neděle

BALENÍ DÁRKŮ - Já versus můj přítel


Haha, dnes jsem přítelovi dodala dárky pro jeho rodiče, prarodiče a sestřičku. Chudáci chlapi to mají s nákupy těžší, protože jsou absolutně bez nápadů, co druhým koupit. Ještě, že má ten můj přítelkyni, protože jinak by jeho blízcí nedostali asi nic. :D Nebo už je mnou tak rozmazlený, že vždy počítá s tím, že mu dárky obstarám. Máte to taky tak? Ale všechno dohnal při balení a popisování dárků, já mu jen podávala kousky izolepy, kterou jsem dokonce i stříhala. :D Haha :D


Já osobně taky nejsem zrovna balič světa, hrozně mě to nebaví a přišla jsem na to, že nejhůře se balí krabice a nejjednodušší a nejpraktičtější do budoucna bude dělat bonbonové balení dárků. Nejenom, že to nezabere tolik času, ale taky ušetřím izolepu a vystačím si i s tkaničkou od bot :D. Ale tak si říkám, že ten svůj neum snad doženu těmi dárky, které se pod papírem ukrývají. A když ne originalitou, tak užitkovostí a samozřejmě i množstvím. :D
Na fotce jsou dárky pro mou maminku a pro přítelovi rodiče, jeho sestru a samozřejmě pro přítele. Zbytek své rodiny uvidím až v únoru, takže dárky pro ně na fotce nemám.


Mám tady na fotce dárek pro přítelovu sestřičku. Doufám, že ji motýlci nadchnou a mé "super" šílené balení jejího dárku ji potěší. :D


A co Vy? Baví Vás balení dárků? Jste v tom přeborníky?
Já jsem vsadila na popisky dárků a na jmenovky s karikaturou. 
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. ta myšička))) mám jich doma hodně:D
    a máš skvělej balící papír:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak přebornicí určitě nejsem, ale vždy se snažím, aby dárky vypadaly pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super způsob, jak balit dárky :) já sbalením dárků před chvilkou skončila a můžu říct, že ke konci už mě nápaditost opouštěla :)

    OdpovědětVymazat
  4. akurát dnes som balila všetky darčeky, avšak mne sa naopak balia krabice najlepšie - su to pravidelne tvary. škoda však, že väčšina darčekov bola takých krivolakych tak sa mi nebalili tak dobre. :-)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  5. Balení dárků je moje... dávám si na tom opravdu záležet, protože chci aby to vypadalalo hezky, pak ovšem člověka mrzí, že to někdo nez ohledu na krásný balící papír roztrhá a neocení ani to, že jsem všechny ty krabičky schánela tak dlouho abych je pak mohla zablit balícím papírem a pod stromečkem to vypadalo krásně... ach jaj... Veselé Vánoce... :)

    OdpovědětVymazat
  6. takových dárkůůů! mě to docela baví, když je to jednou za rok, ale nemám tedy takovou hromádku k balení no :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vybrala si krásny baliaci papier!
    Ja tiež nie som nejaký extra veľký balič, tento rok som však chcela niečo kreatívnejšie, takže balíčky sú biele a na vrchu je vystrihnutá farebná vločka :)

    OdpovědětVymazat
  8. síce nevianočný, ale kráááásny ten čiernobiely baliaci papier:D ináč balenie ala bonbón som už aj ja použila:D, ale krabice by som skôr povedala, že sa mi balia najlepšie

    OdpovědětVymazat
  9. Já teda nejsem přeborník a balit tolik dárku, tak se asi zblázním. :D Mám jich pár, ale vždy mě to baví. Krásné Vánoce, kočko :) V.

    OdpovědětVymazat
  10. Můj přítel nakupuje dárky sám, jen s balením mu pomáhám, protože to chce mít uhlednější než kdyby to balil on.

    Přeji pohodové Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  11. ja už mám tiež všetko pobalené a dokonca tento rom som aj menovky napísala :)

    OdpovědětVymazat
  12. Balení dárků je prostě nej! :)Já mám toho letos tolik nabaleno :D

    OdpovědětVymazat
  13. Já balení dárků upřímně nesnáším, protože jsem největší tele na světě :D To ty tvoje jsou ještě opravdu hezky zabalené! :) Jinak letos jsem taky obstarávala všechny dárky já a myslela jsem, že mě z toho švihne :D ve městě jsem byla každý druhý den a pořád něco dokupovala, přítel totiž musí mít ještě pořádně velkou rodinu a půlka z nich ještě musí slavit v prosinci svátek/narozeniny.. takže jsem se fakt vyřádila a mám toho na rok zase dost! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám balení dárků taky moc ráda a většinou to dělám dvakrát, jednou doma a pak ještě pro přítele :D

    OdpovědětVymazat
  15. Já letos Vánoce docela nevnímala, tudíž to dopadlo tak, že jsem 23. zjistila, že nemám dostatek balícího papíru z loňska a mašle k barvě zbylého papíru. Vznikl z toho zmatek, ale jako správná holka jsem si poradila a rozvinula svůj matematicko-geometrický smysl, že papír vyšel i na letošnní várku dárků. :D

    OdpovědětVymazat
  16. So cute!

    http://giaa-fashion.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  17. No co si budeme povídat, mám to s přítelem úplně to samý a když se ho zeptám, co koupíme jeho rodičům tak mi jen řekne, že přece určitě něco vymyslím a u balení dárků mi letos řekl, že dárky nikdy nebalil, že si vystačil s papírovejma taškama :D já balím dárky ráda, i když mi to teda moc nejde, a vždycky si představuju, jak se dotyčnej bude tvářit až dárek rozbalí :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mě to hrozně baví, ale vůbec to podle toho nevypadá :D.

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem asi jediný člověk na světě, kterého balení dárků baví :D
    S přítelem to tak nemá, on si pro své rodiče vždy něco vymyslí :) a navíc umí moc pěkně vymýšlet dárky i pro mě (asi proto, že mně se zavděčí čímkoli :D) .. to letos jsem měla spíš dárkovou krizi já..

    OdpovědětVymazat
  20. mě balení dárků baví :) krásné Vánoce Ceady:)

    OdpovědětVymazat
  21. Můj taťka je na balení dárků totální přeborník. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Nesnáším balení dárků, nejradši bych si omotala balicím papírem hlavu, v nejhorším momentě mi vždycky nejde ustřihnout izolepa, takže když rohy konečně chytnu tak jak mají být, všechno se mi rozuteče. Ale nakonec to nevypadá nejhůř jen je s tím spousta práce.
    Letos jsem zapomněla na jeden dárek pro přítele, před odjezdem k němu jsem si na něj vzpomněla, vzala ho do tašky a u něj doma jsem ho zabalila do pečícího papíru a převázala lýkem a přilepila badyán, nakonec to byl dárek, který vypadal nejlépe :D Příští Vánoce nad tím musím nějak vyzrát!

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní5/5/13 13:30

    Často komentáře nepíšu, ale tady napíšu rád - dobrá práce!
    :-)

    Also visit my weblog :: jak na suché vlasy

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní6/5/13 00:05

    Jooo.. sestra na to píše diplomku, tohle bude hledat.

    My page; narozeninový dárek pro přítele

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©