pátek

Dárek pro babičku


Abych se přiznala, ještě dnes jsem jela pro dárek pro babičku. Jediné, co mě omlouvá je snad to, že na Moravu pojedu až po zkouškovém období, tedy v únoru. Takže se nejedná zase až tak o vánoční dárek, jako povánoční :).
Babička si ode mě přála fotky, protože jediné, které má vystavené jsou z doby, kdy jsem byla prvňáček. A hlavně jí vadilo, že se nemůže ostatním důchodkyním chlubit všemi vnoučaty, protože zbylé paní do klubu nosí po kapsách fotografie svých odrostlých vnoučat. A tak jsem na to vyzrála, rozhodla jsem se babičce vytvořit rovnou celou knihu.
Co jsem v Praze, šetřím na poštovném, a tak vždy při objednávce zaškrtávám osobní odběr. Musím říct, že po odeslání objednávky jsem se vyděsila, kde ona prodejna Piklo je. Ale naštěstí firma měla hezky popsanou trasu včetně mapky na své webové stánce. Takže jsem se neztratila, jen mi málem v té zimě bez rukavic umrzly ruce. Ale stálo to za to!
Zvláště jsem měla strach, že fotografie, které jsem načítala v kvalitě, ve které je dávám na blog, budou nekvalitní. Ale opak byl pravdou. I přesto, že mi v editoru u někola fotek svítil vykřičník, fotky vypadají všechny skvěle.
Teď už se nemohu dočkat, až foto-knihu dám babičce, protože věřím, že z ní bude nadšená stejně tak jako já.


P.S.: Sice je babička stále bystrá a paměť jí skvěle slouží, ale jednou by si mě nemusela pamatovat. (Stejně tak jako má chůva, které je už 95let, má všude po bytě vystavené mé fotografie z mého dětství, ale přesto už netušila, kdo jsem. :( Chjo to stáří je tak smutné.) A tak jsem raději na knihu napsala, o koho se jedná.

Také pro někoho máte foto-knihu jako vánoční dárek?
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. je to super darček :) tá fotka na pravo je skvelá.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tak z toho dárečku bude mít babička určitě radost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi z Měrůtek? :) já taky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bydlí tam tatínek, takže ho tam jezdím navštěvovat. Já pocházím z Kroměříže.

      Vymazat
    2. :) znám tvého taťku od vidění :))

      Vymazat
  4. Je to krásný nápad! Já plánuji babičce vyrobit diář a tam dát nějaké fotky, tak doufám, že se jí bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ježíš tak to je úplně boží dárek. :)) Vypadá to strašně krásně. :)

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá hodně dobře:) dáváš babičce svou fotku s přítelem?:D
    to bych asi neudělala, nevím proč..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že nám to společně vydrží. :)

      Vymazat
    2. my jsme s přítelem spolu jen 3roky, tak ti za rok řeknu, jestli bych ho dala babičce do alba:D (nemyslím to nijak špatně)

      Vymazat
    3. taky bych klidně dala babičce fotku s přítelem. A taky že jsem dala :D z věnečku, z tanečních, z maturiťáku atd :)

      Vymazat
    4. To je hloupé, pokud mám stálého přítele, tak proč bych ho do alba nedala :)

      Vymazat
  7. Je to krásný dárek. Brácha nechal udělat foto-knihu své přítelkyni. Dal tam fotky z dovolené v Norsku a na poslední stránku dal našeho kocoura :D.

    OdpovědětVymazat
  8. já bych fotoknihu neměla komu darovat ale pro tvou babičku je to úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fotoknihy jsou skvělým dárkem, příští rok taky plánuju nějaké vyrobit, ale sama :) Jen si nechám vytisknout fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. To je krásný dárek, tak třeba příští Vánoce také něco takového připravím :).

    OdpovědětVymazat
  11. alespoň konečně vím jak se jmenuješ :)
    Nápad je to skvělý! A krásný! A babička z něj bude mít neskutečnou radost.
    Já dělám každoročně kalendáře, také z nich mají největší radost prarodiče. Jen letos jsem udělala změnu a místo nás - vnoučat, jsem tam dala fotky taťky a tety když byli malí. Snad se jim to bude líbit no.

    Přeji krásné Vánoce,

    Luc

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím si, že je to pravdu skvělý dárek pro někoho, kdo už na movité statky není a cení si více vzpomínek a zážitků :)

    OdpovědětVymazat
  13. tyhle fotoknížky jsou skvělý, jednou si taky nějaký udělám, chce to ale fotky.. jinak na úvodní fotce jsem prvně viděla Rona z Pottera :D

    OdpovědětVymazat
  14. Super dárek pro babičku (a nejen pro ni), děkuji za inspiraci. Nedávno jsem zkoušela jednoduchou ruční vazbu a dopadlo to dobře, tak mám nápad se nechat inspirovat a pokusit se udělat vlastní fotoknihu v létě k narozeninám :D

    Bára

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©