úterý

OUTFIT: blue shirt


O víkendu jsem byla s přítelem na nákupech. Po prvním obchodu byl přítel z nákupů doslova vyšťavenej :D. Nevím, jestli máte taky takové partnery. Ale ten můj nakupování přímo nesnáší a po dlouhé době si pro mě udělal čas za světla, během dne a s radostí souhlasil, že se mnou zajede na nákupy. No hned v Gatu mi došlo, že to moje zkoušení hadrů psychicky neustojí. A tak jsem popadla šaty, koupila si první co mi padlo do oka a za odměnu příteli koupila kuřecí křidýlka v KFC. :D Moje první ochutnávka :D. Stačilo mi jedno křidýlko na to, abych si šla raději koupit džus (smoothie) :D.
Poté jsme se zastavili u přítelových prarodičů, babička byla z jídla z KFC přímo nadšená, že ji Ondra do té "restaurace" bude muset jednou vzít :D. Sranda. :D
Už aby byl zase víkend, ne kvůli nakupování, ale kvůli rodině. V Praze žádné přátele nemám, takže běhám do školy a ze školy zase rovnou domů a vždy jako bych snad hrozně spěchala, a tak vybíhám všechny eskalátory a předbíhám lidi na chodníku. Zejména tedy kuřáky a vždy mám chuť na ně začít hystericky křičet, že by je za to kouření za chůze měli zavírat. Prostě hnus! Nemyslíte?
Ale zpátky k tomu, co jsem chtěla říct. Spěchám a vlastně nemám důvod, protože doma si pustím Přátele nebo nějaký film a koukám do noci. Chjo, už aby tu byl ten víkend.


coat - H&M, denim shirt - ???, shorts - H&M, tights - Timea, handbag - H&M, creepers shoes - RedRaven
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Jooo mám to stejně :D A ta košile je moc pěkná ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nesnáším kouření. Jinak ti to opět moc sluší a určitě si svého přítele potěšila tím, že jsi provedla jen rychlonakup :D:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to můj přítel nakupování miluje a jsem za to hrozně ráda. Ikdyž hned po prvním obchodu si chce jít sednout na kafe, tak pak se mnou běhá (chudák) klidně celý den :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. Muj pritel je v tomhle nadmiru tolerantni.Vzdy mi nosi tasky a vse trpelive hodnoti:D Mam stesti.

    OdpovědětVymazat
  5. To znám, s přítelem taky bývám s přítelem často jen o víkendech a i přesto že bydlím přes týden doma,tak tu jsem většinou sama,takže Tě chápu... Jinak babičky mají stejně nejlepší hlášky,i když si to ani neuvědomují... :D :)
    S těma kuřákama..To s tebou souhlasím,já teda dřív kouřila chvilkově,ale teď to tak nesnáším a někdy bych taky na ně řvala :D :)
    Krásnej outfit,jako vždy Ti to sekne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto nenávidím lidi, co kouří za chůze, vždycky si představuji, jak mi propálí něco z oblečení a jen se oženu:-/ A ten smrad..no neskutečný:-!
    M.

    OdpovědětVymazat
  7. Košile je moc hezká. Úplně vím, o čem mluvíš, co se babiček a fast foodů týče :D Moje babička byla z KFC hotová :D nechápu

    OdpovědětVymazat
  8. Já tedy kuřák jsem, takže ohledně toho chci jen říct, že je to věc názoru, někdo prostě kouří někdo ne. Nemám taky teda ráda, když někdo kouří za chůze, ale myslím si, že není důvod říkat o lidech cou kouří, že je to, nebo že jsou hnus. Je to každého věc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo kouří kouří, kdo chce ten přestane. Přítel kouřil 3 roky 2 krabičky denně a přestal ze dne na den a ted sám sebe nazývá takto: ''Smrděl sem jak továrna na cigarety a z huby sem měl popelník'' :D takže já tohle beru s nadhledem a kouření jako samotné si myslím že hnus je.

      Vymazat
    2. Tak to je úplně jasný, že nekuřák bude říkat, že kouření je hnusný :) já to říkám taky a to kouřím, kupodivu mě to vadí jenom u mě, ostatní kuřáci sou mi jedno :) Ale abych měla chuť na někoho řvat, nebo ty lidi pak někde na internetu pomlouvat tak to mě za to opravdu nestojí. Mě třeba vadí, když staří lidi smrdí a že jich není málo. Ale nikdy mě nenapadlo, říct o staré babičce o hůlce, která přede mnou sedí v tramvají a smrdí na celou tramvaj, že by ji za to měl někdo zavírat :-/

      Vymazat
    3. Mu: no nevím, asi jsi nepochopila pointu mého příspěvku, jelikož jsem nenapsala nic o tom, že bych chtěla přestat kouřit. Já si ten smrad uvědomuji, ale můžu ti říct jen to, že kouřím asi 5 let a mí rodiče to neví. Ne že bych to neřekla, ale že sem nikdy nesmrděla. Jelikož ne kdo chce přestat přestane, a kdo kouří kouří, ale ten kdo chce smrdět ten smrdět bude. Já smrdět nechci, kouřím, a nesmrdím. Záleží jak k tomu, kdo přistupuje. Já nechci nikoho otravovat smradem, a proto nekouřím nikomu pod pusu na zastávce, nebo když jdu po přeplněné ulici. Ovšem jsou lidé, kteří si to užívají, a foukají to přímo pod nos.

      Vymazat
  9. No můj přítel je taky nesnáší :D.

    OdpovědětVymazat
  10. KFC:D
    máš uplně nejlepší košili, takovou sháním už asi měsíc:)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě kuřáci nevadí, mě vadí ten smrad :/ blééé.

    OdpovědětVymazat
  12. haha ty tvoje obchodové outfity!

    OdpovědětVymazat
  13. já nemám ráda kuřáky na diskotéce.. chceš se normálně pobavit a nějaká ožralá "dilinka" Ti propálí silonky i s kouskem nohy, no tak je to normální? :D
    ta košile je suprová!

    OdpovědětVymazat
  14. Hezký outfit Ceady:) Kouření taky strašlivě nesnáším, jsem možná ještě více netolerantní a radikální vůči kuřákům než Ty:D Jen si říkám.. proč nemáš řátele v Praze? s nikým ve škole sis nesedla? nebo nechodíš ještě někam, kde by se dali poznat lidi? Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve třídě jsem si s pár lidmi sedla a dokonce s nimi o hodiny klevetím, ale nikam s nimi nechodím. Nevím, jestli zrovna drbání profesora a radění holkám s výběrem kosmetiky se dá označit za přátelství :D. Už mě ta nálepka beauty blogger ve škole začíná štvát :D. Jsem přeci normální holka jako každá jiná, žádná pipina. Ale to je mimo Tvou odpověď.
      Byla jsem takhle asi třikrát s několika lidmi ze třídy a usoudila jsem, že budu raději doma na bytě. Byla jsem pak akorát přešlá, protože v hospodách nebo barech si urve pozornost ostatních jen ten nejukřičenější jedinec, což zrovna já nejsem.

      A na bytě se většinou zavřu na pokoj :D.
      To jsem troska :D.

      Vymazat
  15. Ta košile se mi moc líbí :) a závidim jídlo z KFC...to já moc ráda :D

    OdpovědětVymazat
  16. Jééj holka, někdy někam vyrazíme ;). Já sice nejsem z Prahy, ale už tam skorem pomalu bydlím, jak často tam jsem :D.

    OdpovědětVymazat
  17. Jéé, a já KFC přímo miluju :)a se školou to mám úplně stejně...

    OdpovědětVymazat
  18. Jééé, a to já KFC přímo miluju :))
    A s tím vybíháním schodů a podobně to taky znám. Vždycky spěchám domů a tam čumim na Přátele...ale když já mám ráda ten svůj klídek a ne uspěchanou Prahu :)

    OdpovědětVymazat
  19. To znám. Ale člověk by se měl přemluvit a jít mezi lidi. Ještě že je ten facebook:D

    OdpovědětVymazat
  20. Já sem to nemyslela špatně, myslím, že každý má právo na svůj názor, jenom mi příjde, že si to napsala dost ostře... :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©