úterý

BEAUTY: Senzabox, moje hodnocení


Dnes mám pro Vás recenzi na listopadový Senzabox. Balíček obsahuje celkem 6produktů, které díky Senzaboxu získáte za 289korun.

POCITY PŘED ROZBALENÍM:
Jé, černá stuha. :) Jen škoda, že není celá krabice černá.

POCITY PŘI ROZBALOVÁNÍ
"Pryč s hromadou letáků. Chci přece kosmetiku.... Kde je kosmetika? Nezatoulal se někam nějaký produkt?" Prohlížím si letáček s produkty a zjišťuji, že více produktů se prostě nedočkám. Žádný se nezatoulal a ani neschoval do vystýlky krabice. A tak jsem měla poměrně rozčarovaný pocit a trochu přešlý výraz. Ihned jsem utíkala za mamkou ukázat jí, že se mi toho zdá málo. Ale ona se mnou nesouhlasila. Tak jsem si říkala, jestli už nejsem příliš rozmazlená, protože vždy očekávám nadité dárkové krabice.


Pak přišlo na řadu OTVÍRÁNÍ, ČICHÁNÍ a samotné zkoušení produktů.

Šampón
mi při prvním otevřením vůbec nevoněl, ani po třech dnech z parfemace nejsem unesená, ale už se tolik nešklebím jako poprvé. Dočtete se, že se jedná o značku, která je používaná v kadeřnických salonech, ale už ne, k čemu přesně šampon slouží.
V BALENÍ: 60ml , CENA za 300ml/287korun
.....................................................................................................................
Za to nádherné mi voněl přírodní korektor. Jenže vůně není všechno, což se mi u tohoto produktu potvrdilo, protože nekryje vůbec ale vůbec nic. A to je doporučen na maskování začínajících vrásek a na nedokonalosti pleti. Takže pokud váháte nad koupí tohoto přírodního korektoru Trend sensitiv, tak ho určitě nekupujte. Byly by to vyhozené peníze.
V BALENÍ: 6,5ml/249korun
...................................................................................................................
Ale zpátky k produktům, které mi nevoněly. Dostala balzám s příchutí cherry&vanilla, který podle recenzí chtěla dostat většina z Vás. Chci jen říct, že buďte rády, že jej nemáte a máte druhou možnou říchuť. Při prvním čichnutí se mi zvedl žaludek! FUJ! Neskočila bych na to, že by jej milovaly celebrity po celém světě.
Balzám je doporučován nejenom na rty, ale také na ruce a tělo. Určitě bych jej na ruce a ani tělo nepoužívala, protože bych jej hooodně rychle vypotřebovala. Přesto by nebyl vypotřebován mezi jedním nebo dvěma použitími, protože je opravdu hodně mastný, a tak není třeba velkého množství. Což je takové menší plus. Stačí do balzámu položit prst a jemňounce přetřít, vůbec není třeba prst zabořit. Ale i tak jsem ho hned věnovala kamarádce, protože ten zápach byl nesnesitelný.
V BALENÍ: 8g/135korun


.................................................................................................................
O vlasovém hedvábí Silk infusion jsem se již zmiňovala před nedávnem TADY. Mám tento produkt už dávnou vyzkoušený a mám s ním jen pozitivní zkušenosti :). Takže další lahvičku do sbírky jsem jen ocenila.
V BALENÍ: 15ml , CENA za 177ml/390korun
.................................................................................................................
Mořská sůl do koupele s levandulí a citronovou kúrou byla v tomto Senzaboxu listopadovým dárečkem. Miluji soli a pěny, takže jsem zrovna za tento produkt byla ráda. Jedná se o klasickou koupelovou sůl. Použila jsem ji tedy celkem na dvě koupele a za 27korun si ji pořídím i v budoucnu.
V BALENÍ: 80g/27korun
.................................................................................................................

A nakonec asi to nejlepší, co mě tedy na první pohled vůbec neoslovilo, ale po vyzkoušení jsem změnila názor. A tím podle mě nejlepším je dvoufázový odličovač očního makeupu, který nemá příliš poutavý obal. Ale můžu říct, že pokud jste zvyklé na odličování od Garnieru, tak Vás tento mile překvapí. Ale přesto bych chtěla říct, že už jsem měla mnohem lepší odličovače (Článek o mých oblíbených odličovadlech TADY). Tento sice odlíčí, ale potrvá to nějakou dobu. Ale zase poměr ceny ku kvalitě je podle mě velice dobrý.
  A to za cenu 85korun/125ml. 


MOJE CELKOVÉ HODNOCENÍ:

Nevím, nevím. Na začátku při prvním rozbalení bych dala tak 4body, teď bych jich dala 5.


pouhých 5bodů z 10možných

SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Odličovač je super :) šampon taky, ale radši bych měla ten druhý depp cleansing než tenhle.. ale vlasy jsem po něm měla hezké. Korektor na nic, akorát hezky voní, balzám se mi v ruce roztekl hned první večer :D dala jsem ho zpátky ztuhnout, ale už to není ten pěkný rovný tvar. CHI super :) sůl vypotřebovaná.. voněla hezky, ale nic z čeho bych skákala radostí..

    produkty se mi líbily, ale nevím, kdyby tam bylo ještě o jeden víc.. nějakej voňavej krém třeba, tak bych byla spokojená úplně :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, kdyby tam byl jeden produkt navíc, moje hodnocení by bylo dost rozdílné.

      Vymazat
  2. Po této zkušenosti se SenzaBoxem si už asi žádný jiný nekoupím.... dnes čekám prosincový LB takže snad bude aspoň tak dobrý jako listopadový, který se mi moc líbil :-)

    OdpovědětVymazat
  3. :D s tím balzámem.. já z něho měla fakt velkou radost.. po otevření jsem se do něho ovšem zabořila a udělala si tam ďuznu, ale to je v pohodě.. Ta vůně.. není nic extra, ale na rtech je to fajn, když tu vůni cítíš :).. Ale, abych pravdu řekla.. balzám melounový od Balei je rozhodně lepší, co se hydratace týče.. aspoň já to tak mám a vydrží i déle na rtech :).. Tu sůl už jsem vypotřebovala a velké plus je ta vůně, která provoní celý byt, akorát se mi objevila vyrážka :D.. no s mamkou jsme se shodly, že to bude po tom, jelikož před používáním jsem nic neměla.. nevím nu a souhlasím! ten odličovač je fajn.. já ho tedy používám už jen na zbytkové odlíčení, ale spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  4. škoda, ty předchozí boxy vypadaly zajímavěji;)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní4/12/12 14:04

    je hezké že smradlavé věci dáváš kamarádkám.. omg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádce zrovna voněl :). Jinak bych jí ho nedávala. :)

      Vymazat
  6. ten balzámek by se mi líbil!!!! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jediné co znám je odličovač a ten mě teda neuchvátil...

    OdpovědětVymazat
  8. to jsem tedy čekala lepší obsah senzaboxu :) !

    OdpovědětVymazat
  9. I've just discover your blog and I really like it! I'd like us to stay in touch :)
    Would you like to follow each other?

    www.ladyparisienne.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Asi som totálne mimo ale ja absolutne neviem čo sú tie senzaboxy

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem taky nebyla zrovna dvakrát nadšená...pevně doufam, že si lepší produkty schovávají na Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  12. za chi jsem opravdu ráda, ale jinak mě obsah boxu bohužel nezaujal :(

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©