pátek

OUTFIT: Zase doma


Jak já se celý týden těším domů. Těším se natolik, že Vám to cpu snad do každého článku :D. Je zajímavé, že si o to více vážím vztahu, o to více se cítím zamilovaná a ještě více závislá na příteli. Je úžasné uvědomit si, že jsme nejlepší přátelé a že mu mohu říct naprosto cokoliv (Od nesmyslů až po nejtajnější tajemství, protože vím, že je to mezi námi. Protože se známe, protože se nesoudíme.) Možná si toho vztahu vážím ještě více, když poslouchám kamarádky, které právě začínají nové vztahy s naprostými psychopaty nebo jen s kretény :D. A já mám člověka, na kterého se můžu vždy obrátit. :) Jsem tak neuvěřitelně šťastná!!! Natolik, že za pár hodin budu přítele nutit se mnou zpívat romantické písničky nebo jen tancovat cha-chu a valčík :D. Myslím, že už to je od něj důkaz lásky, že mě po těch 4letech snese a přetrpí moje šílené požadavky :D.


coat - H&M, tights - Timea, shoes (Creepers) - RedRaven
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. ano, takový pocit je nejcennější :) Přeji, ať vám to vydrží, co nejdéle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je úžasné mít někoho po boku, jako máš ty. Já to tak mám devět let a jsem šťastná. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to úžasný pocit mít někoho takového.
    Naštěstí nemusm závidět, mám už 4roky taky po boku toho ,,pravého,, :)

    Ráda bych tě pozvala na mojí první giveaway!

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/2012/11/giveaway-stylove-nausnice.html

    OdpovědětVymazat
  4. My nezadané se těmi kretény musíme zas probrat, abychom našly zas tenhle pocit :) alespon nebudou otravovat vás zadané :D udělejte si krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  5. Štěstí ti přeji,musí to být krásné!
    Jo a fotky se ti dneska moc povedly :-)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. paci sa mi ako si vyberas ulicky v obchodoch
    inac krasne pancuchy

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásný, moc vám to přeju! :)

    OdpovědětVymazat
  8. :) je hezké mít někoho na koho se vždycky můžeš těšit a s čímkoliv obrátit.
    mimochodem! jsi kočka :)

    OdpovědětVymazat
  9. S priateľom sa vidíme len cez víkendy, ktoré celé trávime u neho. Zdieľam presne tvoje pocity. Nie je nič krajšie ako sa po dlhých nudných školských dňoch môžem byť opäť s ním :))

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní9/11/12 14:04

    Takovou lasku ti moc preju :-)

    PS: priste se radsi vyfot nekde venku, v oddeleni drogerie mi to prijde takove zvlastni :-))

    Monika

    OdpovědětVymazat
  11. moc ti to přeji ceady:).hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  12. Mluvíš mi z duše Ceady...mít někoho takového po svém boku je to nejlepší na světě! Dřív jsem si to nemyslela, ale těď vim že to tak je...Moc ti to přeju! ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezky napsané :). Jinak koukam tentokrát si zvolila jinou uličku :D

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní9/11/12 18:02

    krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ceady koukám, že sis nějak hodně oblíbila supermarkety! :D zajímavé fotky ... to by mě nenapadlo se tam fotit - originální místo na focení :))))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní9/11/12 21:23

    Krásné, upřímné, držím ti palce, ať jsi stále šťastná a zamilovaná :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tiež to tak mám, sladké dva roky. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nejlepší pocit být doma... po 14 dnech ;) Už jsem od pondělí mluvila o tom, jak v pátek pojedu domů... :) Takže Ti rozumím.

    OdpovědětVymazat
  19. V Ploskovicích jezdí tramvaje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Ploskovicích je obchoďák? O_o

      Vymazat
    2. Tenhle clanek je divnej, skoro bych rekl zbytecnej. Jmenuje se OUTFIT: Zase doma. Z outfitu vidime jen cerny monolit. Ani jsi nevypsala, co vlastne mas na sobe, coz se obvykle u outfitovych clanku dela, a z domova neni ani jedna fotka - 3 z obchodaku a 1 z Prahy... Kvantita u tebe opet prevladla nad kvalitou :-/

      Vymazat
  20. všimla jsem si, že často máš fotky z Intersparu, nakupuješ tam ráda? =[}

    OdpovědětVymazat
  21. ceady já vím, že si myslíš že fotit se takhle v obchodě je originální, ale věř mi, není... ! změň radši prostředí :) nevím jestli se mám spíš dívat na tebe nebo na ty držáky na metle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní,
      kdybys četl pozorně, tak už jsem Ti psala, že fotím v obchodě, protože je brzy tma a ve tmě se fotit nechci.
      Ale náhodou je zajímavé zjistit, že Tě fotka zajímá, lepší když nevíš na co koukat dříve :D.

      Vymazat
    2. Zajímali mě spíš ty držáky na metle.

      Vymazat
  22. Jéé ceady příště se vyfoť někde u cukrovinek, nebo u nějakých roztomilých veciček do bytu. To bude vypadat hezky, už teď to vidím! :-)

    OdpovědětVymazat
  23. to je prima,že máš ten pocit, :) taky už to tak mám :D strašně si vážím svého přítele,protože je hodně málo použitelných chlapů, je pro mě nejlepší kamarád a partner a těžko bych hledala lepšího nebo aspoň stejného co mám teď :) jen by mě zajímalo jestli o mě smýšlí podobně jako já o něm :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) No tak přesně to samé by zajímalo i mě :D.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©