sobota

RECENZE: AFFINITONE korektor a pudr


Affinitone od Maybelline je kolekce, kterou si určitě tato značka ostudu netrhla.
Přestože mě makeupy této řady příliš nenadchly, mezi čtenáři se našla pomalu polovina, která Affinitone makeupy používá denně a je s nimi spokojena. Má náročnost se odvíjí od toho, že mám opravdu hodně citlivou pleť, která na některé produkty reaguje vyrážkou. Druhým důvodem, proč bývám u makeupů kritičtější je to, že mi mnohdy i ty nejsvětlejší makeupy vytvoří na pleti oranžovou masku.
Takže rozumím všem komentářům, které se s mým hodnocením neshodovaly. Uvidíme tedy, jestli se dnes budeme shodovat.



Korektor AFFINITONE
Dnes mám tady pro Vás hodnocení na zbylé dva produkty z této řady, se kterými jsem byla na rozdíl od makeupu spokojena a které používám pravidelně. Prvním produktem je korektor, který už používám druhým rokem. Nemám moc ráda tuhé korektory, nepracuje se mi s nimi dobře, proto se vždy vracím k těm tekutým. U tohoto mi vyhovuje tyčinkový aplikátor, kterým se korektor snadno nanáší. Konzistence je řídká nebo řekněme krémovitá. Snadno s korektorem zamaskuji jak tmavé kruhy pod očima, tak i akné. Pleť není po aplikaci nijak podrážděná a na místech, kde jej nanesu není znát, že jsem jej použila. Mám tím na mysli, že během dne nezalézá do vrásek, nevytváří ani šupinky a barevně odpovídá mé pleti. A tak si vystačím mnohdy jen s korektorem a pudrem. Navíc velkým plusem je jeho cena, díky které se ke korektoru opakovaně vracím.

ZAJÍMAVOST: Korektor Affinitone je obohacen o látky jako med, extrakt z hroznů a aloe vera, vitamín A a E, které mají pozitivní vliv na celkový stav pleti. Nabízí se ve dvou odstínech.
CENA: 100korun
HODNOCENÍ: 9/10 :)



Pudr AFFINITONE POWDER
Druhý produkt, se kterým jsem spokojená je kompaktní pudr Affinitone. Mám odstín 09, který odpovídá mé pleti, takže žádné oranžové nádechy jako po makeupu se nekonaly, naopak, krásně splynul s mou pletí. Jak všichni víme, pudr se používá na zmatnění pleti nebo také jako fixátor již naneseného makeupu, k čemuž Vám tento produkt dobře poslouží. I když jsem s produktem spokojená a splňuje to, co by měl pudr splnit, neřekla bych, že by to byl nějaký extra produkt, ale spíše bych jej označila za takový průměr. Jeho nevýhodou je podle mě to, že dost práší, za to jdou bodíky dolů.
Plusové body má u mě pudr naopak za balení, které obsahuje zrcátko. Avšak houbičku nijak nevyužiji, raději nanáším pudr klasickým štětcem. A tak ji doporučuji zahodit ji a koupit si dobrý štětec :).

ZAJÍMAVOST: Obsahuje přírodní barevné pigmenty a vitamín E. K dostání ve 4odstínech.
CENA: 150korun
HODNOCENÍ: 6/10



MÁTE S NĚKTERÝM Z TĚCHTO PRODUKTŮ ZKUŠENOSTI?
SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. Skúsenosti nemám od maybelline mám len špirálu :) a tá je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak korektor ypadá moc dobře a asi dám na tvé doporučení a pujdu se po něm podívat:) Jen bych potřebovala asi tmavší odstín, uvidíme :))

    OdpovědětVymazat
  3. tak na ten pudr si určitě políčím, protože můj odstín pleti=tvůj odstín pleti :D korektor taky vypadá zajímavě, ale momentálně mám make-up cover od dermacolu a ten budu mít asi nadosmrti :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úžasný, dokonalý článok!!!! btw k tvojmu komentáru- súhlasím. aj ja mám Dermacol cover make-up a je dokonalýýýý!!!! :D
      mimochodom ja mám ten púder a tá 'houbička' je už celá oranžová, zašpinená :) takže fakt zbytočnosť...

      Vymazat
  4. Nemám žiadne skúsenosti ale ten púder vyzerá dobre.

    BTW. Už teraz sa ospravedlňujem vlastníčke tohto blogu ale chcem Vás všetkých pozvať na C2C ktoré je na mojom blogu. Je to moje odpočítavanie do Vianoc, takže kto miluje Vianoce ako ja tak prídte na môj blog. C2C bude zložené s častí a ja sa budem každý deň snažiť pridávať nové. Potešila by ma každá vaša návšteva, komentár či každý nový člen :) Tu je môj blog:
    glambang

    OdpovědětVymazat
  5. ten korektor jsem taky párkrát měla, a byl docela dobrej, akorát se rychle vypatlal a vstřebal nebo smyl, prostě zmizel z obličeje :/ :D teď si chci pořídit paletku korektorů od Catrice, plus pod oči mám ze senzaboxu nějaký tekutější bio korektor, a ten je docela dobrej :)) jinak nejlepší pudr je Stay Matte od Rimmelu nebo mi vyhovuje i průhledný fixační od Essence(jedna z mála věcí od nich, kerá je dobrá )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten korektor ze Senzaboxu je značky Lavera(světlejší odstín)

      Vymazat
    2. Já vím, ten mám taky.

      Vymazat
  6. Já jsem měla zkušenost s pudrem a musím říct,že mi nevyhovoval. Na můj vkus až moc prášil.

    OdpovědětVymazat
  7. Korektor je za tu cenu super
    A pudr jsem měla u makeupu snad zdarma, pokud se nepletu, a spokojenost nade vše. Seděl, žádné šupinky a ani přehnané nánosy. Houbička mi tedy seděla

    OdpovědětVymazat
  8. Affinitone korektor je můj oblíbenec. Pudr mě nějak neláká, mám svůj milovaný Rimmel Stay Matte, který asi jen tak nic nepřekoná. Make-up Affinitone je takový lepší průměr. Ale je příjemný na pleti, lehoučký, vůbec ho necítím a pleť je sametová. Akorát výdrž a krytí nic moc.

    OdpovědětVymazat
  9. Používám korektor i make-up a jsem spokojená, pudr jsem ještě nezkoušela. Momentálně mám ten super vychvalovaný stay matte a teda i ten nejsvětlejší odstín je dost na hraně :/

    OdpovědětVymazat
  10. Tento pudr také používám a souhlasím s tvým názorem :) A houbička je opravdu zbytečná... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten korektor jsem měla možnost vyzkoušet a je v pohodě:-) Pokud nepotřebuje člověk zakrýt fialové žilky na obličeji což se schovává těžko, na to používám makeup cover, ale na akné a kruhy pod očima jak jsi psala je super:-)

    Dokonce myslím ségra doma měla i nějakou tvářenku (jestli to není z jiné řady) a ta teda stála za velký prd.. :D

    OdpovědětVymazat
  12. korektor mám a je naprosto výborný :))

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se vůbec nelíbí design obalů :D Ale to je vedlejší.... Možná ten korektor vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  14. já mám zkušenosti s make-upem a moc mě tedy nenadchl.. každopádně na ten korektor čtu všude chválu, tak ho vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  15. s touto kolekciou zatial skusenosti nemám ale asi si niečo kupim :)

    OdpovědětVymazat
  16. tento pudr je průměr? nevím, nezkoušela jsem ho. používám pudr Stay Matte od Rimmelu. máš s ním zkušenosti? jaký je podle tebe nejlepší pudr na zmatnění a fixaci makeupu?:) B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem měla taky a tomu bych dala o bodík více :).
      Za mě je můj top minerální pudr od VICHY. Ten mi skvěle vyhovoval.
      A na léto jsem si pořizovala od Clinique pudrový makeup a ten je už naprostý top, makeup a pudr v jednom. Dokonalá hebká pleť a není pod něj ani třeba korektoru.

      Vymazat
  17. Make-up jsem si zamilovala, pudr jsem použila jednou. Za mě palec dolů..přijde mi, jako kdyby vůbec "nepudroval" celkově nechce splynout s mou pletí..špatný:-/
    M.

    OdpovědětVymazat
  18. Zkušenosti nemám, ale ten korektor mě zaujal. Cena je hodně dobrá.
    Eva
    giveaway Skin79

    OdpovědětVymazat
  19. S totuo kolekcí zatím zkušenosti nemám, ale vím že korektor je hodně chválený. Já mám ale v plánu si koupit korektor od Rimmelu London, který je taky dost pozitivně hodnocený - máš s tím zkušenosti? :)

    OdpovědětVymazat
  20. Pudr jsem měla už třikrát, možná čtyřikrát :) a vždycky jsem také používala šťetec :))

    OdpovědětVymazat
  21. ten puder mam :) a pouzivam uz velmi dlho, pre mna je No.1 :)

    GINATRICOT GIVEAWAY:
    http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  22. Tieto produkty som doteraz nevyskúšala a práve preto som ti vďačná za túto recenziu. Pomaly mi dochádza korektor a tak možno vyskúšam tento :-)

    OdpovědětVymazat
  23. super článek :)
    udělej nám spíš ještě vánoční :)
    jak probíhájí svátky a hlavně Štědrý den u vás :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ten make-up mám aj ja, a som s nim veľmi spokojná:) Dobrý článok. :)

    lifemafia :) teraz budú vianočné články, tak sa kludne vyjadrite v komentároch. Som za všetky návštevy, komentáre vďačná. :) Budem rada aj za člena, ale do toho vás nútiť nebudem, len ak chcete. :) Ďakujem. :)

    OdpovědětVymazat
  25. To je mi líto :(
    a jste "sami" první vánoce? :O
    tak si aspoň užij Vánoce u přítele :))

    OdpovědětVymazat
  26. Make-up je opravdu skvělý. Mám odstín 3 a na mojí světlou pleť je ideální. S pudrem Rimmel Stay matte drží celý den. A teď snad udělali i víc odstínů makeupu...měla jsem nějaký tester v Elle.

    OdpovědětVymazat
  27. Přesně s tímto makeupem nahoře na obrázku mám zkušenost-strašnou! Opravdu horší make-up jsem neměla. Přišlo mi to strašně suchý. Na obličeji mi nebyl příjemný.

    OdpovědětVymazat
  28. Anonymní6/1/13 21:03

    Ahoj, koľko ti približne vydrží jedno balenie toho korektoru? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na tom v jakém množství nedokonalosti maskuješ :).
      Vydržel mi půl roku.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©