úterý

OUTFIT: Christmas is coming


Vánoce se nezadržitelně blíží. Praha je plná výzdoby a já už mám vánoční náladu, dokonce jsem si o víkendu  zpívala koledy. Asi se mnou bude něco v nepořádku :D. A právě tahle košile mi připomněla Vánoce svými nabíranými rukávy. Možná to bude tím, že na Vánoce nosívám hodně často šaty právě s totožnými rukávy :D.
P.S.: Když už se tak zmiňuji o Vánocích. Koncem týdne se můžete těšit na článek s hromadou tipů. Ale asi to pojmu jako tipy na dárky do té a té sumy a nad tu a tu sumu, protože si myslím, že v poslední době ani nejde tak o určité tipy pro konkrétní osobu, ale o to, abychom za rodinu a přátele neutratili veškeré své studentské úspory. :)

TRANSLATION EN: 
Christmas is coming. Prague is full of christmas decoration (reindeers, candles and christmas trees). I sang carols this weekend. :D It is not normal. What do you think about it? This shirt reminded me my christmas dress which I wear almost every year on Christmas Eve. It is maybe...because this shirt and  christmas dress have same sleeves. 
P.S.: I would like to tell you, that you can look forward to the article with Christmas gifts. I hope that you will like it. :) 


Lindex shirt
H&M shorts
Red Raven creepers (shoes) 
H&M handbag
Timea tights
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. teším sa na tie tipy :) a tá košeľa je krásna!

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit se mi hrozne líbí a tipy na dárky určitě uvítám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší. Já ti závidím tvou vánoční náladu! Jelikož pracuji v obchodě a vánoce už máme přes měsíc, tak už mi to trochu leze krkem. :D

    Tínka

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé fotky! miluju Vanoce! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, já už mám taky vánoční náladu - asi od října :D Tenhle rok to nějak moc prožívám, strašně ráda vybírám dárky pro mé blízké, pořád o tom teď přemýšlím, vždycky někde něco vidím a hned mě napadá, komu by to mohlo udělat radost :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta červená se mi moc líbí na tobě! :) Musím uznat, že ti to sluší! :) Budu se těšit na ideii na dárky, protože sice dárky už mám, ale inspirace vždycky hodí třeba pro zpestření! :) Jinak mě letos vánoční nálada stále nechává chladnou. :)

    OdpovědětVymazat
  7. červená rtěnka ti moc sluší,oblečení taky skvělí :) a jak jsem psala včera jak z reklamy na Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  8. nemělo by to být christmas are coming?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napsalo jsem to automaticky, ale po tvém vzkazu jsem spojení hledala na googlu a are se nevygenerovalo, pouze is.

      Vymazat
    2. Christmas IS... Vždycky! Všechny takovéto svátky jsou s "is". ;-)

      Vymazat
    3. Rozhodně ne, i když se to jeví jako množné číslo, Ceady to má správně :)

      Vymazat
    4. ok :) nemyslela jsem to rozhodně špatně! jen mě to zajímalo:))

      Vymazat
  9. V tom obchodu před kterým jsi focená mají super věci ! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelé veci sú v tom obchode. Ja už som bola na prvom vianočnom nákupe :P Viac na www.glamourroses.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky mm vánoční náladu:) Nechci aby to skončilo, lidi jsou takový milejší..

    OdpovědětVymazat
  12. hodně zajímavá košile :)

    OdpovědětVymazat
  13. ja si neuvedomujem vianoce až od decembra :))

    OdpovědětVymazat
  14. to je urcite super napad, rada se inspiruju tvymi typy, protoze jako kazdy rok nemam poneti, cim obdarovat babicky a dedecky..

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Hezky outfit a tipy určitě uvítám :)
    V.

    OdpovědětVymazat
  16. Až budeš psát ty tipy na dárky, moc by mi pomohly nějaké tipy pro přítele, jelikož budeš určitě taky nějaké shánět :)

    OdpovědětVymazat
  17. V sobotu jsem zrovna byla v Praze. Čekala jsem teda už na každém rohu stánky s punčem, ale jak vidím, tak je tomu tak jen u nás v Olomouci. :) Moc ti to sluší na fotkách. Máš úžasné boty. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ty tipy se hodí! Co nejdřív je sem dej! :D :)

    OdpovědětVymazat
  19. tady ti to strasne slusi-ta cervena rtenka a celkove ta vanocni atmoska..je to takovy proste..magic:D

    OdpovědětVymazat
  20. je super že píšeš anglicky!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  21. s červenými perami a tou skvelou košeľou vyzeráš veľmi dobre! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jéé, taky se moc těším na tvé tipy :)

    OdpovědětVymazat
  23. ta košile je hnusná a nesluší ti

    OdpovědětVymazat
  24. ehm.. ta košile ti moc sluší:) takže kašli (řekla bych něco horšího) na tyhle anonymy co se ani neuměj podepsat :D je to nádhera :OOO <33

    OdpovědětVymazat
  25. Thank you for the translation! You're much better than Google... :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©