čtvrtek

ŘASENKA Haute & Naughty Lash od M.A.C.


Uvažovala jsem, že bych si nechala udělat umělé řasy, protože ty své mám krátké, nepříliš husté, takže se mi u 90% řasenek těch pár chlupů slepí :D. A je po parádě. Jenže kdybych si nechala od kamarádky udělat řasy, nemohla bych jako divá recenzovat řasenky na blogu. A tak jsem tedy od nápadu upustila a šla pátrat po řasenkách.
Pro dnešní den mám tady recenzi na řasenku od M.A.C.. Pro většinu z Vás je M.A.C. jednou z nejlepších dekorativních kosmetik, na které nedáte dopustit. Je tomu ale opravdu tak i v případě této řasenky?


(OTŘENÝ KARTÁČEK)

Dnes bych Vám představila řasenku od M.A.C., která stejně tak jako řada jiných značek vytvořila řasenku dva v jednom. Tento typ řasenky je zajímavý právě v tom, že záleží na Vás jaké řasy budete mít, jestli budou plné objemu nebo naopak pouze přirozené.
Pro představu mám tady foto otřeného kartáčku s výsledkem, jak by vypadaly řasy, kdybyste na oko aplikovali jen barvu pomocí otřeného kartáčku. Není na tom nic extrémně zajímavého, ale jelikož mám od přírody zrzavé řasy, jsem zastánce i jemnějšího zvýraznění řas.


(HUSTÝ NEOTŘENÝ KARTÁČEK)

Na oku výše je použitý jen hustý neotřený kartáček, který nakonec řasy takhle slepí. :(
Nevím, o čem bych se v tomto článku mohla rozepsat, protože vím, že fotografie řeknou své a není třeba mnoha slov, protože si každý uděláte o řasence svůj obrázek. Co se výsledného efektu týče, mohu říct, že jsem s ním opravdu spokojená, i když je znát, že konečky řas jsou slepené. Jak už jsem psala, řasy mám opravdu jemné a není jich mnoho, o to těžší je najít onu dokonalou řasenku. A tato už k ní má blízko.
A tak i když má kamarádka tvrdí, že řasenky od M.A.C. by si už víckrát nekoupila, tahle není vůbec špatná.

A JAK NA SPRÁVNÝ VÝSLEDEK?
Řasy si nejprve zvýrazněte otřeným kartáčkem. Barvu nechte chvilku zaschnout a poté aplikujte barvu pomocí hustého neotřeného kartáčku, který řasy vytočí a dodá jim objem.



SHRNUTÍ / HOCENODENÍ

PLUSY:
1) záleží na Vás jaké chcete mít řasy
2) zajímavý obal
3) i z mých řas, které jsou jemné a není jich moc, dokáže vyčarovat objem

MÍNUSY
1) při více vrstvách slepuje
2) jiné značky mají stejné řasenky 2v1 za mnohem přijatelnější cenu

CENA: 550korun


8/10 (osm bodů z deseti možných)

I přesto, že jsem řasence dala osm bodů z deseti, bych chtěla říct, že i levnější řasenky se stejným principem 2v1 se této určitě hravě vyrovnají. Měla jsem stejný typ řasenky od essence a taky nebyla k zahození. :)
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Mne sa veľmi páči ten výsledok, kde si použila len tú prvú vrstvu a riasy vyzerajú prirodzene :) Ale určite sú dobré riasenky, ktoré sa dajú zohnať aj lacnejšie :)

    OdpovědětVymazat
  2. skôr by som povedala, že vytvára efekt mokrých rias :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zajímavý poznatek :). Něco na tom bude.

      Vymazat
  3. Tiež si myslím že su aj lacnejšie varianty, ktoré sa vyrovnaju tejto..ale tak M.A.C je M.A.C :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypada celkem fajn... mas s ni pekne rasy :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ani som nevedela že MAC robí špirály -_- Ale efekt je celkom pekný :))
    tipsbybibs.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. mě se ty řasenky 2v1 vždycky hrozně líbí! ale nikdy jsem se nedokopala k tomu, nějakou takovou pořídit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli se ta od essence dá ještě sehnat, ale věřím, že s ní docílíš téměř totožného efektu a hlavně to bude za pár korun :).

      Vymazat
  7. jů...ta má hezkej obal :)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní1/11/12 19:36

    tak umělé řasy určitě ne, je to velmi nepřirozené (a i kdyby to vypadlo přirozeně, prostě to není tvoje:))

    OdpovědětVymazat
  9. Nevim mno, nejsem expert na kosmetiku, ale za ty prachy bych do ní určitě nešla.
    Podle mě nezáleží tak moc na řasence, jako spíš na tom jaké má člověk řasy..
    Když má někdo řas opravdu málo tak nepomůže nic. Možná jen prodloužení a zhuštění řas někde v salonu..

    Ale jinak se mi velmi líbí obal. :)

    Tínka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©