úterý

TESTUJI a srovnávám: ODLIČOVACÍ MLÉKA A VODY


Dlouho jsem přemýšlela, jestli má cenu pouštět se do srovnávání několika značek zároveň. Váhala jsem nad tím právě proto, že produkty většinou nepoužívám zároveň, ale jeden po druhém, a tak není jednoduché porovnat a 100% vystihnout své pocity z jednotlivých produktů, protože ty, které používám nyní mám v živé paměti, zatímco o těch, které jsem používala před půl rokem, Vám už toho moc nepovím. Přesto se pokusím produkty srovnat a napsat ke každému v čem mi vyhovoval, zdali byl ideální na odličování očí nebo na odličování makeupu, případně...jestli byl produkt ideální na odlíčení pleti i očí. Na závěr bych asi řekla, který produkt mi vyhovoval ze všech nejvíce.

1) Vichy micelární voda (CENA: 258korun)
Tato voda je vhodná jak k odlíčení makeupu, tak očí. Oči jsem při odlíčení NEměla podrážděné. Řekla bych, že to bude jeden z těch top produktů k odlíčení na trhu. Nevím, co dodat. Snad jen to, že příjemně voní :). Tahle micelárka je 3v1.

2) Clinique odličovač očí (CENA: 520korun)
S Clinique odličovačem jsem byla v zásadě spokojená. Je tedy určen pouze na oči, ne na odličování makeupu, a oči odlíčí naprosto dokonale, bez toho aby byly zarudlé. Ale stále bych neřekla, že by to byl za tu cenu top na trhu, protože ona cena se právě mezi těmi "topovými" pohybuje.
Je mastného charakteru, takže věřím, že nebude úplně každému vyhovovat. Ale za to odlíčí o voděodolnou řasenku. Jen mám pocit, že díky olejovým odličovadlům mám rozšířené póry v oblasti nosu a tváří :D.
Takže je to dobrý odličovač, ale není to můj oblíbenec. Doporučuji požádat si v Clinique o tester a vyzkoušet si ho doma.

3) Bioderma micelární voda (CENA: 399korun)
Další micelární voda, asi nejznámější a mezi čtenáři i mými kamarádkami nejpoužívanější. Voda je stejná tak jako ta od Vichy. Dokonce bych řekla, že se mi s ní odličuje lépe nežli s vodou od Vichy, i voděodolný makeup a oči jsou nepodrážděné, ani pleť není začervenalá. Možná je to ale tím, že micelární voda od Biodermy je určena pro citlivou pleť, zatímco ta od Vichy je určena po suchou pleť. Také si myslím, že mě i hodně ovlivňuje balení, kdy má Bioderma bezkonkurenční obal, který zaujme na první pohled.
Co jsem četla diskuze, tak se hodně lidí pře, který z produktů je jim příjemnější, zdali micelárka od Vichy nebo od Biodermy. Ale když už, tak bych řekla, že jsou oba produkty k nezaplacení. :) Oba dva jsou vlastně top na trhu, které jsem měla možnost používat.
Naopak nedoporučuji dětskou micelární vodu ABC od Biodermy, která je sice cenově výhodnější, ale neodlíčí tak dobře a pleť mi hodně vysušovala.


CO MI NA OČÍCH NESEDĚLO?
Na očích mi většinou neseděla odličovací mléka, oči jsem měla vždy zarudlé a to i když jsem měla víčka pevně zavřená.
Co se konkrétní značky týče, tak mi nevyhovoval Garnier odličovadlo na oči. Odličovadlo nebylo krémové, ale "vodové" a i když mělo sloužit i k odlíčení voděodolné řasenky, tak jsem oči musela doslova drhnout. :( Takže značku Garnier Vám nedoporučuji, ani odličovací mléko, které mi sice hezky vonělo, ale bohužel také moc neposloužilo.

CO MI NESEDĚLO NA PLETI?
Musím říct, že i když mám citlivější pleť, tak jsem neměla problém ani s jedním z těchto produktů určeným k odlíčení makeupu. Přesto bych řekla, že nejdéle používám micelární vody od Biodermy a od Vichy a vždy se k oběma produktům s radostí vracím :). Poté mám novinku od Douglas, která mě také moc mile překvapila, takže jí pomalu ale jistě přicházím na chuť. Nikdy jsem si totiž pěnami pleť neodličovala. A na poslední příčce se umístily odličovací krémy od Lirene. Hold nejsem příznivce odličování krémy, ale v zásadě to byly asi ty nejlepší krémy na odlíčení, které jsem vyzkoušela. Ale na oči mi Lirene zase moc neseděl.

4) Ryor dvoufázový odličovač (CENA: 110korun)
Myslím, že Ryor je proslulý právě díky dvoufázovému odličovadlu. Obsahuje složku oleje a složku mléka, který vždy a dokonale odlíčil i voděodolnou řasenku. Určitě bych jej nepoužívala na odličování pleti, protože je hodně mastný. Přesto ho mám raději než odličovadlo od Clinique, které je také mastné.
Řekla bych u tohoto produktu, že máte za málo peněz mnoho muziky :).
Přesto má své nevýhody a to, že nemáte-li pořádně zavřené oči, tak Vás může tekutina pálit v očích, a tak doporučuji "zatnout" zrak a neotvírat víčka, netlačit, jen jemně přiložit tampónek a máte krásně odlíčené jedno i druhé oko bez pálení a bez jakékoliv námahy :).


5) Lirene odličovací mléko (CENA: 73korun)
Na fotografii můžete vidět celkem dvě odličovací mléka od Lirene. Hutnější je to pro normální pleť /to modré/, zatímco tekutější je to zelené, protivráskové. A právě na odlíčení mi vyhovovalo mléko se zeleným obalem. Jak říkám, nemám ráda hutné krémové odličovače a právě nejlépe  mi vyhovuje zelené protivráskové mléko, které je řídké a pleť je po něm krásně jemná. Máte poté pocit čisté pokožky. Krém je určen i na odlíčení očí, ale v zásadě ho k tomuto účelu nepoužívám. Neříkám, že by neodlíčil dobře, ale mám citlivější oči a jakmile se mi dostane krém do očí, začnou mě hodně pálit. Jinak na odlíčení očí je vhodnější právě to protivráskové mléko, které je tekutější, ten modrý krém jednoduše moje oči nesnesly. :)

6) Ziaja odličovač očí (CENA: 49korun)
Od Ziajy jsem měla možnost vyzkoušet dvě odličovací "vody". A to tento odličovač na citlivé oči a dvoufázový odličovač. Je to zvláštní, ale když jsem kombinovala oba dohromady, kdy jsem nejprve použila ten pro citlivé oči a poté ten dvoufázový, oči byly dobře odlíčené. Ale právě po tom dvoufázovém jsem měla oči podrážděné. Může za to právě olejové složení. Takže když jsem srovnávala ty od Ziajy, tak mi více vyhovoval ten pro citlivé oči. Nedokázal odlíčil úplně vše dokonale, ale v zásadě jsem s ním byla spokojená. Nehledě na jeho cenu. :)

7) Douglas odličovací pěna (CENA: 149korun)
Na první pohled se zdá jakoby se jednalo o odličovací vodu, ale jakmile zmáčknete pumpičku vytlačí se ven pěna podobná šlehačce, přesto konzistencí jemnější. Kdybyste ji nechali na ruce dvě minuty, bude Vám řídnou a řídnout až se pomalinku rozteče :). Pěna je jemňounká a pleť se s ní čistí moc hezky. Je to pro mě úplná novinka v čištění pleti a pomalu ale jistě vodě přicházím natolik na chuť, že se asi jen tak k nějakému krémovému odličovadlu nevrátím. :)
Jinak pěna mě oslovila právě proto, že neobsahuje parabeny ani alergeny a protože byla určená pro všechny typy pleti. Pokud váháte, doporučuji si pořídit nejprve xs balení namísto toho XL, které mám já. :)



Jaké produkty vyhovují na odlíčení Vám? Máte 1 produkt, který používáte na odlíčení pleti i očí nebo máte 2 produkty, jeden na oči a druhý na odlíčení makeupu?
SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. Tak já právě teď Garnier používám a přijde mi super :-) měla jsem dlouho odličovač od Oriflame, který mi zničeho nic začal dráždit oči tak jsem si koupila Garnier, který je dvoufázový a na citlivou pleť a zatim paráda :-) taky stál kolem stovky a je to 200ml balení (což je mimochodem taky důležité - nejen kolik to stojí, ale taky kolik toho za danou cenu dostaneš;-))
    Jinak bezva článek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Uvažuji že si koupím ten od Ryoru, jinak používám Garnier s hroznovým vínem na oči a ted jsem měla od Loreal, ten mi sice vyhovoval ale je drahý na to kolik ho tam je :/ tak teď zkouším Garnier pro citlivou plet na odličování make-upu :)

    OdpovědětVymazat
  3. biodermu by som vyskušala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda že si ten článek uveřejnila teď :) pěkně jsem si na večer početla :) a jak moc dobře!:) o Biodermě přemýšlím už dlouhou dobu ale pořád sem se kní nedostala, což se asi ale brzo změní. Já používám Ziaju, ten jemný a dvoufázový a jsem spokojená a navíc ta cena!:) Ale třeba na odlíčení pleti mám spíš jen tonikum lepší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na odlíčení mám zkušenost se Ziajou, micelárkou od Biodermy a Ryorem .. přičemž na odlíčení make upu používám právě tu micelárku a na oči Ryor. U něj mi vyhovuje, že prostě odlíčí vše,,,ale problém je, jak se dostane do očí...to je smrt potom :DD Ale jinak tyhle 2 produkty jsou moje stálice :))

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasná recenze, díky za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  7. To od Vichy bych chtěla zkusit, je to i cenově dostupné. Váhám jestli Vichy nebo Douglas pěnu ...

    Od Biodermy jsem zkoušela Sensibio a byla jsem spokojená! Nicméně, dnes mi přítel v lékárně řekl, že jsem se asi pomátla když chci odličovací vodu za pětikilo :DD

    Momentálně používám od Baley odličovač a za ty peníze dobrej kup. Ale pouze odličuje, nenabízí takovou péči jako Bioderma ... ale za ty peníze, kdo by to řešil =)

    Kdysi jsem používala odličovací mléko od Garnier (takové to růžové) ale postupně jsem ho přestala používat. Vydrželi sice dlouho (půl roku asi), ale bylo dost mastné a i konzistence mi začala vadit.

    OdpovědětVymazat
  8. Na oči jedině ryor a tak celkově na odlíčení a dočistění nyní zkouším Biodermu Sensibio. Moc mne zaujala ta pěna z Douglas. Mám tam nějaký slevový poukaz tak to prubnu :) Díky za tip:)

    OdpovědětVymazat
  9. super článek! já jsem tedy tolik odličovadel ani nevyzkoušela, ale bioderma je vážně jednička :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tahle recenze je naprosto parádní! Musela Ti dát spoustu práce. Opravdu se Ti velmi povedla! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mně osobně nesedí žádná odličovací mléka. Nejvíce mi vyhovují nějaký dvoufázový odličovače s olejovou složkou a nejvíce spokojená jsem s takovým byla od značky Nivea. :) Jinak moc krásná recenze. Jde vidět, že jsi se s ní opravdu snažila. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ryor byl super, Ziaja taky, Bioderma taky, ještě mám na oči moc ráda dvoufázový od Baley, taky je levný, ale odlíčí perfektně :)
    Jinak teď jsem si koupila potřetí Garnier odličovací mléko, protože jsem na něj měla dobré vzpomínky, ale asi jsem nějak zapomněla, jak moc pálilo do očí :/ takže už nee..

    OdpovědětVymazat
  13. Douglas pěnu zatím testuju v malém provedení. A musím říct, že i pro mou citlivou pleť je docela šetrná.

    OdpovědětVymazat
  14. Ja mam teraz tu micelarku od Vichy a som z nej velmi prekvapena, je skvela, je vyborna, doteraz som neokusila tu slavnu od Biodermy, ale som konecne namotivovana kupit si ju...Odličovaciu penu malo skvelu Yves Rocher, ale uz sa nevyraba a je to velka skoda, bola senzacna, jemna, odlicila aj oci, nestipala, nedrazdila... A Ceady, mile postavicky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já používám na obojí to samé a o gely z avonu :).

    OdpovědětVymazat
  16. většinou používám odličovací ubrousek na hrubo a došičťuju Bioderma micelárkou... ale já se teda líčím tak 1x týdně možná, takže to není směrodatné :-D

    jinak pěkný článek, grafika se mi moooc zamlouvá!

    OdpovědětVymazat
  17. miluju tě a tvoje smajlíky v baloncích

    OdpovědětVymazat
  18. Musím říct, že já používám dvoufázový odličovač od Garnier a je super. Používám ho na celý obličej i oči a odličuje dobře. Je sice mastný, ale to se od olejové fáze dá čekat :D
    Jinak článek super rozsáhlý, určitě dal hodně práce a já se dozvěděla plno věcí!

    OdpovědětVymazat
  19. ještě jsem nenašla odličovák, který by mi vyhovoval... Vždycky se na něm bohužel najde nějaký velký nedostatek :/

    OdpovědětVymazat
  20. nejlepší recenze!:-)Moc se ti tento článek povedl..

    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Chá chá, ať máš taky nějaký komentář od člověka "z lidu". :D

    Tu vodu od Biodermy doporučuji. Trpím na atopický ekzém, v nejhorších případech i na obličeji, očních víčkách a krku. Tato voda je zatím jediná, která mě nepálí, nemám po ní zarudlý ekzém a nemám po ní takový "ten ulepený" pocit, jako po jiných pleťových vodách. Za další voda vůbec nějak nevoní a na odlíčený jí stačí trochu. ;)

    Takže pro chcípáky, jako jsem já ideální. :P

    OdpovědětVymazat
  22. Skvělý článek. Já mám vodu od Biodermy a taky mi skvěle sedí. Eva

    http://hairbeautybyeva.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Ja asi tak nadsena nebudu... aneb konstruktivni kritika od odskliveho anonyma:

    Myslim, ze v tvem podani porovnavas neporovnatelne a michas jabka s hruskama... Dojem po precteni recenzi: vsechny veci jsou vlastne docela dobre, i kdyz ne tak uplne. Takze info k nicemu :-/
    Navic priznavas, ze starsi pripravky uz si skoro nepamatujes...
    Bylo by fer k cenam uvest i objemy baleni.
    Nekde neco napises a v dalsi vete to bez vysvetleni popres ("A na poslední příčce se umístily odličovací krémy od Lirene. (...) ale v zásadě to byly asi ty nejlepší krémy na odlíčení, které jsem vyzkoušela.").
    V clanku jsou opet hrubky (Ziajy??) a preklepy ("ani s jedním z těchto produktem určeným k odlíčení makeupu").
    Kde se uprostred clanku najednou vzal ten Garnier?? Na fotkach neni.
    V uvodu slibujes nakonec vyzdvihnout produkt, ktery ti vyhovoval nejvic, ale ten pak nikde neni.
    Je to zmatene a nedotazene...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, že se Ti to tak zdá. Zkus si to znovu přečíst. Píšu, že mi v zásadě mléka na odlíčení nevyhovují, takže logicky se odličovací mléka Lirene umístila na poslední příčce. Právě těmi produkty, u kterých podle mě bylo těžké hodnotit, byly produkty Garnier a Loreal. Proto jsem se o nich zmínila v infu o tom, co mi nevyhovovalo.

      A Ziaja skloňuji česky podle slova žena.
      Jinak děkuji za opravu, jsem za to jedině ráda. :)
      Přeji hezký zbytek dne :).

      Vymazat
    2. Promin, ale je to proste slovni salat. Michas spoustu veci dohromady a skaces od jednoho k druhemu.
      Ziaja se cesky nesklonuje podle vzoru zena.
      Za opravu neni zac, skoda jen, ze sis to opravila jen z pulky. Navic chyb je v clanku jeste mnohem vic.
      Hezky vecer i tobe.

      Vymazat
  24. Ja používan micelárku od La-Roche, dosť mi vyhovuje keďže je určná na suchú a citlivú pleť. Dalšie pozitívum je, že majú stále nejaké zvýhodnené balíčky - no nekúp to :D No si ďalšia blogerka, ktorá ma zlákala na BIODERMU takže to bude určite ďalšia voľba..

    http://ifyouwannaknowbeth.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  25. Dvoufázovač od Ryoru je můj TOP! A oči mě po něm nikdy nepálí. Dokonalý výrobek a dokonalí smajlíci! :D

    OdpovědětVymazat
  26. ryor si už musím vážně koupit myslím že bude dobrý já mám na oči odličovač od nivei je pro citlivé oči a docela dobře odličuje :)) jinak recenze je báječná myslím že někdy takovou udělám taky :)) ale na jiné výrobky :))

    OdpovědětVymazat
  27. mám ten jemný od Ziaji a není nejhorší. můj favorit na odličování vždy byl a bude odličovací voda s hrozny od Garnieru :) odličovací mléka celkově moc nemusím.

    OdpovědětVymazat
  28. Co se týče odličovací emulze od Ryoru...
    Zatím jsem slyšela stále stejný názor...hodně dobře odlíčí, ale zanechává mastný film. To je pravda. Ryor si ale zakládá na tom, že odličování/čištění pleti má dvě fáze. A to odličovací emulze/mléko a dále pleťová voda/tonikum...ta/to mastnotu odstraní :)

    OdpovědětVymazat
  29. jééé, pro mě nejhodnotnější kosmetický článek měsíce a já ho přehlédla... ještě, žes udělala přehled :)

    Jinak teď mám Ziaju a dostala jsem vzoreček micerálky od Vichy a je úžasná, takže přemýšlím, že si o ni napíšu Ježíškovi.

    A neodpustím si nekomentovat negativní kritiku - je pravda, že občas jsou některé informace trochu zmatené a já mám závěrečné hodnocení uprostřed článku (po bodu 3) a pak zas pokračuje 4 až pod tím, což nevím, jestli je prohlížečem...pokud to byl záměr, tak to působí opravdu zpřeházeně... nicméně co jsem vědět chtěla, jsem našla - jak co líčí a jestli to přežijou oči :-D (snad jen přidat množství výrobků, to mají holky pravdu)

    Pokud jde o skloňování slova Ziaja, tak se přikláním také ke vzoru žena a docela by mě zajímalo, podle čeho slečna anonymní došla k závěru, že se to tak rozhodně dělat nemá. Nevím, kdo má pravdu, ale docela ráda bych věděla, jak to má být správně :)

    Těším se na další podobné srovnávačky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť je vše očíslováno. Tak nějak nerozumím tomu, jak je možné se nevyznat.

      Vymazat
    2. mám to v pořadí 1, 2, 3, co mi sedelo, co mi nesedelo, 4, 5, 6, 7... to sedelo/nesedelo bych logicky radila az uplne nakonec...

      a na tu Ziaju jsem se ptala povolanějších a skloňuje se to podle podvzoru skica, takže s měkkým... aspoň jsem se dozvěděla, že máme podvzory :-D

      Vymazat
    3. Je to tak záměrně kvůli rozdělení článku.
      Jinak děkuju za radu se Ziajou. :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©