středa

INFO: LANCOME jaro 2013 In Love


Ráda bych Vám představila jarní kolekci In Love od Lancome, která bude v Česku k dostání již od ledna roku 2013. K dostání bude v parfumeriích Douglas, Marionnaud nebo také v Sephora a Fann.
Tato kolekce se nechala inspirovat POP TÓNY, pouličními malbami a živostí přírody. Což dokazuje samotná kolekce, která hýří barvami. Zvláště si tady přijdou na své milovnice růžové barvy, protože právě růžový obal naleznete jak u tvářenek, tak i u očních stínů.

(produkty z kolekce v celém článku)

3kajálové tužky na oči - Khôl In Love
ODSTÍNY: tyrkysová, tmavě fialová a světle čokoládová 
CENA: 470,-Kč

rtěnky Baume In Love, 4rtěnky ve čtyřech odstínech (fuchsiová, korálová, tmavě fialová a růžová)Mělo by se jednat o zvláčňující rtěnky s bambuckým máslem.
CENA: 630,-Kč


oční stíny Ombre In Love, k dostání v 6 odstínech
CENA: 
750,-Kč

tvářenky Blush In Love, k dostání budou dva odstíny tvářenek
Měly by mít jemné perleťové odlesky
CENA: 1 290,-Kč


Laky Vernis In Love, kolekce nabízí 4neonové laky
CENA: 
370,-Kč



 CO BYCH VYZKOUŠELA?
Lákají mě zaručeně rtěnky. Osobně mě nijak nenalákaly tužky na oči ani růžové obaly tvářenek a stínů. Možná je to proto, že nejsem blond, a tak růžovou zrovna v oblibě nemám. Navíc na mě stíny nepůsobí zrovna nejlépe. Hold si vybírám vždy produkty podle obalu. A v této kolekci mě zaujaly právě jenom ty rtěnky. Snad mě za tento můj názor neukamenujete... Ale tahle kolekce mě kromě Emmy Watson nijak zvlášť neuchvátila.



CO ŘÍKÁTE NA TUTO KOLEKCI? líbí nebo nelíbí? :)
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Poměrně mě zaujala tvářenka a laky na nehty.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Emma je tu krásná (Emma je všude krásná), ale jak píšeš, to je snad asi vše :) růžová mě moc neláká, ačkoli druhý lak zleva vypadá, že by se mi i hodil :) a rtěnka se mi líbí ta poslední ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi provedení tvářenky a vůbec by mi nevadilo vlastnit jeden z laků :) Také ta korálová rtěnka by mohla být hezká :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se líbí stíny a rtěnky))

    OdpovědětVymazat
  6. Ty rtěnky mě hodně lákají, tak uvidíme, jestli se rozhodnu zainvestovat. =P

    OdpovědětVymazat
  7. páči sa mi celá kolekcia, taká jemná v jemných farbách, najviac ma lákajú asi laky na nechty :)

    OdpovědětVymazat
  8. já blond jsem a taky růžovou nemusím :D
    ty rtěnky vypadají dost dobře!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak na téhle kolekci se mi líbí vážně ledatak Emma :D

    OdpovědětVymazat
  10. ta kolekce je opravdu krásná, do tvářenky jsem se zamilovala, ale ty ceny :/

    OdpovědětVymazat
  11. mě uchvátily tvářenky, jak barva tak balení je vážně nádherné :)
    http://nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Na téhle kolekci mě zaujaly jen asi rtěnky (na ty jsem začala být nějaká zatížená..) :) A přímo se mi nelíbí ty stíny, působí na mě strašně levným dojmem (dokud se nepodívám na cenu), zbytek mě nijak neoslovil. No i když ty laky taky nejsou špatný :D
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  13. myslím, že jedna z tvářenek bude moje! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Moc moc by se mi líbily laky a hlavně tvářenky! Jen ta cena je pro mě trošku mimo...

    OdpovědětVymazat
  15. Nevím proč, ale stíny na mě nepůsobí dobrým dojmem. Tužky na oči se mi líbí, ale cenově se mi moc nezamlouvají. To si radši koupím gelové linky v podobných odstínech a za menší cenu.

    OdpovědětVymazat
  16. Mně se docela líbí :).

    OdpovědětVymazat
  17. Bože.. potřebuju tu růžovou rtěnku a tvářenku :D

    OdpovědětVymazat
  18. Taky hrozně vybírám podle obalu :D Prostě dobrá kosmetika, dobrý obal :DD I když to není úplně vždycky pravda :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já taky hodně vybírám podle obalu :D Prostě dobrý obal, dobrá kosmetika :D I když to není úplně vždycky pravda :)

    OdpovědětVymazat
  20. ty laky na nehty ♥ a samozřejmě Emma Watson ♥

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©