pondělí

DIARY: Nákupy dárků vrcholí


Ahoj. Tak jak Vám  jdou nákupy vánočních dárků?
Já už mám většinu nakoupenou, ale přesto jsem se rozhodla zapátrat i po něčem neotřelém, trochu nevšedním jako je oblečení, svíčky nebo káva. A tak jsem narazila na stránky Skrz.cz, které řada z Vás doporučovala. Pro ty, kteří nemají tušení, o co se jedná....Jsou to stránky, na které jsou umístěny slevy ze všech možných českých slevových serverů, jako na příklad slevomat, zapatel a řada dalších. Jednoduše nemusím pátrat po mnoha stránkách a poté hodiny srovnávat jednotlivé lákavé nabídky. Teď už mi jen zbývá vybrat ten vhodný dárek za zvýhodněnou cenu. Ale více než oblečení nebo pobyty mě zaujaly různé akce na masáže nebo akce na večeře. Teď jen popřemýšlet která z těchto dvou variant bude pro přítele nejideálnější. Ale jak se znám, tak skončím u romantické večeře, protože jsem hrozný jedlík.
Jaký dárek byste zvolili pro partnera? Masáž nebo romantickou večeři?
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Já bych zvolila masáž.
    A na skrz jsem právě objevila dárky pro babičku a dědu a to foto knihu. Ber to jako radu. Určitě by to tvé prarodiče potěšilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Já už mám pěkně všechno nakoupené a pomalu zabalené.
    Ale do budoucna si to zapíšu za uši ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ja už mám darčeky kúpené/vyrobené a zabalené, aj s menovkami :D
    a ak by som mala vybrať medzi večerou a masážou, tak by som samozrejme zvolila večeru, hehe!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. u mě teda nákupy dárků ještě ani nezačaly, ale už se chystám :D já bych volila masáž

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, zarucene veceri.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jako milovník jídla určitě večeři ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. jídlo, jídlo, jídlo :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já nemám vůbec nic. Nechávám to na příští týden :)
    V.

    OdpovědětVymazat
  9. Já už dárek pro přítele mám... a doufám, že potěším, ale zatím neprozdradím... ja bych ale zvolila romantickou večeři s následnou masáží... :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já nevím, na večeři si můžete zajít kdykoliv a kam chcete. Na masáž taky, ale třeba taková masáž ve dvou je super relaxační den.

    OdpovědětVymazat
  11. Já už mám nakupování dárků konečně za sebou a teď se jen těším, že (snad) někomu udělají radost. Jinak bych zvolila určitě večeři :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jasně, že večeři :D A potom masáž. Oboje je super, taky bych se nedokázala rozhodnout! A já už dárky mám kromě dvou, které dokoupím snad zítra.

    OdpovědětVymazat
  13. Ta čepička je tak rozkošná! Tu musím mít!♥

    OdpovědětVymazat
  14. Obojí je lákavé no, ale asi spíš večeři :D.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©