čtvrtek

RANDOM 8/11/2012


FOTOGRAFIE POSLEDNÍCH DNÍ :).
Dnes mám ještě před sebou chystání prezentace na zítřek. Jsem tak rozklepaná, že ani nevím, co budu před třídou říkat. Chtělo by to navíc naučit se řeč zpaměti, ať něco neopomenu. Jenže hlavně něco vymyslet. Raději bych snad točila video, a to už je co říct, protože nervozní jsem jak z prezentace na blogu, tak z té ve škole. Držte mi palce, ať se mi neklepe hlas a nejsem rudá. Protože takhle to mám vždycky, tudíž polovinu textu ze samé nervozity nakonec vypustím nebo zapomenu a srdce mi buší ještě půl hodiny poté, co si sednu zpátky na své místo :D.
A málem bych zapomněla zmínit, že přispívám jednou měsíčně s článkem na Blogerky.cz. :)

Máte radu na to, jak se vypořádat s nervozitou?
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Jé kebab bych si dala! :D A ten pán za tebou na tý fotce! :D Máš tam zajímavý outfit chtěla bych ho vidět celý! :) Určitě to zvládneš a bude to v pohodě! :) Tak to nevím čeká mě maturita a ani nevím jak budu vyvádět. :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní8/11/12 17:49

    nemyslis ze by bylo lepsi fotit outfity nekde jinde nez ve supermarketech u dzusu nebo vlozek? :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to držím palce, já taky nesnášim mluvit před lidma, ale je fakt, že v životě se bez toho člověk neobejde. Prpoti nervozitě holt pomůže jen tréning

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to držím palce!Určitě to zvládneš:)) Také bych nějakou menší radu uvítala, i mně to někdy dělá problémy:/

    OdpovědětVymazat
  5. Hele mě pomáhá toto: Když se chystáš na něco svého, moc neřešíš to, jak to maj nachystaný druzí, ne? Ber to tak, že ty děcka jsou na tom úplně stejně jako ty.. Taky si myslí, že se každej zaměří na to jejich.. Přitom se každej stará hlavně o to svoje :D If you know what I mean.. :D

    OdpovědětVymazat
  6. to zvládneš, musíš! a to poslední vypadá mňamózně!

    OdpovědětVymazat
  7. ja jsem taky pro supermarket, ceady. nenech se vytocit :)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš moc krásnou tu zelenou věc :D Co to je? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já to mám taky tak, ale nás je zatím ve třídě málo, takže to není tak hrozné. :) Fotky jsou hezké a musím říct, že si často vařím tvoje recepty. Posledně jsem si udělala podle tebe těstoviny a i chuť na palačinky mě přepadla :D :))

    OdpovědětVymazat
  10. ty těstoviny vypadají hodně chutně :)
    sluší ti, vypadáš sympaticky !

    OdpovědětVymazat
  11. s nervozitou se potýká úplně každý včetně těch největších suverénů (a ti většinou úplně nejvíc, proto řvou a hovadsky se vozí po lidech), takže není vůbec za co se stydět :) taky jsem s tím hrozně bojovala, přesně jak říkáš; rozklepaný hlas, zpocené dlaně, bušící srdce bylo slyšet celou učebnou, zapomněla jsem text a potom se ještě jako třešnička na dortu rozbrečela o přestávce na záchodech :D snažila jsem se to řešit a vypořádat se s tím, protože v každodenním životě je dost nepraktické se stydět (nedělám si srandu, bohužel) jít si zaplatit džus nebo se zeptat na cestu. hodně mi pomohlo, jakkoliv divně to zní, mluvit, mluvit, mluvit. sama k sobě, k plyšákům, k mladším sourozencům, k domácím mazlíčkům, ke komukoliv, ale mluvit, hledat slova a snažit se být plynulá. mluvit na sebe do zrcadla, vyprávět kaktusu prezentaci na anatomii bezobratlých. proč ne, hlavně mluvit. taky se mi osvědčilo udělat si osnovu, nějak hezky si ji přizdobit (v mém případě většinou nějakými titěrnými obrázky) a naučit se ji, prostě pokračovat šestkou když ti vypadne pětka. absolutně, totálně, naprosto a neuvěřitelně ignorovat jakékoliv negativní reakce (většinou nejsou žádné, ale i tak), nenechat se vykolejit, nikdy. a věc, která mi nejvíce pomáhá nejen při strachu z mluvení a vůbec mojí sociální antipatii, ale vlastně celý život, je si říct "a co se může stát nejhoršího?" někdo se bude smát tomu že jsem červená jako rajčátko? dostanu B, protože jsem se přeřekla? přeskočí mi hlas, budu se nervozitou potit, budou se mi klepat kolena? no a co. budu to mít za sebou a budu a sebe pyšná :) (taky se mi při prezentaci ze zoologie nedopatřením stalo, že jsem místo pardál obláčkový řekla prdel obláčkový a nic zvláštního se nestalo, až na to že všichni ostatní dávali do konce pozor :D)
    moc ti držím palce ať to zvládneš, věřím že ten strach překonáš a omlouvám se za tak mega dlouhý komentář, haha. tfuj tfuj tfuj! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi napsala přímo úžasně, myslím, že to Ceady hodně pomohlo :) Ovšem prdel obláčkový mě dostal neskutečně, chlámu se tady jak debil za monitorem :DDD

      Vymazat
    2. dodneška mi to profesor připomíná a když dokončím prezentaci bez přeřeku, tak následuje jeho "kolegyně, dnes nás ničím nepobavíte?" :D ale prdel obláčkový je jenom jeden :D

      Vymazat
  12. Já jsem na tom s nervozitou podobně :( Super outfit na 4. fotce ;)

    OdpovědětVymazat
  13. jooo jsem šťastná, že mám to prezentování před šedesáti lidmi za sebou! :D co bych Ti poradila? snad jen.. neuč se nic zpaměti (stejně to pak zapomeneš), nepřemýšlej o tom (dnes si pusť nějaký film a zítra před onou přednáškou se snaž být co nejvíce s kámoši) a hlavně si neříkej, jak budeš strašná! no každopádně já se klepala jako ratlík, ten mikrofon jsem málem rozmáčkla a to jsem dost sebevědomý člověk :D

    OdpovědětVymazat
  14. jéé moc pěknej random!

    OdpovědětVymazat
  15. No největší capina je, představit si posluchače ve spodním prádle :D Protože to jednoduše nejde...Já se vždy snažila hodit do pohody, soustředila jsem se na přirozený výraz a občas se podívala na ty, kteří mě poslouchali a tvářili se přívětivě ...

    OdpovědětVymazat
  16. Super fotky!:) Jinak já jsem nervozní snad ještě víc než ty! Vážně nemám ráda mluvení takhle před lidmi! Vůbec to nezvládám a přesně, jako ty jsem rozklepaná a rudá a je to šílený trauma pro mě!:-D Ale neboj, to zvládneš!:) Vždy to trvá jen chvilku! Stačí přežít pět minut a máš to za sebou!:) Určitě to zvládneš a tak hrozný, jak si myslíš to určitě nebude! Zítra touhle dobou už to budeš mít za sebou a uvidíš, že to nakonec nebylo tak hrozné!:) Držím palce!:)

    OdpovědětVymazat
  17. u mňa nervozita postupne mizne s vekom a tiež so skúsenosťami. ešte na strednej som mala stres pred každou prezentáciou pred triedou, najhoršie bolo, že keď som sa bála, estíhala som dýchať a tým pádom som nevedela ani rozprávať. ale v maturitnom ročníku som si povedala, že dosť a začala som si pobyt pred tabuľou to užívať. vždy som sa dôkladne pripravila a snažila som sa dodržiavať také tie zásady ako vystretý chrbát, plynulé tempo reči, očný kontakt s publikom.... ono sa to naozaj dá, stačí to len skúsiť :)
    veľa šťastia! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Práve som vyhladla :D
    Držím prsty, aby to dobre dopadlo! S nervozitou je to ťažké. Ja som vždy bola veľmi nervózna, keď som mala hovoriť pred väčším množstvom ľudí, hlavne keď som ich nepoznala. Ale bez toho sa bohužiaľ človek neobíde a nejak som si na to po čase privykla. Snažila som sa nemyslieť na tých ľudí, ale na seba. Chcela som ukázať čo vo mne je, ako som sa pripravila a sústrediť sa na informácie, ktoré som chcela ostatným predstaviť. Vtedy mi tá nervozita dá pokoj :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem taky stále rudá..tak jsem se to rozhodla řešit tím, že jsem celý den ve svetru a když přijdu na řadu s prezentací, tak ho sundám, aby mi byla zima a já nemohla zrudnout. Samozřejmě se klepu zimou a jakmile vyjdu před třídu tak stejně cejtím, jak mi začíná být vedro, ale už se nerudnu tolik :D.

    OdpovědětVymazat
  20. První fotka vpravo :) Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©