pátek

FRIDAY MAKEUP: Naked Ceady


Sice nemám dálkovou spoušť, ale dokážu si vystačit i s webkmerou, která fotí naprosto příšerně. :D.
Dnes mám pro Vás můj nejpřirozenější a nejobvyklejší makeup, který nosím ve všední dny. Jen jemné hnědé stíny od Clinique, které byly v dárkové taštičce a na rty použiji průhledný balzám, protože právě v zimních dnech mě tolik trápí praskání rtů. Možná si za to můžu i sama. Jak poznamenal přítel, tak si je pravděpodobně přes noc rozkoušu sama. :D


Jste zastánkyněmi výrazného líčení nebo naopak přirozeného?
SHARE THIS POST

37 komentářů:

  1. Takové líčení ti hezky sedí :)

    OdpovědětVymazat
  2. nepoužívaš ani púder alebo BB? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když pudr, tak od Clinique.
      Ale zjistila jsem, že když 3dny nepoužiju žádný makeup, tak mám pleť hezčí než kdybych si na pleť dávala makeup, který mi ucpe póry. :)

      Vymazat
    2. Moje řeč :) také když nemusím, pudr ani make up nepoužívám, jen maximálně nějaký krém od Ryoru nebo Dermacolu :)

      Vymazat
    3. zajímavé :) mě zase přijde, když třeba delší dobu (o prázdniny většinou) nepoužívám žádný make-up, bb, tonovací krém, že mám pleť horší než každodenně, když na sebe něco patlám :D

      Vymazat
    4. Tak to je vážně zvláštní. :)
      Právě když na pleť dáš makeup, bb cream nebo pudr, tak ucpáváš póry a pleť nemůže dýchat, proto se vytváří černé tečky a vzniká akné.
      Na druhou stranu v létě se více potíme, tím se více potí pleť a vzniká akné, takže to je ten důvod, proč máš v létě horší pleť.

      Vymazat
  3. Fakt jemné, skoro neviditeľné, ale pritom pekné :-)

    Prajem pekný deň
    s pozdravom Sue

    http://sueandcolours.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych takto ven vylézt nemohla..styděla bych se. Musím mít minimálně řasenku, stíny a tužku na oči. Ale já jsem zase tmavší tip, tak je to asi potřeba. Tobě to moc sluší i takto:-))
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, no já vidím jenom stíny právě:-) píšeš, že máš stíny a balzám, tak jsem si nevšimla řasenky:D:)

      Vymazat
  5. :-D ceady vypadáš šíleně bledě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je má přirozená pleť :D. Bohužel.

      Vymazat
  6. Taky mám popraskáno :/
    a moc se mi takhle přirozená líbíš! ale jako, já jsem tvá fanynka, tak to není nic nového pod Sluncem viď ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní7/12/12 13:16

    3koda že nemáš tmavší obočí, hned by to byl oasi lepší :)

    www.michelbook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Dala bych ještě decentně tvářenky (taky jsem bledulka, bez ní vypadám strašně nemocně :)) a zvýraznila obočí, tak by ti to podle mě slušelo víc. Ale je na tobě, v čem se cítíš dobře :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jak kdy, někdy BB, pudr, tvářenka linky i řasenka, ale dnes třeba jen řasenka a korektor na kruhy :)

    OdpovědětVymazat
  10. momentalne chodim "naked" každy den :D

    OdpovědětVymazat
  11. mám moc ráda nahé líčení, taky se tak líčím :) ale možná by mi k tobě sedělo zvýrazněné obočí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu :). Ale abych se přiznala, tak po těchto fotkách jsem ještě nanesla blonde řasenku od M.A.C na obočí :D.

      Vymazat
  12. Mně se líbí obojí, ale i když se snažím nalíčit výrazně, docílím něčeho přirozeného :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Po necelém týdnu v Praze jsem fanynkou líčení ŽÁDNÉHO, protože po 5 metrech je vlivem větru a mého slzení úplně v čudu! Ke štěstí mi docela stačí ten balzám Bioderma :-)

    Velká vánoční GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  14. Make-up nepoužívám, jenom řasenku, takže hádám že jsem zastánce přirozeného looku? :D Asi jo. :)

    http://theprettydays.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Hodí sa ti toto líčenie :) Tiež sa maľujem iba prirodzene , lebo ak sa nalíčim nejako výrazne, vyzerám ako "děvka" :D
    http://adorablediary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Ja jsem si puvodne myslela, ze naked znamena, ze jsi uplne bez makeupu, treba nemocna ..bohuzel to tak vypada :-) chtelo by to aspon tvarenku. :-) ja bez tvarenky neudelam ani krok, ale zase nepouzivam stiny ani rasenku :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ja jsem si puvodne podle prvni fotky myslela, ze naked znamena, ze jsi uplne bez makeupu, treba nemocna :-) chtelo by to aspon tvarenku, jinak jsi hrozne moc bleda. Ja bez tvarenky neudelam ani krok, zato zas vetsinou nepouzivam stiny ani rasenku, oci mam vyrazne.

    OdpovědětVymazat
  18. Když tobě sluší všechno. :-) Já chodím jak kdy, někdy výrazná rudá rtěnka a někdy zase úplně nude líčení do béžových či růžových odstínů.

    OdpovědětVymazat
  19. Moc ti to sluší.. Máš výhodu, že jsi přirozeně zajímavá a krásná :) Btw: Miluji tvoje vlasy!

    OdpovědětVymazat
  20. Spíše to tak trochu vypadá jako když jsi dost nemocná je ti hodně zle... Ale třeba to bude jen špatnou kvalitou webky :D
    Jinak mám ráda nahé líčení i výrazné, záleží na situaci. Ale pro mě se hodí spíše výrazné, když se už líčím. S nude vypadám v podstatě stejně jako bez líčení, tak proč se namáhat pajcováním :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to děkuju :D.

      Vymazat
    2. Anonymní8/12/12 16:38

      Kvalita fotky je fakt špatná, vypadáš spíš nezdravě než "naked" (btw. nemělo to být nude???)

      Vymazat
    3. Ten název je zvolen záměrně. :)
      A hold tak nezdravě vypadám normálně, co nadělám.
      P.S.: Copak jsem to o té kvalitě do článku nenapsala? Že mi to znovu píšete?

      Vymazat
    4. Anonymní9/12/12 12:22

      Nepsala jsi taky, že stojíš o komentáře ke článkům?

      Vymazat
    5. Teď nějak nerozumím.

      Vymazat
  21. Ahoj, veľmi zaujímavé líčenie, také jemné a prirodzené. :) Páči sa mi tvoj blog, máš super nápady. :)

    Pomôžte mi rozbehnúť blog, nebudete sklamané. http://lifemafia.blogspot.sk
    Keď chcete, pridajte si ma aj na tumblr a Instagrame. http://rrebecca88.tumblr.com/ a RRebecca88
    Ďakujem! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Taky make-up nepoužívám ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Během týdne se líčím hodně podobně ;) akorát většinou používám ještě pudr...jinak vypadam jak smrtka teďka v zimě :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©