neděle

DIÁŘ NA ROK 2013


Jedna z čtenářek se mě ptala, jaký jsem si pořídila na rok 2013 diář. A tak mám tady pro ni fotografie mnou vybraného diáře. Musím říct, že jsem váhala, ale nakonec jsem zvolila jeden z nejlevnějších a i nejmenších, protože jsem si uvědomila, že když mívám denní diář, mnohdy jsem dezorientovaná, takže tentokrát jsem pro jistotu zvolila týdenní, kdy nemusím jak šílenec listovat a hledat, co mě čeká zítra a popozítří, namísto toho mám celý týden na dvou stránkách.
Navíc čím menší diář, tím menší zátěž v kabelce! :)


P.S.: Snad se Vám bude změna vzhledu stránek líbit. :)


Koupila jsem ho v Intersparu, cenově vycházel do dvou set korun, pokud si dobře pamatuji. :)



Teď jsem si vzpomněla na mou babičku, která kupuje diáře a kalendáře zásadně až v daném roce, aby na tom co nejvíce ušetřila. :D


SHARE THIS POST

38 komentářů:

  1. Nad tímhle jsem váhala, ale nakonec jsem si vybrala jiný:))

    OdpovědětVymazat
  2. Moleskine je Moleskine, sice diář už mám - 18 měsíční (od září 2012), ale taky čekám, na každoroční výprodej, diářů není zkrátka nikdy dost

    OdpovědětVymazat
  3. Tento mám také, dobrá volba :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé to je skvělý!To jsem moc ráda, že jsi udělala na mé přání tenhle článek,myslím, že se bude plno dalších inspirovat:). Máš pravdu s tím denním a týdenním. I mě více vyhovuje ten tvůj, ale stejně jsem si musela koupit denní kvůli škole a zároveň blogu. Píšu si tam úvody k článků, nebo co dnes půjdu fotit a plno dalšího. Za to jak říkáš mám zátěž v kabelce a to tam mám jen diář :D.
    Ten tvůj má krásný motiv! :)
    p.s. děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  5. pekný je :) u nás ich predávajú v Albi ale tento rok som tam nejakú extra ponuku nevidela. lebo ja si kupujem ešte menší od tohto :)

    OdpovědětVymazat
  6. Albi ma pekne diare, ale ja.mela loni prave od teto znacky, cely se mi odrel, v prosinci se i rozpadla vazba.. Holt jsem s nim nezachazela nijak opatrne, na druhou stranu cekam njalou vydrz..
    Snad Ti poslouzi lepe :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten je naprosto parádní. Líbí se mi, jak jsou uvnitř ty dny :)

    OdpovědětVymazat
  8. boží :) uvažuji nad stejným z albi :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky už mám nachystanej malej diářek :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný, ale já letos mám z Elle, vsadila jsem na klasiku ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám diáře dokonce dva. Jeden s úžasnou malbou, ten je prostě k sežrání a druhý od Elle :)
    Líbí se mi ten motiv těch vloček, jestli se tomu tedy tak dá říkat. A taky to, že i když je to diář malého formátu má ty vytrhovací rohy, to já naprosto miluji, akorád to u malých diářů moc nebývá :/

    OdpovědětVymazat
  12. Já ho mám ,ale v té věčí verzi a je bezvadní :))

    http://anniena.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. taky mám diář, užasná věc

    OdpovědětVymazat
  14. Mám stejný:) Ale trošku lituju, že je letos v Elle tak pěkný, budu pro něj muset taky nějaké využití najít.:)

    OdpovědětVymazat
  15. Já ho mám vždy dopředu, hlavně z toho důvodu, že jsem si letos potřebovala plánovat zkoušky na leden... :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tahle velikost mi připadá dokonalá :) Já ještě žádný diář nemám! :( Musím se po nějakém co nejdříve kouknout :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám letos ten z Elle, strašně se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  18. ja som dostala diar na vianoce. znacka paperblanks. je naozaj pekny, len je cely v anglictine, takze som si musela dopisat meniny :D

    OdpovědětVymazat
  19. týdenní je nejpraktičtější)) já nikdy na diáři nešetřim, takže letos moleskin.)

    OdpovědětVymazat
  20. Také už mám svůj diář :) má na sobě podobné vzory jak ten tvůj jen je víc barevný :)

    OdpovědětVymazat
  21. to mi připomíná že bych si měla nějaký co nejřív koupit:)

    OdpovědětVymazat
  22. Veľmi pekný. Minule som naňho poterala ale nakoniec som si ho nezobrala.
    ..nový vzhľad ? pekný ;)
    Prajem pekného Silvestra.

    OdpovědětVymazat
  23. Diáre si nezvyknem kupovať, úplne mi stačia tie z časopisov, keďže aj tak si do nich 90% povinností nezapisujem. Tento rok som si však vo výpredaji kúpila až 3 nástenné kalendáre - no nekúp to za 0,50€ :D

    OdpovědětVymazat
  24. Diář je krásný, též mám jeden z Albi. =)

    OdpovědětVymazat
  25. presne tak aj ja preferujem skôr týždenný diar, ten denný je podľa mňa aj troška zbytočný nikdy toho nemám až tak strašne veľa aby som dennodenne zapísala celé strany :) a mimochodom je krásny! ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Odpovědi
    1. Sasi, zrovna píšu článek o manikúře, takže je třeba mít fotky před a po. :)

      Vymazat
  27. minulý rok (vlastně tenhle :D) jsem měla diář od elle a tenhle rok taky (vlastně příští :D) :)

    OdpovědětVymazat
  28. pěkný, taky jsem na něj koukala :)

    OdpovědětVymazat
  29. pekný :) jedine čo by ma od neho odrádzalo je že mi skôr sedí na zimný čas takže v lete si ho neviem predstaviť mať ale je naozaj veľmi zaujímavý :) ja som tento rok zvolila diár s časopisu Elle..

    btw, budem veľmi rada keď si pozriete môj rozbiehajúci blog. každý nový komentár či člen ma veľmi poteší..najnovší článok: nehty na silvester
    somethinginthelife

    OdpovědětVymazat
  30. Diáře od Albi mám moc ráda. Tenhle rok jsem ho měla já i mamka. Na příští rok jsem si pořídila s citátama Paula Coelha a mamce jsem k Vánocům zase koupila jeden od Albi :)) Tenhle je akorát, není ani velký ani úplně malý..

    OdpovědětVymazat
  31. Já jsem mamince koupila diář k Vánocům)))

    OdpovědětVymazat
  32. Pěkný článek:) Diář mám ůplně stejný:))

    OdpovědětVymazat
  33. Anonymní1/1/13 13:19

    Tak tenhle design je boží! Velká chvála Ceady" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju moc. :) Jsem ráda, že se změna líbí.

      Vymazat
  34. Jéé tenhle diář mám taky a na rozdíl od tvojí babičky ho mám už asi dva měsíce, jelikož jsem měla hroznou potřebu si do nového diáře něco zapsat, tak se musel koupit :D
    jinak krásný design :)

    OdpovědětVymazat
  35. zrovna hledám nějakej takovejhle jednoduchej, dík za tip! :) btw máš krásné písmo :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©