středa

VIDEO tipy na vánoční dárky


Ahoj, ráda bych Vám představila 4vánoční kosmetické balíčky od Vichy, La Roche-Posay, Lancome a Lush.
Doufám, že si  jednou na to mluvení do "kamery" zvyknu a budu úplně v pohodě a nebudu se tak zadrhávat. Alespoň myslím, že při běžném rozhovoru s kamarády nemívám taková okna, pokud už mi zrovna nevypadne slovo nebo jméno. Zvláště na jména a města mám hrozný pamatovák, nejhorší je potom bavení se o filmech, kdy mám na jazyku název, ale bohužel ne a ne ho vyslovit, takže mi nakonec nezbývá nic jiného, než ten film jak blbeček popsat od začátku do konce :D. Jsem v tomhle sama nebo je na tom někdo stejně tak bledě jako já?
Raději se nebudu rozepisovat o tom, v čem jsem nedokonalá. Občas si přidám jako Bridget Jones, nedokonalá a ztrapněná za každé situace. :D
Ale zpátky k videu. Nebude se jednat zrovna o rozsáhlou recenzi, s pár produkty z vánočních setů mám zkušenost, takže k tomu Vám něco povím. Ale spíše se jedná o krátké představení setíků, kdy Vám povím, kolik balíček stojí a co vlastně obsahuje :).
P.S.: Pozorně sledujte, protože mám pro Vás i soutěž (giveaway). :) 
SHARE THIS POST

259 komentářů:

  1. Šmarjáááá :) Muj email je ca.roll.ka@seznam.cz a ja se davam na modleni!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. kiki.brezova@seznam.cz

    sleduju každá tvá videa...myslím si, že máš dokonalou vychytávku nad ostatními-videorecenze, nemluvené jen předvedeš co to dělá což je koneckonců to co asi všechny zajímá...jen tak dál

    http://mybeautypineapple.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. kiki.brezova@seznam.cz

    sleduju každá tvá videa...myslím si, že máš dokonalou vychytávku nad ostatními-videorecenze, nemluvené jen předvedeš co to dělá což je koneckonců to co asi všechny zajímá...jen tak dál

    http://mybeautypineapple.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. V tomto videu jsi nádherná Evi. Heky mluvíš a celkově se mi moc líbí.
    Jinak tedy přidávám svůj mail, protože z výhry bych měla obrovskou radost. hippies2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Podarené video,v tom kresle sa musí skvelo sedieť! :) Set od Lancome je krásny,už len úžasne vyzerá takže to rozhodne skúsim
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  6. jiha, tak tato kazeta by ma veru potesila :)

    nathalie1609@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. super TIPy nejen na dárky :-)

    petra.obdrzalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. tyjo, takový set bych uritě před vánocema zužitkovala..buď pro sebe, nebo bych ho dala mamce :)

    nkollega@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné video.
    Já už mám pár tipů co komu koupit a docela mě nalákalo to La Roche-Posay. Není to zas takový výdaj a tak bych tím mohla obdarovat sestru (teď je jestli by to používala :D)-

    Jinak ke GA ... vůni jsem zkoušela, voní hezky, a když bych ji vyhrála, tak bych podarovala švagrovou, která si to zaslouží! ^_^
    imiiskd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ále, já myslím, že používala :). Zatím jsem od nikoho, kdo tuhle značku vyzkoušel, neslyšela, že by mu nevyhovovala nebo že by mu ležela na nočním stolku :).

      Vymazat
  10. Musím říct že to video se ti povedlo, za druhé jsou to super tipy na dárky. Muj e-mail sk8jtacka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Strašně se lepšíš! :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. girlnamedz@centrum.sk V natacani si sa naozaj velmi zlepsila :)

    OdpovědětVymazat
  13. Super video :)

    m.sosinka.m@seznam.cz

    Tínka

    OdpovědětVymazat
  14. Nejvíce se mi krom toho lancome líbí ten od La Roche-Posay :)
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Hanysek.w@gmail.com
    Hezký nápad na soutěž =)

    OdpovědětVymazat
  16. hezké video :-) jen mi na začátku vždycky přijdeš hrozně taková upjatá - není se čeho bát!!! ke konci to už bylo daleko přirozenější :-))
    jinak si sety vybrala skvěle, doufám, že se dočkáme i recenze na jednotlivé produkty! Tresor od Lancome mám strašně ráda, tak třeba se poštěstí :-)
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, moc pěkné video a tipy na dárky.
    Máš velmi příjemný hlas a výborně artikuluješ, radost poslouchat! Budu jen ráda, když budeš natáčet další videa.

    california50@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. hrozně mě baví ty popisky vložené do videa :D (popis jak pro nevidomé :D ) Tyhle setíky mi prijdou jako super dárek ,když člověk neví co kupovat ,tohle prostě neurazí :)

    OdpovědětVymazat
  19. :-)
    RozboudovaKatka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, tak já bych se tedy přidala do slosování na Giveaway (prostě vidím jak jí opět nevyhraji :D) a tady je můj e-mail:

    xX.Michelle.Xx@seznam.cz

    Musím ti ještě k tomu napsat, že tvůj blog(spot) moc ráda sleduji akorát nepíšu komentáře protože jsem zvyklá je psát na blogu :). Znám tě ještě od blogu který jsi zrušila a posledních pár dní tě furt kontroluju jestli jsi sem nepřidala ještě něco nového :D.

    OdpovědětVymazat
  21. Téda, většinou mě videa, kde se popisuje kosmetika vůbec nebaví, ale u tebe to bylo jiné. :) Máš super kvalitu, dobrou srozumitelnost a hlavně působíš hrozně mile a sympaticky! :) A super nápad, zařadit giveaway takhle do videa! :))

    MartiRezaninova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Jůů giveaway! :)
    ellleanora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Já mám s Laroche- Posay dobré zkušenosti, doporučili mi to na kožním když se mi v zimě zhoršila kůže. Video je super jen tak dál Evi:)
    InsaneAnne@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. skvělý video :)
    leonka112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. sedlarova.sarka@seznam.cz

    Zkusit se má všechno..:)
    Po celou dobu tvého videa vždy fascinovaně zírám na tvoje vlasy. Kdybych nebyla studená černovláska, hned bych šla do zrz!

    OdpovědětVymazat
  26. Balíčky od Lush voní úžasně, ono vlastně vše od Lush náádherně voní! :)Jinak s La-roche Posay mám ty nejlepší zkušenosti a zrovna ta pěna v balíčku je skvělá.

    OdpovědětVymazat
  27. Moc fajn video, jsi fakt sympatická. Jen tak dál, já se těmy videi taky zlepšuju v mluveném projevu a už nemívám takovou trému jako kdysi :) Je to skvělá věc.
    Balíčkem od Lancome jsi mi udělala hroznou radost, byla bych štastná jako blecha, vyhrát ho. A La Roche-Posay čteš správně, neboj ;)

    slovakova.anna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Balíčky od Lush voní úžasně, ostatně ono všechno do Lush nádherně voní :) Jinak s La-roche Posay mám jen dobré zkušenosti a zrovna ta pěna je super.
    somethingnewbyhele@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Super tipy ;) nejvíc mě zaujal set od La Roche-Posay. Jinak opravdu něchápu lidi kteří píší soutěžní email na youtube , když je ve videu jasně řečeno a vloženě napsáno že email psát na BLOG :D

    duronova.tereza@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  30. l.a.d.vorackova@seznam.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  31. efka.likarova@seznam.cz

    prosím prosím ježíšku :)

    OdpovědětVymazat
  32. máš strašne krásny prízvuk :)
    a lush vyzerá výborne..

    OdpovědětVymazat
  33. Naprosto perfektní giveaway!!! A je to poprvé, co budu v giveaway bojovat s číslem 1, tak snad mi přinese štěstí :P
    Musím říct, že ses v točení videí strašně moc zlepšila :) A to zadrhávání je absolutně normální, já se zadrhávám vždy a všude :D
    Hezký den :)
    dusaluca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. super video, přeřeky nevadí, to vypiluješ:)

    bulik.lusis@seznam.cz

    L.

    OdpovědětVymazat
  35. anetanovotna11@seznam.cz

    Psát ti o tom,že mám ráda tvoje videa je zbytečné,protože ty to určitě víš,že jsou moc fajn!

    OdpovědětVymazat
  36. Jeee, já ho chci, strašně moc! :)

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. urobila by si mi ozaj veľkú radosť :)
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. tetulo@seznam.cz
    Vydařené video. Jana

    OdpovědětVymazat
  39. adula44442@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  40. Lancome mám veľmi rada...

    allicedom@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. pluskalovamarie@email.cz :)

    OdpovědětVymazat
  42. talinka.r@centrum.cz :)

    OdpovědětVymazat
  43. Jééé tu voňavku od Lancome jsme s kamarádkou očuchávaly v Sephoře a připomínala nám vůni gumových medvídků :)

    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. :) video super, moc se zlepšuješ.. jen mě vadí že se často omlouváš i za drobnůstky :) a to přece není vubec potřeba! :)
    a balíčky super.. vichy moc nemusím, moc mě překvapil la roche posay (tou cenou) a určitě se po tom kouknu :) lancome mě uchvátila :)
    novakova.ts@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. La Roche-Posay mám moc ráda, jiné krémy na obličej snad ani nepoužívám:)
    pěkné video, jsi sympatická!:)

    martinka.min@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj. Tak cena je to úžasná...
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Balíček se mi moc líbí, tak zkusím štěstí.
    sifaldova.alzbeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Veselé Vánoce :) :D
    fcelka.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. kazeta vypadá moc hezky :))
    horkji@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. kazeta vypadá moc hezky :))
    horkji@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Máš strašně příjemný hlas, moc hezky se tě poslouchá :). Děkuji za tipy, určitě o setíku La Roche-Posay popřemýšlím, byl by to skvělý dárek pro maminku :)
    em.kyzlinková@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Neuveritelne si sa zlepsila v robeni videi velka pochvala
    a ten set no potesil by vianocny darcek alebo este narodeninovy :)
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. jéé..! děkuju za inspiraci.. :))
    Glove.D@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Jé, video od videa se zlepšuješ :) A ten set by mě vážně potěšil - terezahacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. jé to je krásná giveaway :) děkujeeeem. Tvá videa se mi poslední dobou líbí čím dál více, líbí se mi tvůj projev i celkový dojem, jak je to sestříhané a tak. Je vidět, že si s tím dáváš záležet. :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. máš moc příjemný hlas:-))))

    Nikolamichalcik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Jsi strašně sympatická a mluvíš fakt hezky, skoro se nezadrháváš a tak :)

    meimei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. v tom videu jsi vazne roztomila :D
    jinak kdyz jsi psala ze si nemuzes vzpomenout na nazvy filmu a tak,..tak ja to tak mam se jmeny hercu,..vzdycky rikam: vis jak tam byl ten hezkej herec,..ten hlavni,,...vzdyt vis ne ? :D
    nicmene ta kazetka je uuuzasna,...
    a muj mail: gabisek123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Tvůj hlas mě fascinuje ;)Super video!
    Mně právě u některých věcí, které koupím jako dárek, štve, že nejsou v krabičce, a tak se pak špatně zabalují.
    svehlova41@seznam.cz =)

    OdpovědětVymazat
  60. Mas hrozne prijemnej hlas;)
    tereza.hrdlickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. super recenze! jeordievera@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. husakova.klara@centrum.cz Díky :)

    OdpovědětVymazat
  63. mě se tvá videa líbí.:)a ty překy jsou roztomilé.:)
    klarabrdickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Takže to voní jo? To láká :) A super, nejdřív jsem neměla zapnutý zvuk a jen tě pozorovat, s tím zásekem :D ale moc ti to sluší tak mi to bez zvuku ani na pár vteřin nevadilo ;)

    a mail: kris.be.better@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Videla som zatiaľ snáď všetky tvoje videorecenzie a je to stále lepšie a lepšie. Myslím, ten celkový ústny prejav i mimika tváre. Je super, že si to nevzdala, ale proste si sa tomu postavila, popracovala na sebe a vidieť výsledky.
    alliknowaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Voňavky zbožnuji, právě jsem jich pár pohřbila a potřebuji další!! A peníze nejsou!!Pomoc :D :D :D :D
    baja@eurotas.cz

    OdpovědětVymazat
  67. mohu jen doporučit tu lancome vůni, je úžasná:) maronka007@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Jéé :) zrovna hledám nějaký pěkný parfém. :)

    dominika.duskova@gnj.cz

    OdpovědětVymazat
  69. valigajda@seznam.cz
    to je hodně bohatá giveaway:D!:)

    OdpovědětVymazat
  70. ccowhouse@centrum.cz
    Lancome♥, to je výzva !

    OdpovědětVymazat
  71. Kazeta vypadá opravdu krásně a nový parfém by se mi zrovna hodil. :)
    dominika.duskova@gnj.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Jupíí, už můžu zase komentovat :D
    V tom videu vypadáš tak pozitivně, palec nahoru! A Bridget Jones je náhodou milá.. :)

    terinald@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Jéj. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Lancome dělá nádherné vůně, taková Miracle je moje srdcovka. Takže mi nedá se do soutěže nepřidat :) daria
    daria.sulcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  76. Ahoj přijde mi že už jsi ve videích taková přirozenější než ze začátku.Jen tak dál jsi hrozně sympatická krásná a nejsi tuctová jsi prostě hezká :-)Jinak email radiokajicek@email.cz

    OdpovědětVymazat
  77. miluju tvoje vlasy.:) a videa se mi líbí čím dál tím víc.
    můj email je Floowe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Miluji vůně od Lancome, doma mám midnight rose a je dokonalá (jen rychle úbývá...):D
    Jinak sleduji tvoje videa od prvopočátku a velmi tě chválím protože je vidět pokrok. Sama jsem taky hodně nervózní u prezentací ve škole(jako ty, ale radši bych prezentovala než točila video :D)a taky na sobě pracuji. Takže snad budeme obě lepší a úspěšnější v přednesu:-)
    Každopádně s La Roche-Posay mám výborné zkušenosti. Zlepšila se mi po tom krému pleť - výskyt akné(teď jsem však přešla na přírodní kosmetiku, a mám na obličeji paseku...)
    mail: andulka.sevcikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Výhra by to byla perfektní :)
    Chvíli jsem přemýšlela kde to si a pak mi došlo že je to to vejce :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  80. juchů super giveaway!
    kunikovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Krásne vlasy. Krásne, krásne, krásne..
    b.holotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Už jsem ti to psala i na youtube, ale nedá mi to a napíši ti to i zde.:) Strašně jsi se zlepšila, jsi přirozená..:) KOukát, to křeslo vypadá pohodlně..:) Popř. můj mail baruncik@atlas.cz kdyby se na mě třeba usmálo štěstí..:)

    OdpovědětVymazat
  83. ahoj sleduji tě každý den máš moc pěkná videa
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Ahoj:),
    co se té paměti týče, tak mně dělá největší problém zapamatovat si jména zpěváků/zpěvaček a názvy písniček a to jsem člověk, co si každou chvíli brouká :D takže se mi často stává, že se třeba kamarádka zeptá, co si to zase broukám a já: ,,no tamtu písničku, jak ji zpívá ten zpěvák, no víš jakej :D"
    Děkuju za možnost zúčastnit se giveaway. :)
    janajinova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Musím říct, že každé video je lepší než to předchozí, jen tak dál :-)
    Šárka, Brabencovas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Totálně ses mi trefila do vkusu :)..Tuhle vůňi chci už hrozně dlouho :)
    M.Furbacherova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. já už opravdu musím šetřit... Kéž bych tu kazetku vyhrála, ať trochu pomůžu svému chudáčku účtu :)
    konecna.v@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Viděla jsem všechna tvá videa a jsou lepší a lepší :) Jinak Lancome balíček by mi udělal obrovskou radost :))
    julca@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  89. marie.hruskova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Tak tipuju, že u tohoto článku/recenze budeš mít nejvíce komentářů:D...jak překvapující:))

    Nicméně, já to samozřejmě také zkusím, takže můj mail je: fotocharnel@seznam.cz a dárková kazeta by mě samozřejmě moc potěšila:).

    Jinak videa čím dál lepší, myslím, že se toho vůbec nemusíš bát, protože přece "trénink dělá mistra" ;) na Tvá videa vždycky ráda kouknu.

    OdpovědětVymazat
  91. krásná cena :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Samé pěkné balíčky na Vánoce, ani jeden by nemrzel, kdybych ho pod stromkem našla. LRP je taky můj favorit. Myslím, že videa ti půjdou, jsi sympatická osoba. Jen bych to pro začátek třeba nehrotila se spisovnou mluvou, to mi přijde, že tě to musí znervozňovat :-)

    salvomontalbano@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já nijak spisovně nemluvím, tohle je má přirozená "mluva". :D :)

      Vymazat
  93. ve videích se zbytečně kritizuješ, jde ti to dbře a strašně ti to sluší! jen tak dál :)
    karolina.spilkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Lepšíš se :))
    mikulackovad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. sima.sony@gmail.com

    ahoj, jsem ráda, že sem dáváš víc a víc videí - jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  96. Lepšíš se :))
    mikulackovad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Taky zkusím štěstí :)
    hrozinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. ach Lancome já miluju =)

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. mikulackovad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. veruska.mich@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Tak to by mě nenapadlo ze ten balíček od LRP by stál kolem 3 stovek, dekuji za tip :)

    email k giveaway:
    barapiskacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. email:scheuerova@centrum.cz

    Super video,lepšíš se ceady, jen tak dál:)

    OdpovědětVymazat
  103. Hezka artikulace, jen uber z toho afektovaneho mlaskani rty ;-)

    OdpovědětVymazat
  104. hartlova.d@gmail.com
    štědrá si! nádherná giweaway :)

    OdpovědětVymazat
  105. mandragerka@gmail.com

    ooo krásná to giweaway

    OdpovědětVymazat
  106. Skvělé video:-) Můj email: evanova007@gmail.com
    Eva

    http://hairbeautybyeva.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  107. color-smile@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  109. Super video a tipy na dárky.:) Strašně se mi líbí tvoje vlasy, ale ty už jsem ti chválila.:D
    A jinak taky vyzkouším štěstí v soutěži:)
    Andrea.L5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  111. terkac.privat@seznam.cz

    hezké video :)

    OdpovědětVymazat
  112. Ahoj. Musím říct, že se na tvoje videa teď kouká mnohem líp. Nevím čím to je, asi jsi už nasbírala nějaké zkušenosti, ale myslím, že jsi se nezkutečně zlepšila. Je to teď mnohem přirozenější. Jen tak dál :)
    strakova.h@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Set od LRP mám doma a krém samotný používám už roky, tak teď jen, co s tou pěnou :)(nějak mi to zatím nesedí). Jinak se, prosím tě, pořád tak neomlouvej, já mluvit tak dobře jako ty, byla bych naprosto spokojená. :)

    Pfefferovasarka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  114. mia.pieronova@gmail.com
    máš nenormálne príjemný hlas ! by si mohla nejaké rozprávky nahrať :D a deťom na dobrú noc púšťať ( myslím to všetko v dobrom :)) úžasná video recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  115. Myslím, že se zlepšuješ a na začínání stále stejným pozdravem není nic špatného...
    Hankajadrna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Tvůj blog čtu opravdu velmi ráda:-), video se ti opravdu moc povedlo, jen tak dál:-).
    vendulpopelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Náhodou, super video :)
    a email: mariana.pechackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. radkacerna@centrum.cz

    Ahoj Ceady,
    musím říct, že mě poslední dobou baví tvoje houževnatost a to jak bojuješ s mluvenými videi!
    Dřív jsem tě tolik nesledovala,ale od té doby, co "bojuješ", sleduji pravidelně. Lepšíš se!:)

    OdpovědětVymazat
  119. Jak jsi se ptala, jaká videa by jsi mohla natočit... Toč cokoliv, máš pěkná videa, dobře mluvíš, líbí se mi, že je sestříháváš (jen občas je to střihlé divně, ale to okoukáš a vychytáš ;) ), nejsou nudné...
    E-mail: m.cabalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Ceady moc se mi líbí tvoje prezentace ve videu, krásně mluvíš na mladou slečnu, opravdu super :-)) Mě už ty různá nářečí a nespisovná čeština ve videích lezou krkem a tohle se mi skutečně moc libí působí to profesionálně jsem z toho fakt nadšená :-)) A to zasekávání se určitě zlepší, skoro jsem si toho nevšimla, jen trochu na začátku :)
    Dárek je moc krásný, určitě bych obdarovala babičku v případě výhry, moc si přeje parfém :)
    Hezký den K.
    kamila.selby@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. super video :) (jako vždy)
    ááááááá lush <3

    laaaala@email.cz

    OdpovědětVymazat
  122. To je krásný dáreček :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  123. :)
    kvacova.petra@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  124. jsi tak strašně sympatická! :))

    petra.svejdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. jsi tak strašně sympatická! :))

    petra.svejdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Nedavno jsem musela take natocit video a nikdy bych neverila jak je tezke vypadat normalne a nebyt nervozni, ale nejhorsi pro me bylo podivat se na to video :D zkouset to znovu a znovu az jsem zvladla natocit neco na co se clovek muze podivat.

    Karafiatova.z@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Hezké vánoční dárky :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. jéé :)
    joyandyou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Jsi moc šikovná :-)

    vduzi@post.cz

    OdpovědětVymazat
  130. freezone@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. skvělý video i giveaway :)
    alicecincurova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. Moc příjemně se posloucháš, mluvíš hezky pomalu a srozumitelně. Doufám, že budeš dělat videorecenzí víc :) hedvika.ruzickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  134. Ahoj :) super video, zase o level lepší a neomlouvej se furt, nemáš za co :) každý se občas přeřekne a zelená je ok:) johnynka10@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Ahoj, videa jsou čím dál lepší. Jen sezení v tom zajímavém křesle mi tam nepasuje. Působíš v něm schouleným/shrbeným dojmem. Jinak díky za vánoční typy, určitě bych si vybrala:).
    asistentka07@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. sakrys, take to zkusim bygoldie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  137. Ten parfém bych moc chtěla vyzkoušet!
    blubbe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  139. Lepšíš se každým videem, Ceady, je vidět ten progres! Jen tak dál :), jinak já jsem ráda, že mluvíš spisovně! Poslouchat některé blogerky z Čech mi občas dost rve uši! Nenech se odradit!

    cocovica@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Video od videa lepší a lepší! :)

    danapapackova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  141. Ahoj, před pár měsíci jsi sem dávala odkaz na levné barevné čočky. Nepamatuješ si prosím tu adresu?

    OdpovědětVymazat
  142. Skvělé tipy, díky :-)

    hannynka.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Já koukala na balíčky od Lush a přemýšlím, že udělám radost sama sobě jestli mi Ježíšek nic nepřinese :D
    pajenka3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. jéje ta vůně je fakt skvělá!
    denisa.kolarczyk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. Ahoj myslím že tvá videa jsou lepší a lepší, určitě už patří mezi hledanější videa blogerek. Líbí se mi kvalita, a styl jakým mluvíš, video jde dat i hlasitěji, a mluvíš krásně :) Hodně štěstí a návštěvníků :)
    Nelka.chenz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Ahoj, chci tě pochválit za videa, jsou daleko lepší než na začátku, zlepšuješ se opravdu hodně! :) Zrovna balíček do soutěže se mi ze všech 4 líbil nejvíc a byl by to úžasný dárek k Vánocům!
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Nedávno jsem objevila tvoje videa a myslím že sjou lepší a lepší :D
    eldaklinerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Skvělý nápad na video... před vánoci nás obklopuje snad milion darkových kazet na 1 564 321 způsobů, člověk ani neví co by vybral a díky tomuhle videu má aspon nějakou představu co je nejlepší vybrat :)
    PruchovaAdela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  149. Raději než hotové kazety z drogerie kombinuju různé produkty a balím zvlášť, každý pak dostane víc menších dárečků a může si užít delší rozbalování :-) Jinak video je super, máš pěkný projev :-)
    deenov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Moc pěkná recenze a jsem ráda že se můžu zapojit do soutěže o tak pěkný dáreček :-)
    everybodylovesfashion@email.cz

    OdpovědětVymazat
  151. No to je paráda, skvělé video, super tipy.
    Jinak se nenápadně připojuji ke giveaway, protože toto je bomba!
    cizekveron@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  152. ev.zelezna@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  153. Wow, tak ten balíček La Roche, musím sehnat pro mamku k vánocům. Moc děkuju za tip.
    Jinak super videjko, máš moc příjemný hlas :-)

    andreageo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Mě by jsi balíčkem Lancome udělala určitě ooobrovskou radost! :) Vůni Trésoru in Love miluji, je to taková má poznávací značka-parfém doma mám, ale rychle ubývá :( Takže tady je můj e-mail a budu si držet pěsti, byl by to pro mě ten nejkrásnější dárek na Vánoce : Labudkova.R@centrum.cz
    Jinak ve videích se opravdu zdokonalováváš, je ti dobře rozumnět, vždy skvěle vypadáš (zrzavé vlasy jsou prostě nej!) a malé zádrhely vůbec nevadí, spíš jsou roztomilé :) Jen tak dál, těším se na další videa o kosmetice! :)

    OdpovědětVymazat
  155. pecenas@seznam.cz

    Musim ti pochválit videa, je vidět že se snažíš a zlepšuješ se! Jen tak dál, tvůj blog je supr :)

    OdpovědětVymazat
  156. nepodceňuj se pořád tolik - každým videem se lepšíš a lepšíš! :)

    martinetoquee@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Krásná sadička, jojojo moc bych si přála vyhrát
    Na videu vypadáš spokojeně

    Katty.km.com@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Tak tohle by mi udělalo neskutečnou radost. Ani si to nedovedu představit. Vím, že to nevyhraji, ale parfém Lancome bych chtěla moc moc

    lenca213@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  159. díky za blog!
    Monika
    nik(zavináč)email.cz

    OdpovědětVymazat
  160. pěkné video :) ještě sem se tě chtěla zeptat co znamená to Ceady? vím, žes to někde už říkala nebo psala ale nevzpomenu si asi :D jinak výhra by mě potěšila :)
    cristtiii@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  161. g.krajna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  162. Tak z tohohle bych měla hroznou radost :) A pěkné video! :)
    aida.diamond@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Všechny ty kosmetické balíčky vypadají tak skvěle :))
    Hanca.Dang@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  164. Tenhle parfém měla máma a byl naprosto skvělej, takže jsme ho používaly obě a hodně rychle zmizel... měla bych strašnou radost)

    linda.rihova.1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  165. Tenhle parfém měla máma a byl vážně nejlepší, bohužel jsem si ho tak oblíbila, že nám hrozně rychle došel, jak jsme ho používaly obě, takže by mi (nám) opravdu udělal radost.

    linda.rihova.1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  166. heraldika@centrum.cz - měla bych ohromnou radost z balíčku, protože mám v prosince také svátek a narozeniny :-)

    OdpovědětVymazat
  167. tak ten la roche posay musím určitě koupit mamce k vánocům :D
    S.Pradkova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  168. Nádherne video!! :) :)
    michaelabrejdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  169. to video je super :D
    pavlabure@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  170. díky za super tipy ;-)

    Lucka.Janikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  171. skvělé tipy! úžasnééééé

    mch.michaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  172. to by bylo super, tohle vyhrát
    hakatoo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  173. Ahoj, pěkné video moc se ti povedlo :)
    Bambulle1997@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  174. jsi úžasná!nemůžu na tobě nechat oči!máš tak krásný vlasy:) a obdivuji u každého videa, popřípadě článku, jak jsi vždycky sladěná líčením:). moc ti to sluší;).
    kreckovatereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©