neděle

Do It Yourself: Party Candles


Mám tady pro Vás zase nějaké snadné DIY, které by se hodilo na odpoledne, které potřebujete zabavit čtyřletou holčičku. A tak to berte spíše jako mini mini inspiraci, jak zabavit malé děti. Bratranec pořádal tento víkend oslavu narozenin, na které jsme vyzdobili několik čajových svíček, které jsme umístili na schodiště, aby všichni trefili i po tmě. :)
Na vytvoření PARTY SVÍČEK jsou třeba barevné izolepy (pásky). (Já mám ty své ze  svetpasek.cz za 69korun.), nůžky a klasické čajové svíčky. :)

SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. ty jsou boží! hezčí než kupovaný

    OdpovědětVymazat
  2. jej to je skvelé určite to skúsim :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní9/12/12 11:19

    Jednoduché a geniální. Teď jen najít tu pravou izolepu. Koukala jsem na stránky a hrozně se mi líbí srdíčka. Ideální an Valentýn, nemyslíš?

    OdpovědětVymazat
  4. ooo to je tak skvelé a tak jednoduché!:)
    /kukni môj blog ak chceš, budem rada aj za follow/

    OdpovědětVymazat
  5. Jé to by mě ani nenapadlo, díky za tip! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to vážně skvěle :).

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní9/12/12 13:01

    Ty pásky jsou super.
    Teď by se z toho dal udělat advenťák. Jen škoda že na té stránce nevidím vánoční motivy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vánoční tam mají taky, jen to není dobře vidět. http://www.svetpasek.cz/svetpasek/eshop/27-1-Vanocni-motivy

      Vymazat
  8. No tak toto ma niky nenapadlo úžas! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to skvěle. Líbilo by se mi to třeba ozdobit vločkami nebo ták :)

    OdpovědětVymazat
  10. úžasný :) jenom by mě zajímalo jak to ne/hoří?

    OdpovědětVymazat
  11. To je hezký a roztomilý nápad :) V.

    OdpovědětVymazat
  12. v jednoduchosti je krasa. super napad a sympaticke prevedenie ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©