středa

EVENTS: Showroom spring/summer 2013


Dnes mám tady pro Vás fotografie ze včerejšího odpoledne, měla jsem možnost podívat se do showroom na jarní a letní kolekci 2013 značek Calzedonia, Intimissimi a Tezenis.
Calzedonia se předvedla s novou kolekcí punčoch, která se nenese pouze v jednom stylu. Objevila jsem jak rockové punčochy, tak naopak romantické, které mě upoutaly mnohem více. Stejně tak různorodé byly i plavky téže značky Calzedonie. V nabídce budou jak klasické dvoudílné, tak i jednodílné plavky. Pro letní sezónu byly k vidění nejrůznější střihy. Ať už klasické trojúhleníkové i push-up košíčky.  

 
Intimissimi předvedlo vážně moc pěknou kolekci spodního prádla, která mě oslovila asi z kolekcí nejvíce. Všechny fotky níže /až po text/ jsou právě z této kolekce. Líbilo se mi to, že se značka nesnažila o extrém, ale držela se staré dobré romantické a zároveň sexy klasiky, která upoutá snad každou ženu.
 

Na závěr mám pro Vás fotografie kolekce TEZENIS.
Zvířecí vzory mě nijak neoslnila, ale pár šílených kousků bych si z kolekce taky vybrala.


Doufám, že se Vám fotografie líbily :). A taky, že jsem Vás trochu nalákala na jaro. Snad tu bude co nevidět. :)
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Příjde mi, že se ty trendy opakují s minulým rokem... moc to tak nesleduju, ale myslím, že krajka, proužky a zvířecí vzory se nosili, ne?? :-)

    JInak ti moc gratuluji k takové příležitosti a doufám, že jich v životě budeš mít ještě spoustu :-)))) Moc ráda tě čtu.

    OdpovědětVymazat
  2. Docela me zaujala kolekce intimissimi ale stejne se mi nejcic libi podprsenky od tezenis a silonky,puncochy a nadkolenky od calzedonie:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se hrozně líbí všechny ty punčochy :) Na jaro budou ideální :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta poslední fotka mě láká i na léto! :) Těch barev..

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se všeobecně nejvíce líbí vše v Calzedonii, vždycky bych nejradši skoupila celý obchod. :)

    OdpovědětVymazat
  6. to pradylko vypada skvele :)

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. oo ty jakož potetované silonky obhlížím na různých eshopech už pěkně dlouho :D jsem ráda že budou i tady konečněěěě

    OdpovědětVymazat
  8. úžasná inspirace, moc mě zaujaly ty silonky!!!:)

    OdpovědětVymazat
  9. I love it! You made some amazing shots babe, stunning!

    X Sabrina

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní5/12/12 15:28

    Zaujala mě ta krajková košilka, je nádherná. Prosím, která je to značka?

    OdpovědětVymazat
  11. riadne pekne to vyzeraa :) mimochodom, uz nech je letoo :(

    OdpovědětVymazat
  12. něco bych si vybrala :D , ale ty silonky jsou vážně dobrý )

    OdpovědětVymazat
  13. Nu, tohle je mnohem lepší :D To už je něco pro mě!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné kolekce. Líbí se mi ty polka dots punčošky. Paráda :) V.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©