čtvrtek

OUTFIT: Den za dnem


Školní týden už je za mnou a já ode dnešního večera mi začíná prodloužený víkend :).
Co dodat.  Dnes mám tady nepovedené fotky z focení do školního medailonku, kde jsem si na sebe vzala pro mě nejobvyklejší outfit, který už jste na mě viděli, takže věřím že není třeba popisků :).
Chtěla bych Vás v rámci tohoto článku informovat, že se můžete příští týden těšit na dvě povídací videa a to s dalšími tipy na vánoční dárky. 
 A ještě menší info. Stále tady dokola omílám, že píšu pro blogerky.cz. Stačí se tam zaregistrovat jako bloger nebo i čtenář, díky tomu máte šanci získat přehled o českých blozích, jako bloger získat nové čtenáře a taky případně navázat spolupráci pro svůj blog. 
 Navíc jsem Vás chtěla nalákat na blogerky.cz, protože aktuálně probíhá měsíc s Biodermou, o kterém se dočtete více tady
A teď letím, protože mi přijel přítel. 

SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Mě se na tobě hrozně moc líbí světlé barvy:). Černé se ve stáří nanosíš:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tady máš hrozně pěkné vlasy :)A na té druhé fotce ti to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vlasy ♥
    Prodloužený víkend můžu jen závidět teda :(

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší sluší sluší :) Miluju tvoje vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší :) moc se těším na tipy, Vánoce se blíží a budou se hodit:)

    OdpovědětVymazat
  6. jsi krásná!strašně moc ti sluší úsměv:)!

    OdpovědětVymazat
  7. Vlevo dole bych tě nepoznala! Vlny Ti sluší více ;) Co já bych za ně občas dala :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je super, na videa se už těším :)

    OdpovědětVymazat
  9. Uuuu, to mas nejaky melir alebo co to? :)

    OdpovědětVymazat
  10. ale vůbec ne. Tohle mi dělá každoročně sluníčko, aniž bych se o to nějak snažila :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaujimave, ze len niektore pramene... Mne vyblednu vsetky vrchne vlasy a spodne ostavaju tmave, ale len par pramenov.. vau, vyzera to super :)

      Vymazat
  11. máš prostě nádherné vlasy!

    OdpovědětVymazat
  12. souhlasím s většinou - chci tvoje vlasy!! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©