úterý

DVA UPATLÁNCI, Souboj lesku od M.A.C a Diego dalla palma


Dnes mám tady pro Vás recenzi na dva upatlánky nebo nebo lépe řečeno na dva lesky na rty, které mám ve své sbírce poměrně krátkou dobu, řekněme ten měsíc. A tak si říkám, že po měsíci používání, kdy jsem trpěla to, že mám při větrnějším dni vlasy stále v puse a že si je musím v jednom kuse vybírat, mohu napsat o těchto dvou produktech snad trochu smysluplný článek.


Od malička jsem si myslela, že jsou všechny lesky upatlané a na všechny se lepí vlasy. Ovšem za tu dobu, co recenzuji jeden produkt za druhým, jsem se mohla přesvědčit o tom, že není lesk jako lesk. Některé jsou upatlanější, doslova, jako byste si na rty nanesly lepidlo nebo hutný med, jiné jsou velice jemňounké, nijak vás netrápí, ale ona výdrž a samozřejmě i efekt nebo pigmentace není taková jako u těch lepivějších. Přesto z těch nelepivých mohu říct, že mi skvěle vyhovovaly lesky z Douglas, které podle mě byly jedny z těch top lesků, které jsem doposud vyzkoušela. (RECENZE s videem TADY)
Tyto lesky naopak patří k těm s vysokou pigmentací, které Vám na rtech vydrží dlouhou dobu a efekt po nanesení za to stojí. Avšak...Nezbývá Vám nic jiného než si zvyknout na lehce ulepenou pusu jako od lepidla, která nesmírně láká Vaše rozevláté vlasy.


Přestože jsou oba lesky ulepené, ten od M.A.C je o poznání hutnější a tak i déle vydrží. Přesto bych řekla, že se sobě oba lesky hravě vyrovnají a bude záležet jen na Vás, které balení Vás upoutá na první pohled více. Osobně na mě luxusnějším dojmem působí Diego dalla palma, za to ideálnější volbou do mini kabelky bude ten od M.A.C. Navíc výhodou M.A.C lesku je to, že výtěžek z prodeje kolekce Viva Glam jde na dobrou věc, takže Vás může těšit ještě to, že jste podpořili výzkum AIDS.
Co se aplikátorů týče, nevidím ani v jednom problém, oba produkty se mi nanáší dobře. Ale asi to nerozlišuji právě proto, že si stejně rty po nanesení jemně poťupkávám prsty, abych měla lesk na rtech co nejrovnoměrněji, takže mi opravdu na aplikátoru nijak zvlášť nezáleží. I když kdybych se musela rozhodnout pro aplikátor, tak rovnoměrněji se nanáší ten od M.A.C. :)

Přesto výsledek podle mě zní 3:4 pro lesk od značky M.A.C a to zejména proto, že koupí přispějete na dobrou věc.

  3:4
  DIEGO DALLA PALMA
 M.A.C
UPATLANOST
  mnohem menší

1
 větší

0
VÝDRŽ
  o něco menší než u M.A.C

0
  delší než už diego dalla palma

1
OBAL
  podle mě poutavější a propracovanější

1
  menší a skladný, strohý


0
APLIKÁTOR
  o něco horší než ten od M.A.C

0
 lesk se nanáší rovnoměrněji

1
POUŽÍVÁM
 stejně často

1
 stejně často

1
 ZAJÍMAVOST

Italská luxusní kosmetika
novinka v ČR


0
Výtěžek z kolekce Viva Glam jde pro výzkum AIDS


1


diego dalla palma jsem dostala ke zrecenzování jako několik dalších blogerek, CENA : 493korun na parfums.cz
M.A.C CENA: 470korun v kamenných prodejnách M.A.C



VADÍ VÁM UPATLANÉ RTY NEBO TO SKOUSNETE? 
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. používam lesky hlavne v lete v zime sa mi ich vystriedajú balzamy tieto som ešte neskúšala ale možno skúsim :))

    OdpovědětVymazat
  2. Leskům se poslední cca půlrok vyhýbám právě proto, že mě rozčiluje jejich lepivost. Rtěnky jsou mi momentálně příjemnější, navíc déle vydrží. Čistě vzhledově se mi na fotkách líbí víc od Diego dalla palma, ale po Tvém srovnání bych nevěděla který vybrat, oba dopadly dobře. Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Já ti nevím, ale používám už snad dva roky lesk na rty AC, co jsem kdysi koupila v Tetě asi za patnáct korun (vyhovoval mi dobře, nelepil a držel, tak jsem si jich radši hned koupila víc, dokud je měli) a neumím si představit dát skoro 500 za něco, co mi ještě slepí pusu (úplně to nesnáším a se žvejkačkovýma bublinama se to taky nemá rádo :D)... ale tak co už, je to tvoje věc, žejo.

    OdpovědětVymazat
  4. Ouch, pardon, to nemělo znít zle, to bylo spíš konstatování faktu, že jako alergička už tak utrácím za kosmetiku nekřesťanský prachy a tak z toho mám vlastně skoro "druhý vánoce", když najdu něco také pěkné a levné :-) Jestli to znělo zle, tak mě to mrzí, ale opravdu to nebyl záměr :)

    Mimochodem, jeden lesk Douglas jsem zkoušela taky, rozhodně není špatný, ale hrozně mi chutnal a tak na tý puse nikdy dlouho nevydržel :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nepoužívám, protože se mi na všechny lepí vlasy:) Jí miluju "pomády", i když do nich musím sahat prstem. Mám malou pusu a ta vazelínová konzistence na nich vypadá nejlíp. Jsem na Tvém blogu poprvé, tak nevím, zda tu na pomády nějaké recenze jsou, jdu to prozkoumat.) Zdraví Tě Iri.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám lesky docela ráda, ta ulepenost mi nevadí. Ale mám ráda takové ty hodně pigmentované, jako třeba MAC. Moje úplně nejoblíbenější jsou Bourjois a Stay With me od Essence :). Rtěnky moc nemusím, ale nejradši mám pigmentované balzámy na rty!

    OdpovědětVymazat
  7. Já je používám, ale minimálně, radši mám rtěnky, které přece jenom na rtech vydrží podstatně déle a nepřitahují tolik vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych si asi nikdy nekoupila takhle drahej lesk

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné barvy :) Ve srovnání vyšly oba lesky s hodně dobrým skóre a těžko se budu rozhodovat, který zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Lesky nemám obecně ráda právě kvůli té lepivosti. Ale moje mamka je zase třeba lesková královna:-) Tak asi každému jak co vyhovuje:-)
    Jinak pěkná recenze.
    Eva

    giveaway Orofluido parfemky a Lush

    OdpovědětVymazat
  11. Já přesně tyhle barvy miluju, ale vystačím si třeba s Essence :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©