čtvrtek

OUTFIT: S barvičkami proti zimě a pošmournu


Kdo čtete můj facebook, víte, že jsem nemocná. :( Ve čtvrtek mi přítel vzal v noci peřinu a díky tomu, že u něj doma večer netopili jsem do dvou dnů onemocněla :(. Pořádná a ustavičná rýma, občasné zakašlání a hlavně teplota a rudé oči. :( Chjo. Kdybych si tak mohla vydechnout a vykašlat se na školu a hezky si to vyležet doma v posteli. Doma u maminky a ne tady v Praze. Jenže dnes mě čeká zásadní, ale přesto jen dílčí test a zítra závěrečná ústní zkouška z rétoriky plus test. A to nemám ani rozmyšlené téma prezentace...Ale zatím mě více děsí dnešní test, na který se budu muset šprtat, ať ho dám. Jinak mám vystaráno :D. Chjo. Já jsem smolař. Teď bych potřebovala spoustu energie a nic :D. A tak jsem se včera ládovala a doufala ve zlepšení, i když chutě už mě taky opustily a teď bych pila jen citronádu, kterou bohužel nemám, tak snad bude ta nemoc alespoň k nějakému prospěchu :D.
A když už jsem nemocná, řekla jsem si, že si ten kabát sundám :D. Nějakých 6stupňů mě přece neodradí.


Foto včerejší přesladké snídaně. Na kakao jsem už prý starý, a tak mám kakaové kuličky, které pustí a mám hned studené kakao. Ale nikomu to neříkejte :D.


 Bez těchto dvou produktů na suchou pokožku a pleť se v těchto chladných dnech neobejdu :). 
Jsou to moje top produkty od Biodermy :). O Hydrabio Séru jsem se zmiňovala již ve videu. A krém mám teprve druhé balení, protože má půl litru. Jeden z mála krémů, po kterém se neosypu :D. Úspěch.


Když hřeším, tak pořádně :). Kamarádka mě vzala včera na oběd do Burger Kingu, kde jsem byla prvně v životě a přesvědčovala mě, jak to bude to nejlevnější a nejzdravější :D. No abych neměla pomleté kosti a chrupavky, musela jsem investovat větší částku :D. A abych měla pocit, že nejsem prase, které sní všechno, hranolky jsem věnovala kamarádce :D.  No víckrát už tam nevkročím. Že já se vždy nechám někým zlákat. :D
P.S.: Všimli jste, že nejsem celá v černém? :D


dress - Gate (sale)
tights - Timea.cz
bag - Kabelkový Slon
shoes - RedRaven
coat - H&M

foceno Barčou
SHARE THIS POST

53 komentářů:

  1. sluší ti to, já být tebou tak modrou nosím každý den, hrozně moc ti sluší a hodí se ti vlasům :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tie satky su krasne a este k tomu z gate?? Ooo, velmi pekne, zelam skore uzdravenie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší sluší sluší :) A TY fotíš nejhezčejš :)

    OdpovědětVymazat
  4. myslím si, že tvá barva není černá, ale modrá!!!vypádáš skvěle!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Modrá ti sluší :)
    a teda burger king, fuj! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty šaty jsou fakt pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  7. BEAUTIFUL!!THE COLOR OF YOUR HAIR AND YOUR COAT LOOK AMAZING TOGETHER!!!!:)
    XX



    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpovědětVymazat
  8. Ta barva ti moc sekne:) Preju brzke uzdraveni (me vzdycky postavi na nohy zazvorovy caj. Hoden zazvoroveho caje;) zdravi Jane

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší :) a vážně tě obdivuju, že si si sundala kabát,i když jsi nemocná.. já bych okamžitě umrzla :D tak ať ti je brzo líp :)

    OdpovědětVymazat
  10. Velmi pekne saty a ta modra ti velmi slusi
    Ceady mozem sa ta spytat co vlastne studujes?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mohla :).
      Studuji Vyšší odbornou školu publicistiky. :)

      Vymazat
  11. zloděj peřin by měl dostat na zadek! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Páni Ceady, tobě to tak sekne,krásný šatičky,moc moc ti slušej,šatičky hezky kontrastují s barvou tvých vlasů,opravdu božíííí :)

    OdpovědětVymazat
  13. genialne saty, tu farbu luuubim :)

    OdpovědětVymazat
  14. skoré uzdravenie teda :)
    a fastfoody och no :D

    OdpovědětVymazat
  15. Moc ti ta modrá sluší :-)

    Občas si taky zahřeším a zajdu třeba do Mekáče, ale málo kdy :D Radši si něco dobrého uvařím doma, nevěřím totiž obsahu jídla uvařeného od cizích lidí :D:D

    Přeji ti krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ta barva ti neuvěřitelně sluší :) a ať je ti brzy dobře !

    OdpovědětVymazat
  17. Takový trošku MODRÝ článek.... mám ráda modrou a ty šaty Ti velmi sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  18. ta modrá ti jde úžasně k pleti i vlasům :) a co studuješ za program/obor?

    OdpovědětVymazat
  19. Kočka, máš v tomhle postu nádherné vlásky, jen bych možná zvolila barevnější punčocháče, když už barvičky, tak pořádně ;)

    OdpovědětVymazat
  20. šaty ti moc sluší, celkově by to bylo hezký, kdybys vyhodila z okna ty šílený boty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak těch bot se nezbavím, to jsem já, bez nich se cítím jako bych měla jít mezi lidmi nahá :D.
      Ale třeba jednou budu nosit škrabošku přes obličej a boty už budu mít normální :). Uvidíme.

      Vymazat
    2. Šaty hezký, kabát s krásným střihem, i vlasy se ti povedly. Ale kdybys měla nějaký střevíčky, bylo by to dokonalý - nemůžu si pomoct. :)

      Vymazat
  21. moc ti to sluší :* a ty šaty jsou krásný...
    v burger kingu jsem nikdy nebyla...ale ani mě to neláká...
    PS: na jaké škole studuješ ? ? ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Takto vyzeráš,keď si chorá (na tých fotkách)? Tak to si dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  23. jéé:) super článek!!tyhle se mi mooc líbí!:)

    OdpovědětVymazat
  24. Šaty majú krásne farbu a veľmi ti pristanú! :)

    OdpovědětVymazat
  25. jeee ceady někdy si tu tvoje vlásky zkus nakulmovat, chtěla bych vidět, jak by to vypadalo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasy si jedině rovnám, ještě abych si je točila. Vlnitější je mám po umytí, když je rozčešu ještě mokré. Takové vlasy mám po dvou dnech nemytí :D.

      Vymazat
  26. máme stejný NEJLEPŠÍ šaty!
    barvu chválim!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám i vínové :).
      Jen je smůla, že pod ně nemohu dát podprsenku :D.

      Vymazat
    2. taky mám i vínové. :D ale ty bílý jsem tam nechala,aby se neřeklo. já jsem si na tu mašličku našila poutko zevnitř a vždycky tu podprdu tam provlíknu,takže to neni vidět :)

      Vymazat
  27. krásne šaty a vlasy!! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Jé, ty nejsi v černym! :-))
    Moc pěkné fotky, strašně ti to sluší!
    A brzy se uzdrav!
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  29. jsi nadherna i pri nemoci :) to bych chtela taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdybych se vyfotila nenalíčení v posteli s čajem, tak bych taky vypadala jak šílenec :D.

      Vymazat
  30. Nádherné šaty a moc Ti sluší. Ta barva Tě úplně rozsvítila.
    Můžu se zeptat na ty boty? Co se Ti na nich líbí, že je pořád nosíš? Mně připadá, že musí zákonitě sebehezčí nohu vizuálně zdeformovat.

    OdpovědětVymazat
  31. Jéé,tak tady Ti to moc sluší :)) Ale místo šatiček spíš nos teplý svetry,jinak se z toho nedostaneš:D :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ceady, fakt ti to moc sluší :) A.

    OdpovědětVymazat
  33. Tady ti to moc sluší,hlavně ta modrá! :) jen mě asi brzo trefí z těch bot :D

    OdpovědětVymazat
  34. Co se stalo, že nejsi celá v černém? :D Né, dělám si srandu. :) Ale ta modrá ti moc sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  35. Jo tak modrá ti moc sluší, nos ji častěji :)

    OdpovědětVymazat
  36. Skvělé šaty, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, tyhle šaty mám taky, právě ty vínové :) Ale já teda bez podprsenky rozhodně nejdu, máš fakt odvahu :D
    Jinak, tohle ti opravdu moc sluší.
    Magda

    OdpovědětVymazat
  38. Tohle ti opravdu slušší akorát ty boty mi na tebe moc nesedí,působí na tebe moc masivně a přijde mi že tě dělají tlustší než seš a to nejseš.Nějaké balerínky a nebo víc holčičí boty by ti podle mě slušely mnohem víc,zkus to :).

    OdpovědětVymazat
  39. ty šaty jsou krásný a moc Ti sluší!
    u nás kradu ve spánku peřinu většinou já (a vtip je v tom, že každý máme svojí - ta moje je obvykle zkopaná pod postelí, já jsem zachumlaná pod přítelovo a on chudák mrzne :DD)

    OdpovědětVymazat
  40. Jéé opravdu Ti to moc sluší! :)) tenhle odstín modré k Tobě opravdu výborně jde, úplně záříš :) A brzy se uzdrav! Také mě to vždy skolí v nejnevhodnjší dobu..

    OdpovědětVymazat
  41. Modrá je tvoje barva Ceady :) kočička :)
    V.

    OdpovědětVymazat
  42. tohle líčení ti sedí a modrá taky! Pěkné :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©