vymazat
  16. Nejvíce se mi líbí ten korálový, má fakt super štěteček a to že stačí jedna vrstva je k nezaplacení :)

    OdpovědětVymazat
  17. Mě se libí ten první a třetí :), perleťovým lakům nefandím.

    OdpovědětVymazat
  18. moc se mi líbí ta růžová!

    OdpovědětVymazat
  19. Barvy se mi líbí. Řekla bych, že křiklavé barvy a neony se na podzim ani nehodí, takže tyhle jsou podle mě ideální. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ten červenej je nádhernej :D

    OdpovědětVymazat
  21. Tyhle laky neznám, ale líbí se mi odstíny, které sis pořídila. A šteteček vypadá ve videu obstojně :)
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Odpovědi
    1. Tak přesně to jsem myslela v minulém článku.
      Moc Ti děkuju :).

      Vymazat
  23. Anonymní2/11/12 20:06

    Super článek i video! Laky miluju, tak klidně více článků o nich :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak jo, hned si to zapíšu :).
      Já většinou lakuju nehty neutrálně a když už se rozjedu s barvičkami, tak do té pětky se vejdu :D.

      Vymazat
  24. moc hezké podzimní barvičky :)
    ta první se mi líbí nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné barvy, dokonce i obal mají hezký, jednoduchý :D

    OdpovědětVymazat
  26. A moc se mi líbí fotky i video! Jde vidět, že si na recenzích dáváš záležet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že je to znát :).
      Stále totiž poslouchám od zlých anonymů, jak jsou mé recenze k ničemu.
      Takže si tohoto vzkazu moc cením!

      Vymazat
  27. ten treti je nejhezci!!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  28. Farby sú perfektné, hlavne ta koralová. Budem sa musieť po nich poobzerať u nás :)
    ďakujem za tip :)

    OdpovědětVymazat
  29. jooj :( škoda, že nemáme marionnaud :( alebo aj máme? :D sama neviem :D hneď by som si ten červený/korálový zaobstarala ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Praze je určitě. Kouknu se na google, ve kterých městech ještě je :).

      Vymazat
    2. pozerala som na google a máme aj na Slovensku! :) aj blízko môjho mesta ♥ tak voľakedy skočíím :) ďakujem za tip! :)

      Vymazat
  30. Anonymní3/11/12 09:09

    Hezké..:) ten první a třetí lak je moc pěkný, ten prostřední se mi už tolik nelíbí... Všimla jsem si, že si lakuješ nehty na přeskáčku, to je zvláštní :D Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To jsem celá já :D.
      ale většinou nalakuji prostřední tři, pak malíček a nakonec palec :D. Už jsem si na to zvykla :D.

      Vymazat
  31. od září jsem začla znovu s lakováním nehtů a doteď pravidelně lakuju,když už jsem si těch laků nakoupila hromadu,nejradši mám odstín rudé,oranžové,hnědé a zelené,mám ráda hodně podzimní barvičky,jinak tyhle odstíny jsou fajn,jen ten prostřední lak se mi nelíbí

    OdpovědětVymazat
  32. Pěkné barvy =) Zbožňuju videa ;)

    OdpovědětVymazat
  33. TEN POSLEDNÍ SE MI LÍBÍ NEJVÍC!
    Vlastně i ten první je senza!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©