sobota

RECEPT: Když nejsou peníze, palačinky to jistí


Miluji jídlo, jsem jídlem přímo posedlá... A tak tady mám fotky ze včerejších palačinkových hodů. Aneb můžete vidět, jak si jím v Praze :D. Marmeláda od maminky, vajíčka od přítelových slepic a mouka dovezená před měsícem z domu. Když je nejhůř a dojdou peníze, tak to tahle kalorická bomba to jistí :). A navíc je to jedno z nejjednodušších jídel.
Fotky jsou zrovna ze čtvrtečního večera a nebojte, tohle všechno jsem nespořádala sama, pomohli mi s tím spolubydlící. Já jsem měla jen 2palačinky :D
.
NA RECEPT BUDETE POTŘEBOVAT:
200g hladké mouky, špetka soli, 400ml mléka a 2vejce

POSTUP:
1) Všechny ingredience smícháme v míse. Měla by nám vzniknout hustá směs.
2) Jakmile se nám na pánvi rozehřeje olej, můžeme se pustit do palačinek
Na jednu palačinku vystačí jedna menší naběračka husté směsi. Palačinky smažíme z obou stran.
3) Poté už zbývá jen namazat palačinky jemně marmeládou, zavinout a pustit se do konzumace :P. 

P.S.: Tento článek ani neměl být o receptu, protože vím, že recept na palačinky zná každý. Já je dělala už jako malá s babičkou a od té doby si je dělávám. Ale tenhle blog je o mně a chtěla jsem Vám ukázat další chudé jídlo studentů :).
SHARE THIS POST

62 komentářů:

  1. V takýchto prípadoch sú mojou alternatívou špagety :D

    OdpovědětVymazat
  2. ja mela taky vcera palacinku:)))
    s nutellou a marmeladou, mnam:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. Inu taky bych si mohla v Praze splácat něco jiného než těstoviny :D

    OdpovědětVymazat
  4. neříkej, že si je všechny snědla sama :D !!

    OdpovědětVymazat
  5. miluju palačinky! nejlépe s nutellou :D ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Super recept, takhle na kolejích, když dojdou peníze se hodí a palačinky miluju! :)

    OdpovědětVymazat
  7. V 19 letech být nadšená z receptu na palačinky... Nevím no :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Palačinky umím od mala. Jen se mě tady někdo ptal, co takhle jím, když tvrdím, že nemám na jídlo moc peněz. Takže proto.
      Ale vlastně proč se ospravedlňovat, že mám ráda palačinky?

      Vymazat
    2. Anonymní3/11/12 14:54

      Nejdřív sebekritika, potom kritika ;)

      A ty se, Ceady, drž a nenech se odradit závistivci :))

      Vymazat
    3. Anonymní3/11/12 18:17

      To se jako dneska odsuzuje ten, kdo má rád palačinky? Tak to je ubohý :)

      Vymazat
  8. Anonymní3/11/12 09:51

    ^^ach..palačinky sou prostě srdeční-můžu je na sladko na slano kynutý lívancovitý tenký křupavý nakypřený apod...moc se ti povedly,)

    OdpovědětVymazat
  9. mňám! je mi to celkem trapné, ale neumím udělat krásné tenké palačinky:D ale určitě to znovu zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  10. Postup je opravdu jednoduchý :D Palačinky prostě nejlépe osladí život. :)

    OdpovědětVymazat
  11. dobře, už vim, co si dnes udělám k snídani! MILUJU PALAČINKY :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Já palačinky vůbec nejím, ale nedávno jsem je dělala se ségrou a začli mi chutnat:D

    OdpovědětVymazat
  13. palačinky ňam ňam,taky je miluju (plněné tvarohem s domácí marmeládou a a polité nahoře čokoládou a navrh šlehačku)

    OdpovědětVymazat
  14. Mňam, musím si je udělat :D!

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní3/11/12 11:34

    Miluju palačinky, děkuju za tip na večeři:) Martina

    OdpovědětVymazat
  16. palačinky jsou zrovna měla před pár dny! miluju je! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Práve si mi spravila chuť na palacinky. :)
    Ja do cesta dávam aj cukor, neviem ako ty, možno si len zabudla dopísať :). Tiež doň pridám asi 1dcl oleja a trochu menej mlieka; takže na panvicu už olej nemusím dávať (teda ak je teflónová) a tak je aj umývanie ľahšie. Dúfam, že som pomohla :)

    OdpovědětVymazat
  18. mňam! :D jedno z mých nejoblíbenějších jídel! :D :D :) taky jsem strašnej žrout :D

    OdpovědětVymazat
  19. Promin Ceady, ale obycejnym receptem na palacinky, ktery vsichni zname, urcite neohromis. Tvuj blog ma spoustu ctenaru, stezujes si na jejich nezajem, mozna by bylo lepsi trosku vic svoje clanky promyslet. Jinak k tobe chodim koukat rada, aby sis to nevykladala uplne zle a prispevek vubec uverejnila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On ten článek původně o receptu být neměl, ale tak proč ho pod to nenapsat. :)
      Jen mě v předposledním článku žádalo dost lidí o fotky ze života, co jím, co dělám, články o Praze a o škole. Proto tento článek :).

      Vymazat
  20. miluju palačinky !!!! Ale dost jsem se vyděsial kdy jsem viděla nápis horčice na tý sklenici se zavařeninou :D

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní3/11/12 12:40

    Výborný nápad! :) Tvou posedlost jídlem naprosto chápu, jsem na tom totiž úplně stejně. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že v tom nejsem sama :).

      Vymazat
  22. Jé Evi vůbec není na škodu, když jsem někdy dáš takto jednoduchý recept. Z palačinek budu nadšená i v padesáti :)

    OdpovědětVymazat
  23. my davame este trosku sody bikarbony :) Lubim robit palacinky :)

    OdpovědětVymazat
  24. mňam :D jsou vynikající, ale já palačinky moc nedělám, protože sním vždycky dvě a pak už nemůžu :D

    OdpovědětVymazat
  25. Já místo palačinek jedině lívance! Hlavně s javorovym sirupem :)

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní3/11/12 15:33

    na kolik je to palačinek? Mirka asi si večer udělám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyjde to na takových 10-12 kousků :). Zrovna jsem to nepočítala :).

      Vymazat
  27. jono, ty to vždycky jistí. nejlepší jsou ze špadlové mouky, yummy, yummy :)

    OdpovědětVymazat
  28. tohle je jídlo chudých? :D my ho máme jen když je nějaký svátek! :D teda je fakt, že je to levné, ale dělat palačinky je přece jen dost pracné, není to jednoduchá večeře jako zapečené toasty nebo chleba se sýrem šunkou lučinou a zeleninou že. tudíž se u nás do toho nikomu nechce a palačinky si děláme jednou do půlroka. no, ale ten jeden talíř bych s klidem snědla i sama, jsem na palačinky uchyl :D takže já bych se s žádnými spolubydlícími s takovýmto množstvím dělit nemohla :D jsou sice syté, ale co se palačinek týče, chutnají mi tak, že se přemáhám abych jich snědla ještě více, přestože už nemohu.

    OdpovědětVymazat
  29. Jů dobrou chuť! U nás taky jedou placky, ale pro změnu bramboráčky. :))

    OdpovědětVymazat
  30. mmmmn...hned bych si dala, neměla jsem palačinky už takovou dobu :)

    OdpovědětVymazat
  31. Kdo má rád jídlo ruku nahoru! Jááá! :D Palačinky teda moc často mít nemusím (já jsem spíš na slané), ale jednou za čas když to na mě přijde... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je nejídávám denně :D, taky spíše výjimečně :).

      Vymazat
  32. Anonymní3/11/12 20:21

    Mňam,mňam :)Najradšej ich mám s nutelou.Juuuj,normálne som na palacinky dostala chuť,možno ich zajtra spravím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o nutele mi ani nemluv :D. Tu miluju.

      Vymazat
  33. hm...Ceady... :) troška závisť tie palacinky :) párkrát som z nich vracala celú noc a odvtedy ich nemôžem ani cítiť :( milovala som tie s marhuľovým džemom :P

    OdpovědětVymazat
  34. Já palačinky miluju jak na sladko tak i naslano...třeba se špenátem, mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  35. Palačinky jsou vždy taková jistota. Já přidávám ještě rum a skořici. A nebo místo části mléka přidám smetanu ke šlehání. Má to výrazně jinou chuť, tady mi to tak připadne. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tedy, děkuju moc za radu. Určitě vyzkouším :).

      Vymazat
  36. Palačinky miluju, v týdnu se na ně chystám. :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ja palacinky vubec jako chude jidlo nepovazuju!bude to asi tim,ze je miluji!:)

    OdpovědětVymazat
  38. na sladká jídla moc nejsem, ale čas od času mě popadne hrozná chuť na palačinky. je to opravdu rychlé a mňam jídlo :) člověk si musí občas ten život osladit :P miluju je s javorovým sirupem.

    OdpovědětVymazat
  39. mňam mňam! miluju palačinky :P

    OdpovědětVymazat
  40. Palačinky jsou úžasná a chutná věc. Sice na sladká jídla moc nejsem, ale jednou za čas si je opravdu ráda dám, a pěkně si to užiju, že se až nemůžu unést. :D
    Jen nechápu, proč tak pořád řešíš ty peníze, když máš snad tunu drahé kosmetiky, kterou si většina smrtelnic nemůže příliš často dovolit. Ale možná je to jen můj dojem a všechny ty tuny rtěnek, laků a makeupů dostáváš od sponzorů. neumím to posoudit jako čtenář. :]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj mnoho produktů mám opravdu od sponzorů. A když si chci ušetřit na oblečení a nějakou tu kosmetiku za vlastní peníze, tak se musím omezovat právě na jídle :).
      Jinak se snažím do recenzí psát, jestli se jedná o produkty od sponzora nebo ne. :)

      Vymazat
  41. Sdílím tvoji posedlost jídlem :-D Kamarádky se mi pořád smějí, že kam prý to jídlo dávám, ale když já tak ráda jím :-D Měli jsme u nás palačinkárnu, kde dělali sladké i slané palačinky. Škoda, že ji zavřeli, teď tu máme spousta kebabů (taky nejsou na škodu, ale to sladké mi tu jednoduše chybí).

    OdpovědětVymazat
  42. ách! já mám na ně teď takovou chuť :D

    OdpovědětVymazat
  43. to ses teda moc nenajedla ze dvou palačinek! :-D

    OdpovědětVymazat
  44. Taky miluju palačinky! A taky je často dělám. Nejlepší jsou s boruvkovým kompotem a šlehačkou! nami nami!!!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©