neděle

OUTFIT: STOP nakupování s foťákem na krku


Jsem moc ráda, že se Vám má videa líbí. :) Nebo alespoň části z Vás, která mě chválí a píše mi, že jsem se zlepšila. Jsem za to moc ráda.
Díky spolupracím chystám video s tipy na vánoční kosmetické balíčky, jen přijít na to, aby se nejednalo jen o nudné představení. :D Tak snad se k něčemu dokopu a vymyslím video, které by mělo hlavu a patu a nebylo by nudné :).
Dnes mám tady pro Vás zase obchodový outfit :D. Přítel má na focení čas až večer a jelikož už není léto, tak v sedm už bývá venku tma, takže by z outfitu nic nebylo. A tak jsem na to vyzrála a vymyslela si focení v obchodech :D. Sice nic moc originálního nebo zajímavého, ale aspoň něco. Ale zkusím to proložit s klasickými fotkami někde venku :D. 
Někteří z Vás mi psali, že je mrzí, že recenzuji jen drahou kosmetiku. Proto bych byla ráda, kdybyste mi napsali konkrétní značku nebo značky, na které byste si rádi přečetli recenze. :)
Jinak co se fotek v obchodech týče, vysvětlovala jsem, že je brzy tma a s přítelem se vídáme až navečer, takže buď tady budou fotky úplně černé nebo tyhle :D. Vyberte si. 


skirt - F&F, shirt - Lindex, belt - Sheinside, shoes - H&M, tights - Timea
SHARE THIS POST

44 komentářů:

  1. kdesi si pisala, ze mas toho vela od balea, co dostavas od kamaratky, tak napriklad na toto,co ta oslovilo, co nie.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. hezká bunda :) Sluší ti to :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ceady, já bych si ráda přečetla o značkách třeba jako She, nebo Miss sporty:) focení outfitů v obchodě mi nevadí, ale tyhle šaty Ti zbytečně přidávají kila navíc, i když halenka má hezký vzor:) Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já třeba She a Miss Sporty moc nemusím. Plno výrobků mě velice zklamalo a tak nehrozí, že bych si od nich něco koupila. Ale jsou další levné značky ;)

      Vymazat
    2. Souhlasím, i když jsi štíhlá, vypadáš v tom oblečení jak "mamina".. :)

      Vymazat
  4. nemůžu si pomoct, ale mě přijdou "outfity" v obchodech prostě ...divný :D
    to vás ještě sekuriťáci nevyhodili? :D

    OdpovědětVymazat
  5. To je moc krásný outfit! teda usím říct, že tohle mě zaujalo <3 jsi krásná a i za fotky v obchoďáku jsem ráda :D je to origoš mega

    OdpovědětVymazat
  6. ba naopak! hurá nakupovat s fotákem na krku!tobě to totiž sluší:).

    OdpovědětVymazat
  7. strašně moc ti tenhle outfit sluší, jsem z něho unešená! Taky si musím pořídit konečně asymetrickou sukni!

    OdpovědětVymazat
  8. já nejsem žádná expertka přes módu a oblékání, ale tento outfit se mi na tobě nelíbí. přidává ti na váze a příliš ti zvětšuje boky a plní vršek a přitom máš tak hezkou postavu! sukně je parádní, ale ta košile/bunda nebo co to je, ti v této kombinaci nesedne... je to jen můj názor :)

    OdpovědětVymazat
  9. mě to nepříjde špatné fotit v obchodech, jak někdo psal a píše.) jinak není už na takové boty zima?:D

    OdpovědětVymazat
  10. fotiť sa medzi podprsenkami to je už iný štýl toto :D mne to príde tiež strašne divné :)
    jo a napr. na tú baleu by som si tiež prečítala nejaké recenzie

    OdpovědětVymazat
  11. Super fotky ! super outfit !

    OdpovědětVymazat
  12. Přijde mi to divný.Fotit se před mezi spodním prádlem.

    OdpovědětVymazat
  13. Strašně ti to sluší..a fotky z obchoďáku?noa! :D..mě se to líbí!:D..a já bych třeba brala recenze na miss sporty,gabriella salvete..něco takového dostupnějšího ;))

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj milá Ceady, nechápu komentáře type "moc ti to sluší" nebo "další obchodové fotky". Mě osobně přijdou hrozné. Když už se ti nějaký outfit náhodou povede, tak ti to ruší pozadí. Jasně, všichni chápeme, že jednou to nestihneš vyfotit venku, ale 3x nebo kolikrát, to už je moc. Na Zemi je celkem hodně blogerek, které to zvládají, tak myslím, že bys to mohla taky zvládnout ne? Promiň, nechci tě tím nějak urazit, jenom ti chci říct můj názor. Mám tvůj blog ráda, ale od té doby, co fotíš v krámech, se mi líbit přestal...

    OdpovědětVymazat
  15. náhodou mně to přijde originální. :D ta bunda se mi mooc líbí.

    OdpovědětVymazat
  16. Fotky v obchodech .. no dobře .. ale proč se proboha necháš fotit u podprsenek nebo vložek a tamponů?

    OdpovědětVymazat
  17. No paráda! Moc Ti to sluší a nádherný outfit, díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj ja by som si rada precitala nieco o bourjous a gosh ak snimi mas nejake skusenosti u nas v parfemkach mavaju super vypredaje na ne

    OdpovědětVymazat
  19. Nee, toto nee, na posledni fotce vypadas jak ruska barysna.

    OdpovědětVymazat
  20. Já si myslím, že Ti to moc sluší. A značku bych ocenila Garnier, Maybeline a Loreal Paris

    OdpovědětVymazat
  21. že ty si vždycky vybereš tak inteligentní místa k focení. jak nápad 'vyfotím se v obchodech', tak i regály.

    OdpovědětVymazat
  22. Fotky v obchodě jsou originální :D

    OdpovědětVymazat
  23. to je strasny.... a jeste se fotit vedle obrich bavlnenejch spodaru, vzpamatuj se!

    OdpovědětVymazat
  24. Pro mě je to skvělé retro a moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  25. krásná košile :)) jinak je fakt, že ten obchoďák je dost rušivý prostředí pro fotky.. ale na druhou stranu, lepší tyhle fotky než žádný, žejo!

    OdpovědětVymazat
  26. A není jedno kde se fotí??? Tady jde o ten outfit a to, že se někteří č.u.m.í na spoďáry, vložky, (doplňte si co chcete), je čistě jejich problém! Nelíbí se ti to, nelez sem!! Není nic jednoduššího.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, moc děkuju za reakci :).

      Vymazat
    2. Moniko s tvým příspěvkem nejde souhlasit chápu že jsi chtěla podpořit kamarádku, ale není jedno kde se fotí.A Nelíbí se ti to, nelez sem!! to je přece proti filozofii všech blogeru, kterým jde o návštěvnost.

      Hanz

      Vymazat
  27. Mě fotky z obchodů nevadí. Aspoň je tam klid na focení :)

    OdpovědětVymazat
  28. vypadáš senzačně

    OdpovědětVymazat
  29. máš strašně krásnou barvu vlasů :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj,

    musím ti říct že lokace dělá půl fotky a Tesco je fakt děs(pokud jim neděláš PR).
    Vem přítele a zkus třeba obchodní centrum nebo knihovnu (prostě veřejný prostor) můžeš taky zkusit některé bary a restaurace.Jinak nic proti tobě zapoj fantazii a vynech Tesco :)

    Hanz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to focené v Tescu. A bohužel u nás žádné obchodní centrum nebo noční knihovnu o víkendu nemáme. Takže o fantazii tady nejde. Ale to už jsem zmiňovala.
      Tak raději nebudu fotit nikde. :)

      Vymazat
    2. Nenech se odradit negativními reakcemi, vše má řešení.

      Cau Hanz

      Vymazat
  31. Sluší:) Mohu se zeptat,jaký máš foťák?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©