sobota

Den za dnem


Volno se chýlí ke svému konci, a tak jsem přemluvila přítele, abychom strávili jeden den společně v Praze. Původně bylo v plánu strávit část na nákupech oblečení, ale nakonec jsem usoudila, že IKEA bude pro chlapa přijatelnější. :D A tak jsem utratila veškerý obnos, který jsem měla v peněžence. To jsem celá já. Nejlepší je nenosit hotovost a kartu si raději nechávat doma, to se potom snadno šetří. :)
Ale teď už mě ani tak netrápí nějaké finance jako to, že volno uteklo neuvěřitelně rychle a já mám před sebou více jak polovinu restů do školy.... Takže hurá na seminárky. :D 


Myš pro Adélku (mou kočku) měla takový úspěch, že si ji musel koupit přítel i pro tu svou. Nechybělo ani utrácení za nepotřebné formy, vál a "odměřovadla" (:D) na pečení. A hlavním důvodem, proč jsme zajeli do IKEA, byly svíčky za 29korun, které Vám provoní celý byt....Byl by hřích je nekoupit. :D 

A co Vy, naběhli jste do obchodů na povánoční slevy?
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. To znám, sice až 9.1 mám zkoušku, ale je to opravdu těžké, už se teĎ pomalu učím, a je toho tolik.. přitom nemám pocit, že bych se přes semestr válela s nohama nahoře...!!! Držím pěsti ať se ti to povede všechno sepsat.
    Do Ikea se také chystám, asi se budu stěhovat, takže i základní věci typu postel budu potřebovat a už se moc těším :-) Svíčky Tindra miluju, nejvíce vanilku a růži.

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo Ikea, to je mor na peněženku:D

    OdpovědětVymazat
  3. na slevy jedu dneska ! do arkád, už se těšim :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty svíčky mám a jsou úžasné:)) Mám takovou tu zmrzlinovou (jestli se tak jmenuje:D) a provoní mi celý byt, že to tu voní jako u zmrzlináře :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ty svíčky jsou fajn, jen moc dlouho nevydrží. Tak co by jsme chtěli za takovou cenu že.:)

    OdpovědětVymazat
  6. já slevám úspěšně odolávám, nic nepotřebuji a šetřím na zrcadlovku :)) každopádně svíčky z ikei miluju!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak myška je kouzelná :)
    Také se mi hromadí resty do školy. Ale člověk si říká, tak ještě jedna pohádka, jeden filmík, pár stránek knížky nebo jeden článek na blog. Přeci mě to nezdrží ne? No a pak si nadávám jak netíhám.
    Na slevy jsem zavítala do Tesca a nic moc tedy :/

    OdpovědětVymazat
  8. Ty svíčky z Ikea kupuji ve velkém i já :) Skvělé akce jsem využila a mám doma pěknou zásobu :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, ty svíčky mají opravdu úžasný, nejlepší mi zatím přijdou ty červené..

    OdpovědětVymazat
  10. Já se na slevy chystám 3.1.2013 :-D

    OdpovědětVymazat
  11. ikea je nejlepší) každopádně všude jsou ted mraky lidí takže raději už nikam nejedu!

    OdpovědětVymazat
  12. To odkladajú asi všetci a potom sa tie povinnosti na teba začnú sypať. :( To nemám rada :(

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. jů, tak pro ty svíčky se asi stavím :)

    OdpovědětVymazat
  14. 29?! tyjo, ty chci taky :)

    OdpovědětVymazat
  15. svíčky mám ty samé ,jsou boží pak mám i skořicové, jinak slevy mě nechávají chladnou,protože mám plnou skříni všeho možnýho a už nemám co dávat jak je narvaná k prasknutí,leda koupit novou skříň :D

    OdpovědětVymazat
  16. já mám zase pak špatnej pocit, když nechám peníze doma a pak vidím něco co potřebuju, to mě prostě naštve :-D ještě, že jsem pak naštvaná jen třeba den dva a pak na to stejně zapomenu :-D
    na lovení slev můžu zapomenout, protože nemám jak jet do města, protože to já pak pojedu až někdy třeba ke konci ledna po mých narozeninách a to už žádné slevy nejsou...:-/ :-D

    OdpovědětVymazat
  17. sviečky s ikei úplne milujem..a na tej fotke ti to veľmi sluší :)

    btw, budem veľmi rada keď si pozriete môj rozbiehajúci blog. každý nový komentár či člen ma veľmi poteší..najnovší článok: outfity na silvestra
    somethinginthelife

    OdpovědětVymazat
  18. Svíčky z ikey jsou klasika :D navíc všechny voní strašně krásně:)

    OdpovědětVymazat
  19. My to necháváme až na konec ledna :) Ovšem chápu ty věci do kuchyně, za ty bych tam taky nechala majlant :D
    nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Nóó. Slevy, lidi, bordel...je to na palici a pro jedince, jež vzrušují davy.

    OdpovědětVymazat
  21. Tyhle svíčky skupuju v Ikee permanentně, sleva nesleva :D Myši si tedy kupuju pro sebe, miluju myši a potkany :)) A odměřovadla máme taky :D

    OdpovědětVymazat
  22. Já zrovna dneska byla s přítelem v Ikee a nechali jsme tam majlant :D A svíček mam doma asi 10 :D

    OdpovědětVymazat
  23. svíček a myší mám doma fakt hodně:D
    vždycky když tam jsme tak se prostě neudržím a nějakou si koupím ,a stejně mi pak všechny odnese pes:D

    OdpovědětVymazat
  24. Včera som bola v ikei a mala som chuť ju celú vykúpiť :D Tie sviečky voňajú úžasne, mám ich doma :°) :D

    OdpovědětVymazat
  25. Já se dostanu na nákupy až příští týden, tak snad na mě ještě něco zbyde :D.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©