pondělí

EVENT: Maybelline - představení nové řasenky

Minulý týden jsem měla možnost podívat se s redaktorkami časopisů na uvedení inovativní řasenky od Maybelline. Jelikož jsem nebyla mezi blogery, ale redaktorkami, já a fotograf najatý od Maybelline jsme byli jediní na krku s fotoaparátem. Připadala jsem si o to více jako exot. A protože jsem hrozně stydlivá a nerada na sebe upozorňuji nenápadně jsem udělala tři fotky a zase rychle fotoaparát uklidila do obalu.
Ale kdybych se neostýchala, vyfotila bych Vám stoly, na kterých byla vystavena ona novinka, nechyběla by ani fotografie polonahých modelek, které byly od hlavy až k patě namalovány stíny color tattoo a také bych oslovila někoho z přítomných, aby mi udělal momentku jak se láduji salátem :D.
A tak Vás zatím navnadím a onu "bombu" Vám co nevidět představím v samostatné recenzi. 


článek na
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. Jé, škoda, že není víc fotek ale chápu tě. Zachovala bych se asi stejně. :)

    OdpovědětVymazat
  2. máš se na ostatní vyprdnout, co je komu do toho kdo jsi - tak bys předstírala, že jsi fotografka no :D jsem zvědavá a na té fotce ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jé tak to chci hned vědět! Řasenky od Maybelline mám nejradši! :)

    OdpovědětVymazat
  4. A kdepak to bylo? Fajn výhled :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nestuduješ náhodou publicistiku? Jako novinářka bys měla být průbojnější a nestydět se - spíš naopak! Jednou tě to bude živit...nebo ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že už z toho jak se vyjadřuješ (a co trochu repspektu ke čtenářům??!), by byla novinařina to poslední, na co bych Tě tipovala.
      A pro slečnu nahoře - Ceady chodí na soukromou, a ne výšku, nýbrž jen vyšší odbornou. Jelikož mám žurnalistiku, ač jen bakalářskou, za sebou, tak můžu říci, že z těchto "škol" se novináři nerodí ;)

      Ceady je toho jasným důkazem.

      Vymazat
    2. Je zvláštní, jak dokážou být lidi zlí jen proto, aby si posílili své ego.
      Děkuji Ti za "zpříjemnění" dne. :)

      Vymazat
    3. Ceady, vobec neries taketo reakcie. Je uplne jedno, na aku skolu chodis. Pokial vies pisat, vobec nezalezi na vysokej skole. Poznam novinarov, co maju len strednu alebo aj takych, co maju univerzitu uplne od veci (napr. nejaku technicku a potom pisu o kozmetike ;).
      Bude to zniet trosku ako klise, ale riad sa svojim srdcom a kasli na poznamky ostatnych. Ako novinarka si negativnej kritiky este uzijes. Vela ludi zavidi druhym uspech. Mozno dotycna sice vystudovala bakalara, ale nikde neuverejnuje.
      Urcite sa nenechaj znechutit :)

      A plus, osmel sa s fotenim :) Neries, ci budes vypadat divne, o tom to je :D dnesny svet je stvoreny pre individualistov.

      Vymazat
    4. Haha, to mě pobavilo :) dobrý novináři, nebo v tomto případě spíš spisovatelé, blogerky atd... se nemusí rodit ani z žurnalistiky na UK :)Člověk to musí mít v sobě, a ty v sobě určitě něco máš, takže klid :)
      Fotek by mohlo být víc, ale to není tvoje chyba, ale naše zvědavost xD

      Vymazat
  6. Ten výhled je krásný! těším se na podrobnosti:)

    OdpovědětVymazat
  7. Těším se na recenzi, jsem na ní zvědavá :).

    OdpovědětVymazat
  8. Uhmmm muselo to byt neprijeme . Ak sa smiem spytat , aku pouzivas sablonu na blogu . Teda ako robis ze nadpis je v strede ? Budem velmi vdacna ak mi odpises :-)

    OdpovědětVymazat
  9. pro 'chytrou' slečnu nahoře: zajímalo by mě z jaké vejšky seš ty :D a myslím si, že pracuješ u nějakých podřadných novin co čtou bezdomovci protože jsou zadarmo - teda ani je nečtou, nýbrž se jimi přikrývají, protože mít bakaláře z žurnalistiky není nic moc teda...
    a kdybys náhodou nevěděla, některé voš sou lepší jak vš

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem hroznej stydlím, jakmile jsem v něčem v tu chvíli "výjimečná", snažím se rychle stav změnit na "normální" :D
    M.

    OdpovědětVymazat
  11. Taky bych se styděla, ale teda, ten výhled je fakt super a jídlo vypadá taky dobře :D A teda fakt miluju ty hlupáky, co lidi odsuzují kvůli nějaké škole....

    OdpovědětVymazat
  12. Super akce škoda,že jsem měla zrovna schůzku s jinou firmou :/
    http://lamodelastyle.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©