pondělí

VLASOVÁ KOSMETIKA (Jak na suché vlasy a jak se vypořádat s lupy)


Dnes bych se s Vámi podělila o zkušenosti s pěti produkty, které jsem měla možnost v poslední době (2měsíců) vyzkoušet.

1) ŠAMPON PRO MAXIMÁLNÍ LESK
Suché vlasy, to je moje. Možná je to úděl kudrnatých vlasů. Už od dětství se snažím na to vyzrát, ale myslím, že po dlouhé době mohu říct, že jsem vybaveny všemi možnými produkty, které podporují hebkost, že jsem na to vyzrála a nemám už takové obavy z nošení přirozených vlasů. V poslední době jsem vyzkoušela šampon z řady pro suché vlasy z Douglas, který jsem si ihned po prvním použití oblíbila.
Produkt náááádherně voní, stejně tak jak kondicionér, od kterého mám už snad třetí balení. Když jsem na kondicionér psala poprvé recenzi, nemohla jsem přijít, o jakou parfemaci se jedná, ale díky Vám už mohu vůni přirovnat k ananasu. :) Tento produkt zase naopak voní po mangu :). Dokonalá vůně.
OBSAHUJE: keratin pro posílání vlasů, provitamin B5 pro ochranu vlasů a hydratační extrakt z manga
Vlasy jsou při používání hebké a lesklé, o suchosti se ani nedá mluvit. Používala jsem tedy šampón v kombinaci i s kondicionérem a vlasy byly ve skvělém stavu, jako už dlouho ne. Takže Vám ho moc ráda doporučím.
CENA za šampon: 249korun
 

2) CHI VOLUME BOOSTER
Vždycky mě lákaly suché spreje proti mastným vlasům, spreje na objem, spreje na lesk...a to hlavně proto, že jsem vždy chtěla vidět rychlý účinek, který by se měl dostavit ihned nebo během několika minut. Ke zrecenzování jsou tyhle produkty mnohem jednodušší nežli šampony a masky, které před zrecenzováním používám alespoň dva týdny. :)
V tomto případě se jedná o profesionální kadeřnický přípravek, který mi doporučila kadeřnice. Ke kterém jsem utíkala hned potom, co mi byla nabídnuta spolupráce od biosilk.cz.
Objemový sprej jsem si vybrala právě z toho důvodu, že mám po žehlení vlasů svou hřívu zplihlou, zvláště potom, co na vlasy aplikuji 2přípravky, aby byly vlasy ošetřené a dlouho rovné.
Hodně jsem se bála, že když nastříkám sprej na vyžehlené vlasy, tak se rychle zvlní, ale vůbec tomu tak nebylo, vlasy byly po aplikaci stále rovné. A teď to hlavní... objem se dostavil! :) Až mě to překvapilo, protože jsem v zásadě s žádným takovým prostředkem doposud nebyla spokojená.
Kromě toho byly vlasy po aplikaci lesklejší a ani neelektrizovaly :).
Jediné, co mi vadilo, byla zvlástní vůně spreje.
CENA zesilovače objemu: 233korun


3) HEAD&SHOULDERS APPLE FRESH
Od malička mám sušší vlasy, lupy mě vlastně nikdy moc netrápily, ale po řadě Pantene Aqua Light jsem měla sice krásně jemné vlasy (což jsem si nemohla vynachválit), ale začala mě svědět pokožka hlavy, což způsobily lupy. Naštěstí jsem neměla lupy v takové míře, že bych je měla po vlasech a namísto zrzavé by jsem měla na hlavě jen sněhobílo. :D Ale to škrábání hlavy mě pěkně štvalo.
A tak jsem vyzkoušela novou řadu Head&Shoulders Apple Fresh, která byla cenově nejdostupnější. Jablíčková parfemace je pěkná, ale já jsem spíše na tropické plody ale z výběru na lupy to byl asi top :)...A navíc, kdo by při lupech nesáhl po pověstné značce, že? Parfemace tedy nevydrží zázračnou dobu, jak jsem četla na příbalovém letáku, ale po umytí Vám ještě nějakou tu chvíli vlasy budou vonět, to nepopírám. :)
Nevím, jestli se zrovna lupy zlepšily, ale hlava už mě nesvědí :).  Určitě bych doporučila si k této řadě koupit ještě nějaký pořádný kondicionér na vlasy, protože jsem měla vlasy po umytí hrozně zacuchané a suché. Takže moje hodnocení je takové půl na půl, nebude to ten top na trhu, ale zase se nejedná o úplný propadák. :)
CENA šamponu a balzámu na vlasy: 80korun


4) CHI SILK INFUSION
Na závěr tady mám produkt od Biosilk ze stejné řady jako je Zesilovač objemu. Tahle malá lahvička slouží k výživě vlasů. Používám vždy jen malou kapičku, kterou roztírám po umytí na vlhké vlasy (nesmývám). Takže produkt není pouze na jedno použití, ale i tak
Produkt používám vždy po umytí. V poslední době právě díky tomuto pomocníkovi si nemusím žehlit vlasy denně, protože i přirozené vlnité vlasy jsou teď jemnější a lesklejší. :)
A když ho použiju před žehlením, tak mi vlasy vydrží déle rovné, nezkrepatěné :). Za mě jeden z lepších produktů, které jsem měla možnost vyzkoušet. I když má asi jednu vadu a to, že má podle mě příliš pánskou parfemaci.
Co se výdrže týče, tipuji to na ten měsíc a půl, když jsem používala produkt poctivě po každém umytí.
OBSAHUJE: hedvábné proteiny, proteiny sóji a pšenice
CENA za balení 10kusů: 400korun


Máte s těmito produkty zkušenosti? Jestli ano, jaké? Budu moc ráda za Váš názor. :)
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Ahoj :) Chtěla bych se zeptat,jestli nemáš zkušenosti s nějakým jiným a třeba i dražším šamponem na lupy? Značky HEAD&SHOULDERS nejsem úplně příznivcem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy jsem neměla lupy v takové míře, abych potřebovala něco kvalitnějšího.
      Ale je pravda, že má sestra měla vždy lupů plnou hlavu a maminka jí kupovala přípravky na lupy rovnou v lékárně a mimo to ještě šampon na lupy od Biodermy.

      Vymazat
    2. Děkuji za radu,určitě vyzkouším! :)

      Vymazat
  2. Ten na lupy asi zkusím, jak je teď zima a vrací se mi ekzém, tak mě to taky svědí :/

    OdpovědětVymazat
  3. Já třeba Head & Shoulders mít nemohu. Na lupy netrpím, ale vždy když jsem si umyla hlavu nějakým H&S tak se mi udělalo milion lupů (a je jedno jaký druh šamponu to byl).

    Používám šampon z Douglas (ten co máš ty), ale docela mi mastí vlasy a tak ho střídám se šampukem z LUSH (Jumping Juniper) a jsem maximálně spokojená =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K tomu Douglas. Já mám vlasy neuvěřitelně přesušené, takže si ho nemohu vynachválit :). A díky za tip na LUSH :).

      Vymazat
    2. Když je máš suché tak Jumping neber. To bys brečela.
      Já je mám mastící se (ob den myju) a po umytí je mám HODNĚ suché, takže před rozčesáním musím dát balzám (ještě ve sprše) a po lehkém přesušení ručníkem ještě dávám GlissKur hair repair sprej, protože bych si akorát uškubla kus lebky :D

      Vymazat
  4. Dříve jsem používala šampony H&S a fakt, neznám lepší přípravek, co by vlasy zbavil lupů, mastnoty a všech nečistot. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli máš suché lupy tak doporučuju hydratovat pokožku hlavy. Šampony proti lupům pomůžou na chvilku, ty jsou řešením pro mastné lupy. :)

    OdpovědětVymazat
  6. head&shoulders používam aj keď je proti lupinám a ja mám pocit, že mi to lupiny robí :/

    OdpovědětVymazat
  7. Teď mám masku na vlasy ziaja a kondicionér Lush. Mohu se zeptat, kde se dá koupit to CHI SILK INFUSION? )

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám neskutečně suché vlasy :( Už tolik jsem toho vyzkoušela a nic nepomáhá. Když mi něco pomůže, začnou se mi po tom dělat třeba lupy nebo tak. :( Ale hezký článek a možná něco vyzkouším :)
    V.

    OdpovědětVymazat
  9. ja doporucuji Loreal, nikdy me jeste nezklamal zadny pripravek :)

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,love&drama)

    OdpovědětVymazat
  10. chystám se zkusit CHI tak snad to bude konečně nějaké BOOM!♥
    http://elitiethebeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. To vypadá skvěle
    děkuju za tipy

    OdpovědětVymazat
  12. Zkušenosti nemám, nejvíc mě zaujal Dougles kondicionér :).

    OdpovědětVymazat
  13. Přesně, z Pantene Aqua Light mám taky lupy!!!! Poprvé v životě mám lupy a objevily se po používání Pantene. Tak Headers zkusím :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©