úterý

VIDEO: OBLÍBENÉ PRODUKTY MĚSÍCE ŘÍJNA


Dnes mám tady pro Vás video s mými pěti oblíbenci posledního měsíce. :)
I když si to pustíte v HD kvalitě, tak na videu bude větší šum, ale do příště to snad vychytám, stejně tak jako přeřeky a záseky.
Snad se Vám bude video líbit.
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. Super video, ten olejíček mě docela zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím,že jsi na sebe zbytečně přísná. Tvůj hlasový projev se mi moc líbí a koukání se do kamery mě vůbec neruší :)
    Ten olej na vlasy rozhodně vyzkouším, taky mám po ránu vlasy strašný.
    Díky za video a určitě pokračuj ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš příjemný hlas ,mluvila si dobře a srozumitelně ;))

    OdpovědětVymazat
  4. náhodou tvoje videa jsou příjemná :) i když tohle bylo uvolněnější. Je fajn, že dáš na kritiku a snažíš se to napravit. Tvá videa jsou lepší a lepší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní6/11/12 10:09

    Video bylo o 100 % lepší než to minulé, i když ani to mi nepřišlo špatné.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní6/11/12 10:45

    Videa máš moc hezký :) ale ještě víc se mi líbí to tvé "lokálně" :D

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní6/11/12 11:45

    jo Ceady, hezké..:)) Mirka

    OdpovědětVymazat
  8. zbytečně sebekritická :) mě se to tentokrát moc moc líbilo. Asi nejlepší tvoje video !! Krásně to odsejpalo, zaujal mě moc ten olejíček na vlasy z Douglasu a máš krásnou rtěnku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)
      Jééé, moc děkuju. Vážím si toho zvláště proto, že Tvoje videa miluju a jsi pro mě top blogerka, co se youtube videí týče, nikdo na Tebe nemá. Mám pocit, jako bych s Tebou byla a bavila ses se mnou jako s kamarádkou :).

      Vymazat
    2. Mockrát děkuju :). TOP určitě nejsem, ale snažím se a není to nic jiného než praxe a práce na sobě. Což ty si taky ukázala ;).

      Vymazat
  9. Anonymní6/11/12 15:14

    Super video!! :) A děkuju za parádní typy na produkty :)

    OdpovědětVymazat
  10. Najlepšie video čo si zatial mala. Taká uvolnená si tu a pôsobíš tu naozaj príjemne. Naozaj si sa zlepšila. Len Tak ďalej :)

    www.glamourroses.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. teda ty jsi úplně neuvěřitelná!neskutečné!já tvoje videa odjakživa milovala a miluju do teď,a hlavně tě obdivuji, jak z jednoho video se takhle donutíš,jsi prostě skvělá!kloubouk dolů!ale chci říct,že i minulá videa jsou má oblíbená :).

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mi tvoje videa. :) Jsi strašně sympatická a milá. :) Znám to, mluvit na kameru a být sama v jedný místnosti není jen tak. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ne, že by minulé video bylo hrozné, ale bylo na tobě znát, že jsi nervozní, hodně ses soustředila na projev a "hypnotizovala" jsi nás :-D Toto video je mnohem uvolněnější, víc kamarádštější a nesoustředila ses moc na spisovnost (myšleno v dobrém) :-)
    No, já mám ale co povídat. I když mám pár videí už za sebou, furt si nemůžu zvyknout na to mluvit do foťáku, takže tě naprosto chápu.

    OdpovědětVymazat
  14. Náhodou, super video! Sice mě žádný z produktů až tak nezaujal, ale hezky se na Tebe kouká i poslouchá ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní6/11/12 16:55

    Tak tímhle videem jsi mě dostala. Je skvělé! :) Byla jsi uvolněná, mluvila jsi přirozeně, proto mi přeřeky nevadily, hezky ses rozjela. :) Prostě úžasný. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezké video!!! pšt, miluju zrzky a tady máš krásné vlasy, ladící rtěnku a tričko, které to skvěle doplňuje k tvému barevnému typu, takže pastva pro oči! a i tvůj projev se velice zlepšil, pokračuj a časem budeš uplně uvolněná a nikdo nikdy nepozná, že jsi dříve měla problém mluvit na kameru:))

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní6/11/12 17:57

    Parádní video! Zírání do kamery mě taky rušilo, teď je to super :))

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní6/11/12 18:09

    Wow, tak to jsi mě překvapila! :) Už mluvíš úplně normálně (ne, že bys předtím nemluvila, ale je fakt, že mě tvoje videa tolik nebavily), strašně hezky se tě poslouchalo :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ceady, tohle video je mnohem lepší, to první bylo vážně příšerný, ale moc jsi se od té doby zlepšila! Gratuluju!

    http://wind-in-hair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Tohle video je perfektní Evi :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Zlepšuješ se neustále. Hrozně si vážím toho, jak se snažíš na tom pracovat. Je to od tebe dost velké gesto - ukazuješ tak čtenářům, že ti záleží na tom, aby to bylo co nejlepší :)))

    OdpovědětVymazat
  22. Video je mnohem lepsi, je videt, ze uz jsi uvolnenejsi. Jen by to bylo jeste o 100% lepsi, kdyby ses zbytecne neshazovala a nerikala, ze dekujes, ze jsme to vydrzeli. Proste si ver a ono to pujde.

    OdpovědětVymazat
  23. Opravdu jsi zbytečně sebekritická! Mě se líbí všechna tvá videa! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní6/11/12 22:54

    ahoj,skvelý video jen taak dal těšim se na další:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní7/11/12 17:04

    Hezké a povedené video, spousta informací - což je velice dobře. Víc takových videí a odvážných mladých slečen :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jééé, to je od Tebe moc pěkné. Hezky se ta chvála čte.
      Děkuji

      Vymazat
  26. Anonymní7/11/12 22:45

    super video! jen ty výrobky nejsou zrovna to, po čem bych toužila. tak snad příště! :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A za jaké bys byla ráda? :)
      Něco levnějšího? :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©