čtvrtek

RECENZE plus VIDEO: makeup Daniel Sandler



Dnes mám tady pro Vás další video PRODUKT V AKCI, ve kterém bych Vám ráda představila makeup zakoupený z eshopu bestmakeup.cz
Poctivě jsem se celý víkend ládovala kyselými pomeranči, abych měla akné. :D Sice to nebylo v plánu, ale zase ideální proto, abyste zjistili, zdali makeup kryje. Takže tohle video je důkazem toho, že má pleť není vůbec dokonalá, ale k pláči, zvláště po kyselém se takhle osypu, chjo. A jak akné zakryje makeup a korektor v jednom? To se dozvíte na videu.

Co se krytí makeupu týče, je spíše nižší až střední, proto je k makeupu přiložen v horní části korektor, který zakryje zarudnutí. S makeupem jsem v zásadě spokojená, nejsem-li takto osypaná. Když mám takhle ošklivou pleť jako na videu, potřebuji mnohem lepší makeup a hlavně potřebuji korektor, který vyrovná pleť a co nejvíce zamaskuje výstupky.
Co se odstínu týče, tak mi sedí jako ulitý. Mám hodně světlou pleť, je tedy pro mě opravdu těžké najít správný odstín a právě v tomto případě jsem se trefila :).
Jinak je ideální použít pod makeup pleťový krém, pokud Vás trápí sušší pleť stejně tak jako mě. Na video jsem podkladový krém bohužel nepoužila, pouze hydratační. Proto se chci za chybu omluvit, protože pleť je při nedostatečném množství podkladové báze sušší a makeup pak může dělat "žmolky". :)

Nevím, co bych ještě dodala. Na závěr bych řekla, že se jedná o lehčí makeup, který je v zásadě přirozený, nezatěžuje pleť, rozzáří a cenově bude pro mnohé studenty nedostupné, protože CENA PRODUKTU je 896korun


HODNOCENÍ: 6,5/10 tedy LEPŠÍ PRŮMĚR :)


Máte zkušenost s kosmetikou Daniel Sandler?
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Mě přijde že dělá šupinky, to bude asi tou suší pleťí že:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. :) Bez podkladového krému se hold neobejdu :).

      Vymazat
  2. Přesně jak píšeš, bez krému ani ránu, ale chápu, že když produkt v akci, tak používáš jen ten, abys ukázala jak reaguje s tvou pletí.
    Jinak moc pěkné video, líbí se mi to sestříhaní i ta rychlost

    OdpovědětVymazat
  3. video je super:-)
    http://fashionorlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám pocit že spíš zvýrazní nedokonalosti :) možná to bude typem pleti, ale musím říct že tento make-up mě nějak nenadchl.. ale už se těším na další recenze :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle video bylo moc povedené, je pěkné vidět, jak produkt funguje v praxi, to je vážně dobrý nápad a je to lepší než psané recenze. Nevím, proč jsem si ale pořád myslela, že je to ten make-up od Dermacolu, ten má úplně stejné balení a až pak jsem si přečetla tu cenu, tak jsem si říkala...sakra to je nějaký divný a přečetla jsem si to už pořádně :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Páni! Tomu říkám oddanost k testování :D, "zničit si kvůli nám pleť".

    OdpovědětVymazat
  7. Kdyz uz delas na nejaky produkt recenzi, tak ho pouzij tak, jak se opravdu ma, tudiz pod nej pouzij krem a nejlepe i bazi.
    Pokud se ma pouzit podkladovy krem a ty ho nepouzijes, tezko muzes hodnotit vysledek.
    Nebot bez podkladoveho kremu se kazdy make up spatne nanasi a pak dela hrbolky
    a zduraznuje nedokonalosti.
    Tak tady nemudruj nesmysly!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám na pleti jen hydratační krém, bohužel ne podkladový. Proto jsem to do článku uvedla.

      Vymazat
    2. The Blonde Creature - Tak zjevně jak komu, jelikož já pod make up ŽÁDNÝ podkladový krém, ani jakýkoliv jiný krém nedávám a nemám s tím žádný problém...make up se nanáší v pohodě a nedělá žádné hrbolky. A jestli Tobě ano, tak Tě dost lituji.

      Vymazat
    3. Nevím proč ji lituješ, já tedy ne,dělá jedině dobře. Makeup nepatří přímo na pleť, ale na krém, případně i bázi, pokud to pleť vyžaduje. Pokud každý den používá krém, tak ona bude mít ve 40ti pleť nádhernou, ten kdo si patlá makeup jak chce, tak jen horko těžko.

      Vymazat
  8. Přemýšlela jsem o takovémhle make-upu od Dermacol. Ale stejně jsem zvolila ten klasický.
    Měla bych na tebe dotazy.

    1) Jak dokážeš ty pupínky "nenípat"?? :-D Já mám akné a příšerný zlozvyk! - nedokážu se dívat, jak je moje pleť samý hrbolek, takže "mačkám". Potom se mi udělá strup, který se špatně hojí a já můžu akorát tak brečet nad zrcadlem... Snažím se toho zbavit, no.

    2) Jaký podkladový krém používáš pod make-up? Aby ti srovnal povrch pleti a nedělal šupinky. Já jsem na takový krém ještě nenarazila. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj
      s Dermacol makeupy nemám bohužel zkušenosti.

      No mně se spíše vytvořila krupička a jen si nemysli, já když už mám pupínek tak ho rozryju natolik, že mám taky strupy :D.

      Na video jsem podkladovou bázi nepoužila. ALe když mám krémy, které takto vysušují, tak používat bázi pod makeup od M.A.C, která má prozářit. Teď si nevzpomenu název. Jsem doma u maminky a krém mám v Praze na bytě.
      A nebo ideálním podkladovým krémem je od Biodermy Hydrabio Sérum, naprosto bezkonkurenční :), má gelovou strukturu a po šupinkách není stopa :).

      Vymazat
  9. Má úplně stejné balení jako make-up od Dermacolu Caviar. Teď kdo to od koho okopíroval :D

    OdpovědětVymazat
  10. Video je mooc pěkné udělané.
    Jen cena se mi pro studenty opravdu moc dobrá nezdá
    Já sama pracuji a tak vysokou částku by za makeup nedala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem produkt dostala ke zrecenzování zdarma. Takže bych si jej za tu cenu jako student nemohla dovolit. :)

      Vymazat
  11. Špatná pleť? Kde?? :-) Ono jako s vystouplými pupínky nic neuděláš a když je to jen takováhle krupička... Horší by byla červená zanícená boule přes půl tváře. Kryje docela dost a tak mi přijde spíš hodně maskovitý, což, protože na pleti nemáš žádné barevné nerovnosti, ale vystouplé pupínky, je spíš kontraproduktivní (na něco, co už takhle vystupuje přidat další vrstvu).

    OdpovědětVymazat
  12. Ta recenze je super. O tom makeupu pouvažuji.
    A já třeba makeupy používat jen s hydratačním krémem bez báze, takže na tom nevidím nic divného.

    OdpovědětVymazat
  13. Koukala jsem se na recenze v zahraničí a většina byla velmi kladná, tak do něj taky asi půjdu, ale do tmavšího.
    A kopírování bych řekla, že spíš s La Prairie, nevim jestli jim v Anglii něco říká náš Dermacol :-D
    http://www.laprairie.com/lp/cat/en_uk/colour/CellularTreatmentFoundationAndConcealer/face.html

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky, pěkné video :-). Mě se naopak líbí jak mluvíš spisovně, je to hezké a mě to u tebe příjde přirozené. Jinak s rozšířenými póry mám problémy i já :-(. Určitě vyzkouším vzoreček, ale do plného balení bych asi nešla je to moc peněz.
    Jo a líbí se mi jaký máš hezký sněhurkovský tón pleti a k tomu ty tvé zrzavé vlasy wow :-)
    andrejkaamy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jestli ty máš v tomhle videu špatnou pleť, tak nechci ani vědět, jakou pleť mám já! :D Tohle bych určitě na moje standardy považovala za skvělý "skin day", i když je pravda, že tvoje pleť bývá absolutně bez chybičky. ZÁVIDÍM.:) Jinak se mi strašně líbí recenze doplněné videii.:) Jana *abych nebyla úplně anonymní ;D*

    OdpovědětVymazat
  16. Je dobře, že točíš i video, kde tvoje pleť není zrovna dokonalost sama. TO CE CENÍ!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©