pondělí

VLASY AŽ PO ZADEK s řadou Hair Growth od Lee Stafford


Tento článek vznikl/vzniká právě na Váš popud, protože se mě neustále ptáte, jestli nemám zkušenosti s vlasovou kosmetikou, která by urychlovala růst vlasů. Odpověď zní, že mám. Nejedná se o žádné přípravky dostupné v lékárnách, ale o řadu od Lee Stafford, kterou naleznete běžně v drogériích nebo na příklad v Profimed, který má v Praze několik obchůdků.


Tahle značka mě oslovila hned na první pohled svými poutavými růžovými obaly. Jakoby byly produkty směřovány k náctileté věkové kategorii. Nemyslíte? Ale třeba to je jen můj pocit.
Musím říct, že když jsem tuhle řadu měla poprvé, nedávala jsem jí moc velké naděje. Přece jen to nebyly produkty z lékárny. Ale díky mé skepsi, jsem byla o to více překvapená, že se rozdíl dostavil. Nejenom, že mi po umytí hezky voněly vlasy, což voní vždy při používání jakéhokoliv šamponu, ale za měsíc bylo znát, že byly vlasy o nějaký ten centimetr delší. Přesto nedoufejte, že když máte vlasy na ježka, že byste snad za měsíc mohli mít mikádo :D.
Měla jsem do té doby, než jsem tuhle řadu vyzkoušela, velký problém s tím, že mi vlasy prostě a jednoduše nerostly. Přikládám za to vinu právě každodennímu žehlení vlasů, které mi lámalo velké konce vlasů, takže byly stále zkracované a růst se nedostavoval, dokonce jsem měla jednu dobu pocit, jako bych měla vlasy stále kratší a kratší.
CENA za šampon: 275korun , CENA za kondicionér: 275korun

Pokud váháte, doporučuji si pro začátek koupit jen masku z této řady, ta stojí okolo 370korun.
Nevím, co více bych Vám o této řadě napsala. Vyzkoušejte a posuďte sami. Já jsem s produkty byla spokojená a proto jsem si je teď pořídila znovu. 
SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. Je to docela cena ale láká mě to... když já chci mít ještě delší vlasy (v dětství mi je nopovolovali, směla jsem mít jen to mikádo tak si to asi vynahrazuji :D)... no uplně si mě nahlodala

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, funguje jen šampon s kondicionérem? Chci si pořídit tuhle řadu už delší dobu, ale masky právě moc ráda nemám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase více vsázím na masky, protože mám po nich navíc jemné vlasy.
      Ale šampon s kondicionérem společně fungují :).

      Vymazat
  3. Docela drahee, ale opravdu to pomaha?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to dražší, ale byla to jediná značka (řada), která na mé nerostoucí vlasy vyzrála.

      Vymazat
    2. Tak to stoji za to ji vyzkouset :))

      Vymazat
  4. Vypadají opravdu dobře:) Snad mě Ježíšek slyší:D

    OdpovědětVymazat
  5. Tahle značka patří k nejuznávanějším, co jsem tak četla, ale protože mi vlasy rostou rychle, mám je už do půl zad, tak nepořebuji vyzkoušet :) Ale pěkný článek ...

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé... Já vlasy až po zadek (do půlky :-) )mám, a to mi rostou taky krutě pomalu. Chtělo to jen hooodně trpělivosti! Ale je pravda, že se mi nelámaly ani netřepily do délky cca po pas.

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní5/11/12 11:09

    Už nějaký čas o nich uvažuju, mě se dokonce ty lehce infantilní obaly i líbí :) Takže asi až "dojedu" šampón od Loreal, co používám teď, tak se vrhnu na tohle.

    Jinak s tím "zkracováním" vlasů jsem to zažila taky. V době, kdy jsem si na vlasy dala blond barvu, která mi je dost vysušila, poničila a konce se začly "ulamovat" (nepomohly běžné masky, zábaly, kůry). Postupně cca 10cm délky v háji :( Nakonec to aspoň trochu zlepšil až olej od Kerastase. Pak jsem nechala vlásky navíc odpočinout od barvení a zlepšilo se to úplně. Na další barvení jsem použila už jemnější proces (ano, stále si je barvím - ach ta marnivost!) ale problém s lámánim zmizel a už se naštěstí neobjevil.
    Iwi

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní5/11/12 13:13

    Mám, alespoň myslím, podobný typ vlasů jako ty. Sice tmavě hnědé, ale také vlnité a se sklonem k jakémusi "krepatění a rozlítanosti". Jsou spíše suché. Poslední dobou se mi začaly lámat, hlavně konce. Myslíš, že to na to pomůže, nebo by bylo lepší zajít prvně ke kadeřnici an zkrácení, a pak teprve začít řadu používat? Ke kadeřnici totiž moc ráda nechodím, vždycky mi to šmikne víc, než chci, a mám pocit, že se dlouhých vlasů pak nikdy nedočkám...

    OdpovědětVymazat
  9. Píšeš, že se dá sehnat v drogeriích, ale já jsem tuto značku ještě v žádné nepotkala, tak se chci zeptat, ve kterých se dá najít? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji znám z drogérie u Tesca v Praze :D.
      A taky jsem četla komentář od někoho, kdo psal, že je dostupná i právě v Tescu.

      Vymazat
    2. Anonymní5/11/12 15:53

      www.profimed.cz :)

      Vymazat
    3. Pff.. v Tescu jsem pořád a nikdy jsem ji tam neviděla :( a za odkaz děkuju, ale když to jde na vlasy, tak se to musí nejdřív očuchat, jsem na to dost háklivá :)

      Vymazat
  10. s touto značkou zkušenosti nemám, ale už jsem na ní slyšela plno kladných reakcí! takže bych si v nejbližší době mohla něco vyhlídnout :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já osobně jsem si pořídila před cca měsícem a půl masku od této značky i stejnou řadu (na růst vlasů). A jsem dost zklamaná. Používala jsem ji pravidelně a vlasy nežehlila ani nijak dál nezatěžovala laky a tužidly. Můj odrost je pořád stejný jako při běžném používání jakékoli masky či šampónu.. Vlasy mi rostou stále stejně. Takže žádná změna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, že na to vlasy nereagovaly. Já jsem byla s touhle řadou spokojená.
      Dokonce jsem se o ní bavila s jednou kadeřnicí a ta si ji nemohla vynachválit.

      Vymazat
  12. Já mám s touto řadou pozitivní zkušenosti. :)

    OdpovědětVymazat
  13. S tímhle jsem také měla problém. Každý den jsem si žehlila vlasy a stále mi upadávaly kousky vlasů, tak jsem s tím přestala a vlasy se mi o dost vylepšily, ale růst nechtějí stále, asi za to, jak jsem je týrala žehlením a peroxidováním.

    OdpovědětVymazat
  14. páni, to je super..když jsem hledala, co může pomoct na růst vlasů, všude bylo, že vitamíny atd..ale i když je to trochu dražší a najdu to třeba v Tescu, vyzkouším :) moc díky za tip!!

    OdpovědětVymazat
  15. Toto prichádza ako spása...:D
    Pred pár dňami som sa zverila do rúk novej kaderníčke, a.... ľutujem.
    Otázka ale je, dá sa to zohnať na Slovensku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní12/4/13 21:00

      V Žiline v auparku som myslím tieto šampóny videla :)

      Vymazat
  16. Měla jsem šampon, kondicionér i masku a musím říct že vlasy opravdu poporostli :) Teď už používám jen šampon a jsem moc spokojená, hlavně se sladkou vanilkovou vůní!

    OdpovědětVymazat
  17. díky za tip, mně vlasy taky nerostou.. :-/

    OdpovědětVymazat
  18. tu řadu mám, přestala jsem i žehlit a beru biosil plus... tak doufám, že to bude mít nějaké účinky .. ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadá to zajímavě, i ta cena by se ještě dala relativně překousnout, ale já mám vlasy naštěstí po zadek i bez LS, díkybohu :) (A dneska jsem tě viděla na Florenci/Vltavské v metru :))

    OdpovědětVymazat
  20. Už jsem o této řadě slyšela. Naštěstí mám vlasy dlouhé dost, ale kdybych někdy chtěl aby mi rostly rychleji, vyzkoušela bych to :)

    OdpovědětVymazat
  21. :-) tady tu značku jsem ještě vůbec nepoužila, takže bych jí byzkoušela? až budu mít peníze tak určo, už jen kvůli tomu pejskovi na obalu :-D

    OdpovědětVymazat
  22. O.o !!!! Děkuju moc drahá Ceady:), něco takového hledám už dlooooouho, jsi skvělá!!:*

    OdpovědětVymazat
  23. tak o téhle značce jsem ještě neslyšela, ale vypadá to slibně! :)

    OdpovědětVymazat
  24. A ještě jsem se chtěla zeptat, doporučila bys spíš tyhle šampony a kondicionery Lee Stafford nebo Aussie? :O Váhám na těmato dvěma. Chci urychlit růst vlasů, ale Aussie je pry jedna z nejlepších značek na vlasy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vůbec s tou druhou jmenovanou značkou nemám zkušenosti, takže bohužel nemohu posoudit :).
      Alespoň mám tip, co bych mohla vyzkoušet. :)

      Vymazat
    2. Já mám zase zkušenosti jenom s Aussie.. mám kondicionér na barvené vlasy a je to bomba po umytí :) hebké, lesklé a na druhý den ještě stále voní :)

      Vymazat
  25. za mňa určite odporúčam masku, bez šampónu sa určite zaobídete, radšej používam popri maske môj obľúbený Kerastase ale na tú masku nedám dopustiť!

    OdpovědětVymazat
  26. Tuhle řadu miluju. Mám ji už po druhé a hodněkrát jsem o ní mluvila ve videu :-) Opravdu vidím účinek a kdybych si asi před rokem s těmihle produkty netížila vlasy žehličkou, tak je mám dnes po zadek. Ale je pravdou, že snad poznám každý milimetr co narostl :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©