sobota

OUTFIT: Vánoční legíny


Legíny v tomto článku mi neuvěřitelně připomínají Vánoce, nevím čím to je. Ale znáte mě, celoročně nosím jen černou v kombinaci s jednou barvou a vždy si zakládám na strohosti, nikdy žádné vzory a když už, tak minimálně. Nemám ráda překombinování a právě u tohoto outfitu se mi to překombinované zdá. Nemyslíte? Právě kamarádka mě dokopala k této šílené kombinaci vánočních legín s modrým šátkem. Zase tak úplné nucení to zrovna nebylo, protože s kašlem a horečkou jsem byla za zahřátí krku jedině ráda a tady v Praze jsem měla tak maximálně lehkou zelenou podzimní šálu. Až jsem byla mile překvapená, jak tato skvělé posloužila, krk byl v teple, sice jsem měla oči na šťopkách, jestli na mě při této kombinaci nezírají lidi, jestli nejsem náhodou praštěná třináctka, ale hlavně, že se snažím léčit. No ne?


jacket - Sheinside
shoes - RedRaven
pants (leggings) - Calzedonia :)
shirt - H&M
scarf - Tezenis
A výhercem vánoční GIVEAWAY je komentář...
SHARE THIS POST

49 komentářů:

  1. Když jsi takhle nalíčená, strašně ti to sluší, chválím! :)
    www.madame-perfect.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný až na ty boty já je prostě nemám ráda, al každýho věc! :)
    Sakra musím zajet do Paladia omrknout vánoční výzdobu

    OdpovědětVymazat
  3. Super legíny/kalhoty. A moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hele, když tě takhle vidím tak mě napadlo že by se k tomu hodilo takový "tričko" ... viděla jsem to v F&F. Dlouhý rukáv u konce lehce nabíraný (je prostě dlouhý ale stáhnutý, tvoří takovou vodu no :D ) a dole to vypadá spíš jako šaty (já to měla asi 5cm pod zadek). Mají to v černé a červené, to by vypadalo dobře k téhle kombinaci! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Mne teda vianoce nepripomínaju ale vôbec:) A do tých obchodov chcem ísť. vyzerá to nádherne

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, mně se to zdá překombinované! Buď šátek, nebo legíny!

    OdpovědětVymazat
  7. outfit je to super a nie je prekonbinovany
    len by ma zaujimalo aky mas ruz je super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to color riche rtěnka 377 :)
      Mám na ni recenzi na blogu (v pravém panelu klikni na LOREAL)

      Vymazat
  8. ahoj, me to prijde fajn, jen salu bych dala jednobarevnou, trochu se tluce ale jinak ok! :) Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi úžasná, velmi Ti modrá barva sluší... :)
    Přeji Ti krásný víkend...

    OdpovědětVymazat
  10. Puntíky ti připomínají vánoce?

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se tento outfit náhodou moc líbí :).

    OdpovědětVymazat
  12. Veľmi ti to pristane! A máš úžasný lak na nechtoch :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty legíny jsou super ... :) Také si chci nějaké nadělit pod stromeček :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jsi nádherná a kombinace je tak akorát :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jooo, tečky a proužky já můžu :-)
    Díky za to vánoční foto, tady výzdoba ještě vůbec není!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  16. proč by zírali? vypadáš skvěle a nic praštěného či extravagantního nevidím :)) jsi krásně nalíčená!

    OdpovědětVymazat
  17. Mě se to líbí moc!:) Být tebou, vzory nosím častěji:)

    OdpovědětVymazat
  18. mě to nepřijde překombinované, psíš příjemná změna u tebe)

    OdpovědětVymazat
  19. aká si krásna takto nalíčená! :))

    OdpovědětVymazat
  20. aká si kráásna, ked si takto nalíčená!! :)))

    OdpovědětVymazat
  21. :O no pání, jsou nádherné! ceady strašně moc ti to sluší!!

    OdpovědětVymazat
  22. taky mi připomínají Vánoce! :-) a jinak zase krásné fotky!
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  23. legíny jsou parádní a máš hrozně pěkný make-up :)

    OdpovědětVymazat
  24. Není ti v bundě zima? Je docela krátká jak vidím na fotce, možná bych k tomu volila kabát :) nemáš nějaký žlutý? Mám pocit že jsem ho u tebe viděla jen jednou, nebo to bylo u někoho jiného? :D Každopádně pokud ho máš tak je škoda že ho nenosíš :)

    OdpovědětVymazat
  25. Taky se přikláním k prvnímu komentáři. tohle líčení ti strašně sluší. Kombinace je super, jen se mi nelíbí ty boty. Ovšem mě se tento bot vůbec nelíbí, takže never mind :-)
    Teď to nemyslím zle, ale konečně se ve světě mody objevují i normální holky. Mně strašně rozčilovao, že všady jsou jen vysoké a hubené. To je jasné, že se nemůžu obléct jako ony :-) Ale konečně jsme narazila na tebe a pár dalších, které mají o pár kilčo navíc, ale stále jsou moc hezké. Já mám problém s bokokama a moc nevím jak je schovat :-D

    OdpovědětVymazat
  26. Ešte ani december nie je... Ale tá atmosféra! Vianočná atmosféra! Ach, nádherne sála z tých fotiek :).
    Si krásna!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  27. Ešte ani december nie je... Ale tá atmosféra, vianočná.. Nádherne sála z tých fotiek!
    Si krásna!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  28. Já jsem čekala nějaké červené nebo sobí legíny :D Tyhle jsou moc hezké a líbí se mi to :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Ceady, moc ti to sluší. Podle mne nejlepší outfit co jsem kdy na Tobě viděla. Jen tak dál:) a jaké máš stíny prosím? Moc dobře vystínované oči. Gába

    OdpovědětVymazat
  30. jééé.prosím maluj se takhle víkrát!! i jiný kombinace stínů-ale takhle výrazně-to ti sluší a baví mě víc pak koukat na tvý fotky,)
    petunijak

    OdpovědětVymazat
  31. mě to vůbec nepřijde překombinovaný, líbí se mi to a sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  32. Teda musím říct,že tohohle líčení by ses měla opravdu držet,moc ti sluší jsi výrazná.Oblečení taky super(teda až na boty,nejsou můj styl bohužel)A myslím,že šátky ti extrémně sluší

    OdpovědětVymazat
  33. Mne sa veľmi páči tvoj šál :-) Ja ulietávam na šáloch ^_^

    OdpovědětVymazat
  34. nádherný! a vubec nepřeplácaný!:)

    OdpovědětVymazat
  35. Ty jsi roztomilá na té čtvrté fotce :) A líčení Ti sekne. Tenhle outfit se Ti povedl :)
    V.

    OdpovědětVymazat
  36. Proc nekde neni fotka cele postavy, at je dobre videt, jak ty veci k sobe jdou?

    OdpovědětVymazat
  37. Tohle líčení Ti úžasně sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  38. tady jsi strašně krásně nalíčena:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já se bála, že mi všichni to líčení pohaní. :) Takže moc děkuju.

      Vymazat
  39. Ceady, to líčení ti moc sluší a oblečení je taky skvělí. Měla bych taky strach, že toho bude moc, ale fakt ti to sekne :) A.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©