úterý

OUTFIT: Uspěchaný den


Přeji Vám pěkný den. :)
Mám toho teď ve škole strašně moc! Píšu jeden článek za druhým, lítám do školy a domů zase pracovat na úkolech a večer se učím na zápočtové testy. Nejraději bych odjela daleko pryč od tohoto shonu. Když mám takto uspěchané dny, vypadá můj pokoj velice brzy jako po výbuchu. A díky tomu nepořádku jsem ještě ve větším chaosu, nejenom, že nevím, kam dřív skočit, ale teď ani nevím, kam jsem si co odložila. Koberec je zaskládaný kosmetikou, kterou denně používám, mimo koberec se zase povalují popsané papíry ze všemožných předmětů, protože nejsem schopna vést si oddělené sešity, abych toho náhodou nenosila v kabelce mnoho :D.
Chtělo by to na jeden den vypnout a všechno si hezky promyslet a rozplánovat, abych na něco nezapomněla a zvládala celý týden bez stresu.
Takže se moc omlouvám, že jsem ještě neodpověděla na všechny Vaše komentáře k článku z minulého týdne. Přesto bych chtěla říct, že si vážím každého komentáře, který jste k článku zanechali. Všechny jsem přečetla a každý z nich mi vypověděl něco o tom, co tady máte rádi nebo co byste změnili. Vážně děkuji všem, kteří se k tomu článku vyjádřili. :) 
P.S.: Nebyla jsem si koupit vložky, ale silonky, které jsou vpravo :D. Jen takové menší vysvětlení :D. I když možná mě tam přítel vyfotil schválně :D. Asi další z jeho nápadů na "poutavý" článek. 


dress - Tezenis, shoes - H&M, tights - Timea (100den), handbag - H&M

Jste taky tak chaotičtí nebo Vám time management nedělá problém a jste schopni zorganizovat si den i týden dopředu?
SHARE THIS POST

54 komentářů:

  1. pekné šatky :3 a tie vložky tam vzadu ma rozosmiali :D

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní6/11/12 16:27

    Dobrej pokus o mezeru mezi nohama :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bylo určitě v plánu :D:D.
      (joke)
      Hold stojím jako dement, co k tomu dodat. :)

      Vymazat
  3. Anonymní6/11/12 16:33

    máš zvláštní postoj, nebo nohy... v každém případě pěkné šaty:) Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, myslím, že obojí :D. :)

      Vymazat
  4. Šaty sú naozaj krásne. Jednoduché a nápadité zároveň :)
    Prajem ti do budúcna čoraz menej stresu a zhonu :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi tak hrozně miloučká! :) Jsi moje inspirace, taky uvažuju o založení blogu... ;) ale až po státnicích :D

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní6/11/12 17:28

    No kdyby šlo jen o postoj/nohy, ty jsi zvláštní celá.
    Další článek o ničem.
    Pozadí má být vtipné?
    Achjo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je smutné, co ? :D
      Narodil se mutant a říkají mu Ceady :D.
      A Tobě říkají jak? :)

      Vymazat
    2. Anonymní6/11/12 19:11

      Neponizuj sa kvoli dementom, ktori sa skryvaju za urazky. Musis byt confident, ak vedies blog, myslim ze si to situacia vyzaduje. drz sa :)

      Vymazat
    3. Anonymní6/11/12 20:39

      náhodou dobrá reakce Ceady..:-) Mirka

      Vymazat
  7. nefouká ti pod šaty ? :) mě by byla zima :)

    OdpovědětVymazat
  8. Haha celkem vtipné ty vložky, to mě fakt pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
  9. Poslední měsíc jsou téměř všechny mé dny uspěchané a už toho mám plné kecky....navíc co učitel, tonějaká nespravedlnost v hodnocení apod, takže bych taky nejraději utekla:)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní6/11/12 18:13

    Vypadá to hezky, ale trošku kritika - když už článek s outfitem, podle mě by to mělo být alespoň trochu zajímavější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já se takhle nezajímavě oblékám.

      Vymazat
    2. Kašli na oblékání uplně :D
      no hele ale doufám, že nosíš kabát!

      Vymazat
    3. To víš, že nosím :)

      Vymazat
  11. originál prostor na focení.. :)

    M.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ta fotka mě rozesmála :D Hezké pozadí!
    Jinak ti to moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní6/11/12 18:33

    Tuhle modrou barvu mám moc ráda - nebo jak se vlastně přesně nazývá :-D mám takový náramek a svetr. Dřív sem chtěla docílit barvy vlasů jako máš ty, ale vždy to bylo do červena tak sem se na to vyprdla ted mám blond melír:-D. Jinak ty vložky jsou vtipný to teda jo :-) možná bych přes ty ašty hodila nějaký delší náhrdelník :-) měj se pěkně a učo piš - sleduju tě anonymně a moc nekomentuju, ale i tak žiju! a stím frmolem ti rozumí asi každý , kdo chodí do školy.:-)

    Viki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Viki,
      moc děkuji za komentář. Doma mám náhrdelníků nespočet, ale je pravdou, že je nosívám jen výjimečně. :) Jsem ostuda :D.

      Vymazat
  14. Jak kdy a jak v čem. Řekla bych, že dost záleží na důležitosti daného úkolu. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Sluší ti to.. líbí se mi tvé vlásky! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní6/11/12 18:51

    Mě jsi sympatická!:D Nevím co mají některé anonymy za komplexy...:D A focení u vložek je určitě originální...:D A nestíhačka je rozhodně hrozná věc, taky tím teď procházím:-/ už aby byly prázdniny...

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní6/11/12 19:11

    to je strašné!! Všechno :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní6/11/12 19:12

    I kdybys šla nahá tak nezaujmeš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I kdybys umřela nikdo si na tebe nevzpomene, díky tomu, že jsi zlý člověk ty anonyme :)

      Vymazat
    2. Anonymní6/11/12 22:51

      za to na tebe si vzpomenou jako na vlezdoprdelku :D :D

      Vymazat
    3. Sám si vlezdoprdelka :D

      Vymazat
  19. Anonymní6/11/12 19:28

    Když sama tvrdíš, že se oblékáš nezajímavě, proč se tedy takhle vůbec fotíš?
    A co hůř, proč to zveřejňuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to je hrůza. :D
      Asi proto, že je to blog o mně?
      Tohle jsem já, proč bych se měla ospravedlňovat za to, že taková jsem? Takhle se oblékám, tečka.

      Vymazat
  20. Anonymní6/11/12 19:33

    Já si myslím, že Ti to moc sluší. A anonymové, ať si jdou do pekelných míst. Jsou to jen tupci, co si zlepšují náladu tím, že shazují druhé. A už jen proto si můžeš uvědomit, že jsi lepší než oni. Tak se nad ně hezky povznes a klidně ty komentáře maž. Sice jsme stáli o to, abys ukazovala všechny komentáře, ale tohle je více než trapné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Achjo, divím se, že mě vůbec překvapuje, že lidi jsou někdy tak strašně zlí a protivní. Hrůza.
      Drž se Ceady a nenech se :) Jsi hodná holka :)

      Vymazat
  21. Ahoj, mám blog ale neviem ako mám dať hore to menu :) Tam kde ty máš napr. : shop atď. Neporadila by si mi ? :) Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. Dovoluji si Tě zapojit do "blogerkovského letadla," tzv. jedenáctkového tagu, které už hodnou chvíli létá blogy. Principem je na svém blogu na sebe prozradit 11 zajímavostí, odpovědět na 11 otázek, které přikládám a vytvořit dalších 11 otázek, které zašleš dál těm,které nominuješ.

    Otázky:
    Ranní ptáče dál doskáče nebo si ráda poležís?
    Láska nebo peníze
    Máš nějakou vysněnou zemi kam by ses chtěla podívat?
    Jaký přínos má pro tebe blogování?
    Děláš věci hned nebo je necháváš na poslední chvíli?
    Víno nebo pivo
    Co je pro tebe v životě nejdůležitější?
    Co bylo dřív? Vejce nebo slepice?
    Největší úspěch v životě
    Máš vedle sebe člověka, o kterého se můžeš kdykoliv opřít?
    Prada nebo seconhand

    Já už jsem na otázky odpovídala, tak se můžeš kouknout ke mě nebo k dalším nominovaným blogerkám. Nic není dogma a vše je dobrovolné. Pokud už Tě někdo nominoval nebo nemáš chuť hrát, omlouvám se. A pokud se rozhodneš zúčastnit, budu ráda a přeju hodně zábavy.

    OdpovědětVymazat
  24. Podle mě moc pěkný outfit,sluší ti to ;).. Možná tohle je ..špatný(nezdvořilý) dotaz..ale že jsi zhubla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nevážím, ale spíš mám pocit, že jsem teď zase hezky zbaculatěla :D

      Vymazat
  25. Anonymní6/11/12 19:56

    Jáááj o shonu mi nemluv, mám chuť se na všechno vysrat :D Každopádně sem teď po dlouhý době zase vlezla k tobě a hodila relax :)) Hold on and good luck lady! :)


    Neluš

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní6/11/12 20:09

    si nádherná a na anonymov sa vyser :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já prostě ty fotky z obchodů miluji :-)A ty šaty jsou super!

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní6/11/12 20:57

    Přítelova vynalézavost mě rozesmála:D :)

    OdpovědětVymazat
  29. Mě se moc líbí tahle kombinace. i barvy ti seknou. Viděla bych k tomu černý pončokabátek, když už se slečny ptaly na kabát :) Né, moc se mi to líbí, mám takovéhle šaty moc ráda, dají se kombinovat se spoustou věcí a doploňků, ještě ke všemu taková krásná modrá :)
    Dáša
    shopaholicky.blogspot.cz
    PS: z anonymů si nic nědělej, jsou to trubky, který záviděj a nemají smysl pro módu ( i když asi pro nic :D )

    OdpovědětVymazat
  30. :D :) hned jsem si říkala, že to budou určitě ty silonky! :D

    OdpovědětVymazat
  31. Musím říct, že ty komentáře jsou vážně vtipné, taky si začínám myslet, že od jednoho člověka. Vůbec nechápu pointu. Na internetu je tolik hnoje, že jedna roztomilá fotka s jednoducháma šatama u vložek je úplně zlatá proti všemu. Já si nemyslím, že je ten článek světovej, ale když přidáváš jeden, dva články denně?! Můžou být jednoduché, prosté a ze života. Lidi co tě milujou (jako třeba já) si o tobě přečtou všechno možné. A lidi, kteří chtějí číst recenze budou na tvém blogu taky více než uspokojeni, stačí jen nahoře kliknout na odpovídající rubriku.

    OdpovědětVymazat
  32. Tak to ti plně rozumím, taky nevím, kam dřív skočit... Drž se ;)

    OdpovědětVymazat
  33. na papiry z ruznych predmetu doporucuju eurofolie... daji se nekde sehnat i vetsi, takze se tam vejde fakt hodne papiru, ale na predmety, kde to neni tak potreba, tam budes mit treba jen par stranek... je to prehledne,male, lehke, chranene proti vode (dest, nesikovne vylity cas - u me klasika)... a daji se i polepit stitky nebo jakkoli jinak, takze hned poznas, ktera je na ktery predmet

    OdpovědětVymazat
  34. Ta barva ti neskutečně sluší, většinou tě vídáme v černé, ne že by ti to neslušelo, ale tohle je příjemná změna.. Já čtu pravidelně, moc nekomentuju.. Ale fakt nechápu ty zlé anonymy, když se mi něco nelíbí, tak to sakra nečtu a nekomentuju.. A když už chci vyjádřit kritiku, tak to jde snad i slušně ne? Nevzdávej to a na anonymy kašli, já bych je na tvém místě blokla úplně :))

    OdpovědětVymazat
  35. Ty šaty mají moc pěknou barvu:)
    a z těch komentářů je mi teda úplně do smíchu:D bože:D

    OdpovědětVymazat
  36. Anonymní7/11/12 17:22

    Parádní šaty a jinak ti to moc sluší jako vždycky! Jen tak dál! :))

    OdpovědětVymazat
  37. Ceady, rozhodně to prostředí supermarketů, v němž se fotíš,vyvolává reakce a to je pro blog a všechny okolo dobré :-)) Samozřejmě, že jiné prtostředí by bylo vhodnější, ale co... je to tvoje věc, a víš, proč to děláš .-))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©